Hakutulokset

  1. B

    Mistä voi kattoo Sydänmailla ..

    netistä vai onko sitä sielä edes? olen ettinnyt ja tän päivän uusinta meni jo ja digibokxi ei sitten talentannut vaikka tilaa olis ollut :O
  2. B

    kohta olis...

    tarjolla tuoretta homejuusto-juustoraastepatonkii :p :p :p
  3. B

    jos jostain sais..

    varapäreitä niin nyt niitä tarvitaan meinaa käämit sauhuta kun ei noille mee mikään perille |O |O ja tarkotus oli lähtee raketeja ostaa mut taitaa jäädä sinne meno siihen asti kunnes isäntä tulee kotiin mun hermot ei enään kestä kyllä kauppareissuu |O |O taidan lähtee tekee lymityöt...
  4. B

    petivehkeet..

    raahasin kaikki petivehkeet sängystä petaria myöten pihalle ja vein lastenkin petivehkeet kans....kun vaan muistaa ottaa sitten ajois sisälle ne lämpeemään .viel pitäs makkari imuroida ja pestä lattia =) sitten tota siivous intoa voikin laanuttaa täälä alakerran ja lastenhuoneen kaaoksessa...
  5. B

    tulipas syntisen hyvää...

    tein mustikkapiirakkaa ja vadelmapiirakkaa =) =) nyt sitten anoin tytöille maistiaisia mustikkapiirakasta :whistle: ei pitäs mennä maistelee itekään :p :p puolet melkein syöty jo....mutta onneksi on viel vadelmapiirakka :laugh: :laugh: ja se jätkän ehdottama kantarellikastikeen...
  6. B

    johan tuli tönköö..muta hyvää..

    tein kantarellikastiketta ja laitoin kevytä ja paksua sitä ruokakermaa siihen kun muuta ei ollu ni kyllä tuli tönköö...saakohan sitä mitenkään löysemäksi sitä kastiketta ?
  7. B

    kahvia ja porkkanapiirakkaa...

    eilen väsäsin ja olipas homma...nyt sumpin keittoon ja lapsosille välipalaa =) =)
  8. B

    synttäri juttuu...

    mun äiti täyttää 2kk päästä 50 v ja ongelmana on se etten keksi hälle mitään semosta lahjaa mitä hällä ei jo olis :/ :/ siispä autekee mua ! olen mietinny semostakin et lasten jalan ja käden jäljet painaisin johonkin paitaan ym ..juttuun mut taitaa olla huono idea :x :x kiitos...
  9. B

    nyt olis lämpösii..

    perunarieskoja ja eikun kahvin keittoon :p :p saa nähdä saanko juoda rauhas kun nuo 5v ja 3 v koheltaa taas menee tukkaputkella ja ei usko mitään ..huoh..onneksi tuo pikku neiti on rauhalinen tapaus =) =)
  10. B

    lasten suusta...

    oltiin iltapalalla ja yht äkkii 3v syöttärist totes et iskällä on perse ja siskolla hanuri mä katoin suu auki että mitä :o :o oli siin naurus pitelemistä :laugh: :laugh:
  11. B

    miten saa laapisken..

    pois vaateesta ? neitosen bodiin tuli laapista navasta ja nyt en ole saannut sitä pois :headwall: :headwall:
  12. B

    Jee se on valmis !!!

    lastenhuone on valmis =) =) mun iskä tuli aamulla laitelee ne loput listat paikoilleen kun ei isäntä saannu aikaiseksi laitettua niitä... ei siihen mennykään kun semonen 2v :laugh: :laugh: tänään iltapäivällä tai huomenna pääsen siivoomaan sitä kunnolla kun saatiin iskän kans ne panelit...
  13. B

    lasten suusta....

    neiti ( melkein 5v ) luki pikku-siskolleen 2v 9kk joka maksas sohvalla selällään raamattua ..aukas siitä keskeltä vaan jostain kohtaa ja totes siskolle nuku sinä vaan mä luen sulle tästä et : pikkukakkosen uutisissa tänään :laugh: :laugh: mä katoin et mitä ne tekee...isompi silittää...
  14. B

    pakko se vissiin on ite laittaa...

    noita listoja tonne lastenhuoneeseen ja uskalettava vaan ottaa naulapyssy käteen ( koskaan en ole moista vekotinta käytänny ) enkä ole kyllä varma että saanko niitä edes laitettua :/ :/ olen tolle saakutin ukolle sanonnu niistä |O |O |O ja kaikki muu on tärkeempää kun noiden tyttöjen...
  15. B

    anppivanhempien laatikot..

    he kun muutivat pois tästä talosta jättivät kauheet kasat täysiä pahvilaatikoita joissa oli mattoja ja kaiken maailman verhoilukankaita ja kaikea muita kankaita joista voi tehdä jotain jos vaan osaa ja tarvii...(anoppi on kun sulo vileen ..kantsii ostaa kun halvalla saa ) no ne laatikot oli...
  16. B

    voi että alko päivä...

    taas oikein kivasti ! heräsin kauheeseen janoon jo klo:03.15 ja en ole sitten nukkunnu sen jälkeen katoin lapsille vaateet valmiiksi ja sitten raahasin luuni alakertaan keittää aamukahvia.... ( isännällä oli kaveri kyläs) ja ne joi sitten ja mekasti ja möykkäs semosta kännisten tapasta...isäntä...
  17. B

    tosta lottopotkarista tuli mieleen..

    mites tarkistaako ne jotenkin miloin on vauva syntynny ? oli juttu tos vauva lehdes ja rupesin vaan miettii sitä
  18. B

    ukko epäilee mun taitojani..

    liimailin tos tyttöjen nuken kehdon kasaan kun herra ei sitä ole tehnyt loju vaan tos..sitten tuli töistä ja alotti sen helvatan saarana ..hän korjaa töikseen noita tommosii ja sitten tääkin on tälleen tehty ja olisin sen korjannu...totesin että sitä täs on ootettukin jo ties montako kuukautta...
  19. B

    kiitos avuista !

    hajuvedellä se mustekynä tosiaan lähti siitä seinästä =) =) enpä olis uskonnu ja nyt tuoksuu vessas muukin pa.... :laugh: :laugh:
  20. B

    millä saa mustekynän seinästä ?

    siinä se kyssäri tulikin....juuh jompikumpi likoista oli piirtänny vessan valkoseen seinään sitten mustekynällä...pyyhekumia jo koitin ei lähtenny mihinkään...ja isäntä huutaa taas kun syötävä kun se huomaa kun minä jo huusin noille äsken... :ashamed: :ashamed: :x :x

Yhteistyössä