Hakutulokset

  1. N

    Mitä fetissejä sinulla on?

    Miul on turvaistuimet, vaipat, yleensäkin aikuisvauvailu. Pissa-ja kakka jutut myös. Eli siis mie omistan oman turvaistuimen, käytän vaippoja 24/7. Teen myös kaikki tarpeet niihin. Ja oikeestaan kaikki missä on turvavyöt (mieluiten 5-pisteturvavyöt) ni aina parempi koska mitä vaikeempi päästä...
  2. N

    Miksi isommat lapset ja aikuiset eivät käytä autossa turva(vyö)istuinta?

    Itsellä on jo Britax Frontier turvaistuin ♥
  3. N

    "Ongelma" vaippojen käytössä.

    Mikä oikeuttaa tuomitsemaan? Meitä on tällä hetkellä useempi tuhat vaippailijaa Suomessa, ja suomessa toimii yksi aikuisten vaippailuun ja vauvailuun/pikkuisteluun erikoistunut liike, joka siis myy aikuisten kokoisia vaippoja, vaatteita, tutteja yms... Joten ota asioista selvää ja lopeta...
  4. N

    "Ongelma" vaippojen käytössä.

    Tämäpä juuri. Itellä on juurikin toi et käytän ite vaippoja kans 24/7, en ois oma itteni jos ei ois vaippaa. Myöskin istun turvaistuimessa ja imen tuttia, nää on niitä kiintymyksiä jotka on jäänyt omaan elämään, ja sen kanssa olen myös tottunut elämään. Vaippoja oon käyttänyt jo monta vuotta.
  5. N

    "Ongelma" vaippojen käytössä.

    Meitä on kuule yllättävän monta, jotka tykkää käyttää vaippoja, kuten itsekin ♥ ei siinä mitään pahaa ole. Samoin ko mie myös tykkään istua turvaistuimessa
  6. N

    "Ongelma" vaippojen käytössä.

    Älä häpeile sitä yhtään, ei tarvii hävetä. Ite käyttäny vaippoja useemman vuoden koska en pysty olla ilman, mie oon niin onnellinen vaippojen kaa. Pienestä asti on jääny riippuvuus näihin, kuten myös turvaistuimiin koska niissä tulee turvallinen olo koska 5-pisteturvavyöt ❤ ihan parhaita...
  7. N

    "Ongelma" vaippojen käytössä.

    Mie käytän kans vaippoja, ja Suomessa on olemassa aikuisille tarkoitettu liike jossa myydään ABDL-vaippoja ja muita kyseiseen genreen kuuluvia. Ei tarvitse olla vammainen, että käyttää vaippaa. Meille se vaan on turvallisin vaihtoehto joka on jäänyt lapsuudesta. Kuten miul myös turvaiatuimissa...
  8. N

    "Ongelma" vaippojen käytössä.

    mieki oon nyt vuoden käyttänyt vaippaa, tuli joskus aikoinaan vaan turvaton olo ilman sitä. Siihe on kiva pissata ko en aina kerkee vessaan. Tykkään myös istua turvaistuimessa, pienenä en koskaan halunnu siitä pois. Ja aion tilata jossain vaiheessa Britax Frontier-istuimen, siihen mahtuu myös...
  9. N

    Miksi isommat lapset ja aikuiset eivät käytä autossa turva(vyö)istuinta?

    Mie haluisin tuon Britax Frontier-istuimen itelleni, mut en pysty tilaamaan ulkomailta...

Yhteistyössä