Hakutulokset

  1. L

    Huhtikuiset 2019

    @Sini-90 Kamalaa sanoa näin, mutta ihana kuulla etten oo ainut unettomuuden kanssa. Mulla on siis keväästä asti ollut uni tosi katkonaista työstressistä johtuen, mutta se parantui tossa joksikin aikaa, mutta nyt se on taas alkanut uudestaan. Meen 21-22 nukkumaan, nukun jonkun 3-4 tuntia ja...
  2. L

    Huhtikuiset 2019

    @Evelin27 North 13.5 Maxi jogger yhdistelmät ja siinä mukana maxi-cosin kaukalo. Parit blogi tekstit näistä löysin ja totesin että välttää varmasti meidän käytössä. Täälläpäin pyydetään käytetyistä vaunuista (emmaljunga, brio yms) aivan jäätäviä hintoja, 300-400 euroa ja mä en sellaista rahaa...
  3. L

    Huhtikuiset 2019

    Kyllä onkin tää kolmas raskaus ihan erilailla säätämistä kuin aikaisemmat. Sain toisen jälkeen kilpirauhasen vajaatoiminnan, nyt sitten pitää säädellä lääkitystä, joka jo ennen raskautta oli liian pieni ja nyt vielä enemmän pielessä (kun raskaus lisää lääkitys tarvetta). No, nyt on kuitenkin...
  4. L

    Huhtikuiset 2019

    Tätä mä oon miettinyt, että miten ensi viikolla sitä oikein jaksaisi. Oon siis tämän elokuun ollut kesälomalla, joten ollut ihan sama kuinka väsynyt ja pahoinvoiva on, kun pystynyt lepäilemään ja naposteleen rauhassa. Ensi viikolla alkaa työt ja vaikka nykyään työ on kevyttä toimistotyötä niin...
  5. L

    Huhtikuiset 2019

    Raskaudesta kertomisesta. Plussatestistä laitoin nuorimman odotusryhmään kuvan ja muutamalle työkaverille asiasta jo puhuin, koska mä olen niin jäätävän väsynyt ja voin jatkuvasti pahoin, etten oikeasti tiedä kuinka mä oon kertomatta vielä pomolle asti. Ajatuksena olisi vasta np-ultran jälkeen...
  6. L

    Huhtikuiset 2019

    Voi hitto tää pahoinvointi on rasittavaa. Jos et syö tulee huono olo, jos syöt niin tulee huono olo. Kaikista pahinta tää kuvotus on iltaisin kun pitäisi käydä nukkumaan. Oon jo pari vesimelonia syönnyt, kun se tuntuu olevan ainut joka ei aiheuta välitöntä pahoinvointia.
  7. L

    Huhtikuiset 2019

    Mulla ei ole kuin 4+4 menkoista laskettuna ja siitä huolimatta kuvotus on jatkuvaa. Jos syön tulee huono olo, jos en syö tulee huono olo. Ja väsymys on jotain ihan jäätävää. Onneksi oon kaks viikkoa vielä lomalla, jäisin töissä koomatessa varmaan heti kiinni että jotain on meneillään :whistle:
  8. L

    Huhtikuiset 2019

    Hei, minäkin tänne vähän haistelemaan tuulia, että mitäs nää odotuskeskustelut oikein pitivätkään sisällä. Kaksi lasta ennestään, nuorempi jo 4 vuotta, joten hetki tässä mennyt edellisestä. Ajatuksena siis ollut kolmas jo jonkin aikaa, ja kierukan poistatin toukokuussa, mutta jonkin aikaa...

Yhteistyössä