Hakutulokset

  1. J

    Kumpaa nainen haluaa mieluiten?

    Meillä on yksi vakituinen mies joka panee vaimoani melko usein. Sitten on 3 miestä jotka aina välillä on vaihtelun vuoksi ovat mukana yksi kerrallaan.
  2. J

    Kolmen kimppaa (1N ja 2M)!

    Vaimolla on lupa panna myös kaverini kanssa kaksistaan kun olen muualla.
  3. J

    Kolmen kimppaa (1N ja 2M)!

    Naisen on helpompi tyydyttää kaksi miestä kuin miehen kaksi naista. Vaimoni haluaa että häntä välillä pannaan pitkään ja täysillä. Nyt pantiin toinen viikonloppu vaimoani kaksistaan pelkkää panoa. Mies ei kestänyt pitkään kun ei pidätellä tarvitse. Mies vain pillulla vaihtui tiheään tahtiin...
  4. J

    Kolmen kimppaa (1N ja 2M)!

    Ollaan täysin heteroja ja panimme vain vaimoani. Kimppa vain kiinnostaa.
  5. J

    Kolmen kimppaa (1N ja 2M)!

    Olemme 22v aviopari. Olemme keskustelleet paljon kolmen kimpasta. Olen myös kysellyt vaimoltani kenen kaverimme kanssa hän voisi/haluaisi panna. Esille tuli yksi vanha kaverini ja vaimoni alkoi kiinnostua hänestä todella jutellessamme. Sain kerättyä rohkeuteni ja ķysyttyä kaveriani mukaan...
  6. J

    Vaimoa pantiin kimpassa!

    22v vaimoni antautui kahdelle miehelle ja olimme selvinpäin. Oli hienoa ja kiihoittavaa kun ķaverini pani vaimoani. Päätettiin ottaa uusiksi seuraavana viikonloppuna ehkä myös kerran viikollakin.
  7. J

    Annoin vaimon maata toisen kanssa, nyt kaduttaa

    Minun 22v vaimoni suostui viimein kahden miehen kimppa naiseksi. 23v kaverini kanssa panimme vaimoani kimpassa koko yön pieniä taukoja lukuunottamatta. Oli todella kiihoittavaa kun oli toinenkin vaimoani panemassa. En malttaisi antaa vaimon nukkua kun tekee koko ajan mieli. Täytyy vain antaa...

Yhteistyössä