Hakutulokset

  1. S

    Syyskuiset 2019

    Ehkä mä nyt uskallaudun fb-ryhmään jos mukaan vielä mahtuu. Laitan viestiä @Emeny lle ja @Olivia_ lle :)
  2. S

    Syyskuiset 2019

    Heippa täältäkin. Mulla oli nt-ultra jo 1,5 viikkoa sitten. Kaikki mainiosti, vastasi viikon verran pienempää eli nyt on rv 12+4. Kätilö esitteli jalkapohjat, häntäluun ym mutta sukupuolta ei kuulemma voi vielä tässä vaiheessa nähdä. Kuitenkin joillekin ne kertoo sukupuolen nt-ultrassa...
  3. S

    Syyskuiset 2019

    Oot ehkä oikeassa.. mutta pelkään että siellä on tyyliin mahdollisen tulevan esimiehen vaimo tai jotain :ROFLMAO: Se olis niin mun tuuria. Hän siis tunnistaisi mut varmasti. Jospa käyn ekan ultran ja kerron perheelle eka ja sitten liityn joukkoon. Johan tää alkaa jo näkymäänkin joten on pakko...
  4. S

    Syyskuiset 2019

    Mäki oon halukas fb-ryhmään mutta en ihan vielä. Mulla on niin hankalat työkuviot että toivoisin ne kuntoon ennen kuin uskallan "julkistaa" raskautta. Eikä yhtäkään uötraakaan ole vielä ollut. Toivottavasti huolitte porukkaan vielä myöhemminkin:rolleyes:
  5. S

    Syyskuiset 2019

    Voi ei @forester :cry: Kyllä luulin että syyskuisten pettymykset olis olleet jo takana päin. Voimia ja tsemppiä jatkoon :love: Mä odotan kauhunsekaisin tuntein ekaa ultraa. Viikko vielä odottelua eikä oireen oiretta (n) Tänään 11+1
  6. S

    Syyskuiset 2019

    Vastaan vaan nopsaa kun täällä on ollut puhetta kotidopplerista. Mulla on mutten ole ikinä kokeillutkaan. Joku sanoi että se, että saa sydänäänet kuuluviin ei kerro mitään siitä, onko masussa kaikki hyvin. En siis oikein tiedä mihin sitä käyttäisin. Ihania ultrakuulumisia teillä :love: Itellä...
  7. S

    Syyskuiset 2019

    Mulla on lapsesta asti ollut paljon tyttöjen nimiä jemmassa odottamassa, mutta mun ehdottamat poikien nimet ei oo menneet miehelle läpi. Lähipiirissä syntyy nyt paljon poikia niin ei viitsi ihastua liikaa mihinkään nimeen ettei sitten harmita jos se ehtiikin mennä jollekin muulle. Sukupuolella...
  8. S

    Syyskuiset 2019

    @Daisy85 Olisin tosiaan voinut kirjottaa toisella tapaa säikyttelemättä, näin jälkikäteen mietittynä :D Sori :p Mä palasin aika pian takaisin työelämään ja imetys loppui n. 10 kk kohdalla, mun sairastellessa. Nyt lapsi on päivähoidossa. Odotan kyllä tosi kovasti kesää että saan jäädä sen kanssa...
  9. S

    Syyskuiset 2019

    Mä kirjottelen harvoin mutta luen kaiken vähintään päivittäin. @Miliani toivottavasti siellä on kaikki mallillaan! Synnytyssairaalasta. Viimeksi synnytin Naisteklinikalla ja sinne varmaan nytkin suunnataan. Tykkäsin potilashotellista kun sai olla ihan rauhassa ja vieraita sai olla millon...
  10. S

    Syyskuiset 2019

    Miksi opiskelemaan haku lykkääntyy? Nythän sä ehtisit vielä rauhassa hakea opiskelupaikkaa, jos sulla ei ole vielä lapsia? Ja vanhampainvapaahan on pätevä syy lykätä opintojen aloitusta! Olis sitten opiskelupaikka valmiina jos saat paikan (y);)
  11. S

    .

    Hui.. se oli vesipohjainen Klick. ?
  12. S

    .

    Meillä tärppäsi näin, että seksiä oli aina nukkumaan mennessä, enkä noussut enää sängystä. Tämä kikka oli kyllä muutaman kuukauden käytössä. Tärppikierto oli ainoa jossa jätettiin myös liukkari kokonaan pois!
  13. S

    Syyskuiset 2019

    Mä pelkään että joku teistä on tuttu tai tutun tuttu :p Esikoisesta kävi niin että sana levisi eikä jäänyt montaakaan kenelle olis päässyt kasvokkain itse kertomaan raskaudesta.
  14. S

    Syyskuiset 2019

    Heippa! Uutena ilmoittautuisin mukaan, la 16.9. näkyi olevan vielä odottajaa vailla ;) Eli Saippuakupli/29/toinen Neuvolaan jo soitin ja sieltä annettiin tuo la vaikka luulen että se olisi vähän myöhemmin. Facebook-ryhmään haluan ehdottomasti mukaan, mutta tuttujen pelossa vasta kun ollaan...
  15. S

    .

    Tupakoiville suosittelen ehdottomasti kirjaa "Stumppaa tähän". Itse aikanaan lopetin kunnon tervakeuhkona sen luettuani fiiliksellä "ihanaa kun voin nyt itse päättää mitä teen, eikä tupakka enää ohjaa mun elämää"! Tsemppiä kaikille asian kanssa. Lopettaminen ei todellakaan ole niin vaikeaa, jos...
  16. S

    .

    Nyt minäkin uskallan siirtyä plussanneisiin. Seitsemäs kierto toden sanoi! https://aijaa.com/aiLCTK Mä olin mukana tämän ketjun alusta asti, vaikka harvakseltaan kirjoittelin. Toivottavasti ei tarvitse palata, ja toivon todella että kaikki täältä pääsevät odotusketjuihin ennen kuin 2020-ketjua...
  17. S

    .

    @Li88 Joskus kesällä (tai joskus, kauan sitten kuitenkin) kun katselin nimimerkkejä meidän listalla niin bongasin sut kun mentiin vissiin aika samoissa vaiheissa. Sillon taikauskoisena mietin että kun Li88 plussaa niin varmaan minäkin ja mennään samaan odottajien ryhmään :LOL::LOL::LOL: Mähän...
  18. S

    .

    @Beaatta toivotaan vahvistumista, kyllä siinä jotain jo näkyy :love: @Rimaleli tsemppiä! Toivotaan parasta <3 Pillereistä. Söin vuosikaudet putkeen. Kun lopetin, alkoi heti vuoto, mutta seuraavat kuukautiset tulikin siitä kolmen kuukauden päästä. Hitto että se ärsytti, kun eka luulin olevani...
  19. S

    .

    Täällä on monella jännittävät päivät menossa! Paljon plussia nyt kaikille! :love::love::love: @Beibihaaveilija pahoittelut ja voimia :love: Ihanaa jos jaksatte heti uuteen yritykseen:love: @Miina- lle superpaljon onnea!!:love: Kovasti haluaisin sun mukaan syyskuisiin;) Pc tänä aamuna...
  20. S

    .

    @happis Tervetuloa mukaan! Itse mietin ihan samoja asioita ja siksi olenkin pysynyt enemmän lukijana kuin kirjoittajana. En usko että kukaan on sitä pahalla katsonut, vaikka muiden tsemppaaminen omalta osaltani on jäänyt valitettavan vähälle. Tauon palstasta voi aina ottaa jos vähänkään siltä...

Yhteistyössä