Hakutulokset

  1. Turkooosi

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Voi mikä pienen pieni tyyppi <3 Onnea ja tsemppiä, toivottavasti kaikki on sujunut hyvin!
  2. Turkooosi

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Laitoin ton sydämen sympatiaksi. Täällä tosiaan yk 17 menossa.
  3. Turkooosi

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Heippa täältäkin pitkästä aikaa! Ei plussan plussaa edelleenkään. En oo jaksanut kauheesti mihinkään kirjotella kun hajottaa niin tää tilanne. Yk 17 menossa, ja dpo 14 joka ilmeisesti vaihtumassa juurikin kp 1:ksi: tuhruttaa ja jomottaa. Soitin meitä tutkineelle lääkärille ja saatiin sovittua...
  4. Turkooosi

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Lukematon ***Jokainen päivittää itse listaan muutokset omiin tietoihinsa. Jos listan päivitys ei onnistu, merkkaa listaan lisättävät/muokattavat tiedot omaan viestiin punaisella, kiitos!*** *Kun muokkaat listaa, valitse "vastaa" ja poista tekstikentästä alusta ja lopusta "[ QUOTE ]"*...
  5. Turkooosi

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Mulla kp 21 enkä oo poikkeuksellisesti tuntenut ovulaatiota tässä kierrossa, en siis tiedä onko jo menny vai vielä tulossa. Viime viikon maanantaina oli se aukiolotutkimus jonka jälkeen oli tiputteluvuotoa muutaman päivän. Nyt sitten tän viikon torstaina oli myös tiputteluvuotoa?! Ihmetyttää...
  6. Turkooosi

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Samaan aikaan laitettiin viestit tästä aiheesta :D toivotaan että nyt onnistuisi ♥️
  7. Turkooosi

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Täytyy sanoa että nyt mul on kyllä aika toiveikas olo kun oon kuullut että aukiolotutkimuksen jälkeen saattaa raskautua helpommin..!
  8. Turkooosi

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Sama täällä! Parempi se ois jos vois pysyä toiveikkaana, mut pakko myös yrittää olla itselleen armollinen ja ymmärtää itseään myös niissä vaikeissa tunteissa.
  9. Turkooosi

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Onnea ♥️ toivotaan että kaveri pysyy matkassa!
  10. Turkooosi

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Meidän tutkimukset oli Porvoossa.
  11. Turkooosi

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Moikka! Meillä on nyt tutkimukset tutkittu, tänään oli viimeinen eli aukiolotutkimus. Ja kaikki on kunnossa?! Miehellä on siittiöitä vähän normaalia vähemmän (12 miljoonaa, kun normi olisi kai vähintään 15 miljoonaa), mikä saattaa tietty vähän vaikuttaa raskautumiseen. Miehen pitäs vähentää...
  12. Turkooosi

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Lueskelin ketjua taaksepäin ja huomaan että koska käyn täällä niin harvoin niin toistelen samoja asioita joka viestissä :D Varmaan kolmessa eri viestissä muistutan että niin meillä on nyt ne tutkimukset alkaneet. Ehkä se on nyt tullut kaikille jo selväksi :) :D Huomaan että en yleensä...
  13. Turkooosi

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Soitin eilen ne labratulokset, kaikki oli normaalit! Nyt odotetaan miehen siemennesteanalyysin tulosta. Jos se o on normaali niin sitten mulle varataan aukiolotutkimus. Ovulaatio oli sunnuntaina, nyt on siis dpo 4. Mä en käytä ovistikkuja kun tunnen ovulaation aina selvästi. Ja nyt se on pariin...
  14. Turkooosi

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Onnea atvk87, ihanaa! ♥️ Omakantaan tulee tulokset vasta kun joku hoitohenkilökunnasta on käynyt ne läpi asiakkaan kanssa...
  15. Turkooosi

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Kiitos kysymästä Minji ♥️ Kp 11 täällä, Flo ennustaa ovulaatiota ens viikon maanantaille. Meiltä on otettu verikokeita ja mieheltä siemenneste-näyte, odotellaan niistä tuloksia. Tosin en tiedä että miten ne tulokset ilmoitetaan? Pitääköhän meidän varata sieltä joku soittoaika tms? En tiedä...
  16. Turkooosi

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Alkoi eilen illalla vuoto. On kyllä ihan toivoton olo. Ei se auta kun mennä eteenpäin vain. Meillä on siis tutkimukset aloitettu.
  17. Turkooosi

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Tutut fiilikset. Täällä vetelee yk13 viimeisiään, tuhrua tuli äsken eli eiköhän yk 14 ala tässä pian... Menee niin hermo tähän. Aivan kauhea vauvakuume :(
  18. Turkooosi

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Heippa kaikille! Onnea atvk87! ♥️ Hiljaiseloa ollut täällä päässä, niin paljon kaikkea uutta ja menoa ollut viime aikoina että en ole juuri edes ajatellut näitä lapsiasioita. Paitsi nyt, dpo 10, taas kerran kunnon piinaviikko edessä. Perjantaina alkoi rinnat aristaa ja nyt eilen huomasin että...
  19. Turkooosi

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Kiitos tervetulotoivotuksista ♥️ Meillä on parin viikon päästä ensikäynti lapsettomuustutkimuksiin liittyen.
  20. Turkooosi

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Heippa kaikille! Oon seuraillut sivusta tätä keskustelua jo pidempään, täällä tuntuu olevan hyvä yhteishenki ja kaikkien tsemppaus! Mä oon 30v ja mies muutaman vuoden vanhempi ja ollaan vuosi sitten aloitettu yritys. Tänään kp1 ja alkaa yk 12. Pari päivää ehdin jo luulla olevani raskaana, kun...

Yhteistyössä