Hakutulokset

  1. M

    UNI

    Mun suojelija on hirvi...ollut kaikki nämä yli 40v.Näin seuraavan unen:Olen kukkulan alla,sellasta kallioista harju-meininkiä,mua pelottaa ihan helvetisti,mun vieressä on ihminen (jota en tunnista)joka pakottaa mut katsomaan ylös kukkulalle ja siellä jolkottaa hirvi...sitten...
  2. M

    I`m back!!!=) Muistaakohan kukaan enää?

    Vähänkö täällä on muuttunu parissa vuodessa,kun olin pois!!Menee tutustuun kaikkeen uusiin ihmeellisiin juttuihin!!:D
  3. M

    Soihdut sammuu,kaikki väki nukkuu...

    Juon kaljan loppuun ja hiivin kellariin(toivottavasti todellakin HIIVIN! :laugh: )Poltan paukut ja meen maata!...vai ottaisko ton läppärin kellariin mukaan...hmmm. tätä pitää tovi miettiä...
  4. M

    Suomen sodista kertovia leffoja!!!???

    Kerään ystävälleni eräänlaista boksia Suomen sodista eri kanteilta ja tarvitsisin apuja muistamisessa!! Tuntemattomat tietty,Rukajärven tie,Lupaus,äideistä parhain,Tali-Ihantala tulivat ekana mieleeni...Pää lyö nyt tyhjää,kaikki mahdolliset!!Auttakaa muistamaan!!!! =)
  5. M

    Miten pakanat juhlistatte huomista kekriä??

    Mää alotin valmistelut vasta tänään! :ashamed: Laiska ja flunssanen!! Tämä vuosi ollut niin rankka terveyden kanssa,että oikeen innolla odotan padan sytyttämistä ja sairauksien viskaamista sinne!! =) Tänään fiilistelly vähän jo etukäteen kynttilöiden ym.kanssa!
  6. M

    Voi ei!Alko sataa kaatamalla ja..

    unohdin päiväkotilaisen saappaat kotiin!!!! :headwall: :headwall:
  7. M

    Yrtti-ihmiset hohoi!

    Tarttis ostaa kasvi/yrtti kuivuri,yleensä kuivaan ihan tuolla kellarissa tasolla tairoikuttamalla,mutta nyt tää mun harrastukseni on alkanut lähteen lapasesta eli tarttisin kuivurin...mikä olis hyvä??
  8. M

    Ihana JUHANNUS!!

    Mää oon niin tohkeissani juhannuksesta,koska se on aina ollu mun yks lempijuhla,kuten kekrikin!! Mun juhannukseen kuuluu sauna suurimmalta osin ja pitkän kaavan mukaan,vihtoineen ja yrtteineen!!Ja lasten kanssa tehdään pikkutaikoja jne.Ja kun lapset nukkumassa pakko käydä kerään yrttejä...
  9. M

    Yrtti-ihmiset!!

    Hohhoijaa,olen selaillut nettiä ja vertaillut kuvia,kun ilmeisesti meitin avokompostissa kasvaa karhunputkea...tarvisin juuria ja siemeniä ;) Asun siis pirkanmaalla ja tuo "avokompostin" paikka on hiekkaharjulla,mutta kostee ympäristö ja olen lähes 100% varma,että on karhunputkea,kukat on...
  10. M

    Morjes tutut!=)

    Oon päässy sairaalasta vaikka olo ei vielä ihan tehokkain,mutta pikkuhiljaa kohenee...pitäs vaan olla kärsivällinen roppansa suhteen ettei se toivu hetkessä tollasista hoidoista ja anemioista ja siittä että punasolut oli mulla ihan finaalissa! Heti kun pääsin sairaalasta aloin kerää yrttejä...
  11. M

    YRTTI-IHMISET!!

    Mitä ootte keränny tänä keväänä?? Mää en ole vasta kuin nokkosta,koivua,voikukkaa,männyn ja kuusen kekrejä,piharatamoo,kielon kukkia,omenan lehtiä ja kukkia...pitäs skarpata ja alkaa oikeesti kerään!!! Suositelkaa yrttejä!!!!!
  12. M

    Moi tutuille täältä taysista!!

    Tulin lanssilla keskiviikkona ensiavun kautta.4säkkii verta menny ja nesteet ja tutkimuksia tutkimusten perään!! :( :wave:
  13. M

    Jestas noita meitin siilejä!!!=)

    Eilen ehtoolla seurailin niitä ja kännykällä kuvailin,kun tossa ruokakipon äärellä suhisivat,luulin että riitelevät kunnes ukko tuli ja totes,että kyllä ne ny touhuuvat sitä itteensä!!! :laugh: :laugh: eli pian on poikasia!! :heart: Ovat ilmeisesti niin hapoilla viime yöstä ettei kumpaakaan...
  14. M

    jos ois hirvi lemmikkinä?=)

    http://www.youtube.com/watch?v=PFgrPGUY9Hg =)
  15. M

    Ruokavinkkejä,kun mikään ei pysy sisällä!

    Näiden hoitojeni takia en ole pystynyt syömään mitään,kaikki tulee heti ylös jopa vesi välillä,oon laihtunut hirveesti ja hyvä että pysyn pystyssä,kaikkea olen kokeillut mutta ei mikään pysy 5minuuttia sisällä!!Kieli on rakkuloilla,mikä vaikuttaa makuun jne. Tänään kuitenkin sain syötyä...
  16. M

    Erittäin kuiva iho..apuja!!

    Mulla on nyt tän sytostaattihoidon aikana iho kuivunut aivan silkkipaperiksi!Kutiaa niin helkkaristi ja kuollutta ihosolukkoa irtoo laattoina (oon laihtunu 10kg ja joskus vesi pysyy sisällä oksentamatta,ruoka ei todellakaan) Mulla on noita erilaisia apteekin rasvoja,mutta ne ei imeydy ihoon vaan...
  17. M

    Meitin siilit heräs tänään !!!

    Tai ainakin yks jo rapisteli talon alta ja oli ihan innoissaan,kun hälle oli pöytä katettuna,kuten viime kesänäkin!!! =) Tosin talviunien jälkeen hieman vielä arka ja harava unohtunut reitille jolloin siili joutu matsaamaan haravan kanssa!!! =)
  18. M

    Ei hyvää päivää Kela!!!

    Piti laskuja maksaa tänään,niin ovat sitten kokonaan lopettaneet lastenhoidontuen multa!!Ilmotin kelaan 4v:n alottaessa tarhassa tän mun sairauden takia ja sanovat että lisät otetaan pois,mutta olivat sitten lopettaneet koko helvetin tuen...Oon kotona ton 1v:n kanssa sairaana!!! :headwall...
  19. M

    Timppaaaa!Rottaketjussa kaivattais sultakin vinkkejä!

    ;) :wave:
  20. M

    Tökkiikö muilla palsalla viestien lähettämine vai oonko jossain bannissa?

    vai johtuuko omasta koneestani?..ärsyttää kunnen voi vastata mua mollaville ihmisille! Eiks bannista tule ilmotus kuitenki??

Yhteistyössä