Hakutulokset

  1. T

    Maaliskuiset 2019❤

    Mitkä viikot sinulla on nyt menossa??? Melkein kannattaa odottaa sinne 7-8 viikoille, niin näkee selvästi sykkeen.
  2. T

    Maaliskuiset 2019❤

    Hei kaikki. Kirjoitan tännekin, mikäli joku ei kuulu vielä Facebookin ryhmään. Eli itseltäni matka katkesi viime viikon tiistaina. Viikko sitten tiistaina oli ultra, jossa todettiin että ei ole lähtenyt kehittymään. Samana iltana alkoikin runsas vuoto ja raskausmateriaali tuli illan aikana...
  3. T

    Maaliskuiset 2019❤

    Hei. Itse mietin jo sinun aiemmasta päivityksestä että kovin lääkäri on uskaltanut diagnosoida mitäään kun mahdollisuus siihen että viikot ei täsmää on suuri. Toivottavasti seuraavassa ultrassa näkyy pieni syke!!! ❤️❤️
  4. T

    Maaliskuiset 2019❤

    Kenelle viestiä piti laittaa jos ja kun haluaa FB ryhmään??. Itsellä neuvola 24.7. jolloin on alkuraskauden ultra. Mieluusti sen jälkeen liityn, jos ja kun siellä vatsassa jokin asustaa.... (y)
  5. T

    Maaliskuiset 2019❤

    Hei. Lisää vain listaan....
  6. T

    Maaliskuiset 2019❤

    Minä en kyllä suoraan löytänyt haulla.... eli on varmasti salainen.
  7. T

    Maaliskuiset 2019❤

    Mahdollinen face ryhmä niin sehän tehdään salaiseksi ja suljetuksi eli sitä ei nää kukaan muu.... edes kaverit että sellaiseen kuuluu. Ainakin tämä missä joskus oli niin oli sillälailla. Piti laittaa suoraan perustajalle viesti joka lisäsi ryhmään. (y)
  8. T

    Maaliskuiset 2019❤

    Itse haluan myös face ryhmään. Laita tietoa jos sellaisen perustat tai kuka sen sitten perustaa. Itse olin aikanaan helmikuiset 2015 ryhmässä ja se vertaistuki iloineen sekä suruineen oli korvaamaton!
  9. T

    Maaliskuiset 2019❤

    Ihana ett löytyy muitakin suurperheellisiä. Meilläkin tosiaan viides tulossa! Onnea kovasti!
  10. T

    Maaliskuiset 2019❤

    Itseäni kiinnostaa millaiset tilanteet itse kullakin on. Esim työpaikat, miehen työ..... onko odotettavissa paljon yksin lasten kanssa oloa.? Meillä on kuljetusyritys ja mieheni ajaa todella paljon. Lisäksi viimeisen hoitovapaan loputtua kouluttauduin itse viime syksyn ja talven aikana...
  11. T

    Maaliskuiset 2019❤

    @Tehomamma/ la 3.3.2019/Kys/33v/5.lapsi
  12. T

    Maaliskuiset 2019❤

    Kyllähän niistä sisarista on apua, mutta sitten kun sattuu se päivä että kaikki tappelee toisia vastaan........ Huoh.......
  13. T

    Maaliskuiset 2019❤

    :LOL::LOL::LOL::LOL:Itselläni unohtui mainita että ikää tulee 34 v mittarin marraskuussa. Juu, pillerit oli käytössä. Viimeisen vuoden tai oikeastaan puolitoista vuotta, minun vessakäynnit on olleet sitä että kaikki tulee läpi mitä suuhun laittaa. Nyt alkaa helpottaa lääkityksen ansiosta. Minkä...
  14. T

    Maaliskuiset 2019❤

    Hei kaikki. :) Taidan esittäytyä täällä..... sekavin tuntein. Olen neljän lapsen äiti täältä Savon maalta. Lapset ovat 12,9,5 ja 3 vuotiaita. Sanoin neljännen jälkeen että meidän lapsiluku on täynnä, kunnes toissa päivänä havahduin siihen että milloinkas menkat alkaa......:rolleyes: Laskin...

Yhteistyössä