Hakutulokset

  1. N

    ~Elokuiset 2020~

    Täällä paljon ihania ultrakuulumisia :love: Mä tuskailin viikko sitten neuvolakäynnin jälkeen, kun sydänääniä ei kuulunu, mut nyt kotidoplerilla sain jumputuksen kuulumaan :love: Niin huojentavaa. Ultran varasin parin viikon päähän.
  2. N

    ~Elokuiset 2020~

    Tänään oli ensimmäinen neuvola ja sydänääniä ei saatu kuulumaan. :( Toisaalta huolettaa, toisaalta tajuaa, et on normaalia, ettei ne vielä kuulu.. Varhaisultrassa on sydän nähty jumputtavan :love: Menkkojen mukaan tänään olis 9+1, varhaisultran mukaan 9+4
  3. N

    ~Elokuiset 2020~

    Tervetuloa kaikille uusille ja onnea plussasta! :love: Hiljaiseloa täälläkin ollut, kaikki viestit oon käyny lukemassa mut en oo jaksanu kirjotella :sleep: Tota fb ryhmää mietin, vieläkö on tilaa?
  4. N

    ~Elokuiset 2020~

    Ultrassa käyty, vahva syke näkyi :love: 8,6 mm pitkä tyyppi. Tää pahoinvointi on vieny kaikki mehut-onneks mies hoitaa esikoisen, musta ei oo tekijäksi :sick:
  5. N

    ~Elokuiset 2020~

    Ihania ultrakuulumisia täällä. :love: Mulla olis huomenna ultra, jaiks! Tervetuloa kaikki uudet myös! Tää päivä töissä oli aivan totaalisen kamalaa! Ihan järkyttävää, niin paha olo koko päivän. Mikään ruoka ei maistu ja väkisin joutuu syömään. En muista että esikoisesta olis näin karseeta oloa...
  6. N

    ~Elokuiset 2020~

    Mä oon yrittäny kans ottaa samanlaisen asenteen, et nyt iloitaan tästä ja surraan sitte jos siihen tulee aihetta. :) Tänään 6+0. Etovaa oloa pitkin päivää, tänäaamuna oli lähellä ettei oksu lentäny ekan kerran.. Vatsan nippailuja on aika vähän mut repäsykipuja sitäkin enemmän.. Auts...
  7. N

    ~Elokuiset 2020~

    Joo, vaikkei se testi sen enempää kerro, eikä kerro suuntaan tai toiseen onko huolta vai ei. Mut kyl se omaa mieltä jotenkin kevensi (y) Tänään alko taas pahoinvointi ja vatsan nipistelyt. Kovin vaihtelevia nää olot.
  8. N

    ~Elokuiset 2020~

    Tein tänään digitaalisen testin, varmistaakseni et meneeks testin mukana viikot oikein. Näytöllä raskaana 3+ (y)
  9. N

    ~Elokuiset 2020~

    Meillä päin näillä viikoilla ainut mahis on yksityinen.. Noi on piinaavia aikoja. Tsemppiä :love: Voihan olla et kaikki on ok.
  10. N

    ~Elokuiset 2020~

    Tsemppiä kauheesti sulle :unsure: Tosiaan, käy vielä jossain tarkastamassa tilanne, jos oliskin käynyt niin että vuoto vaaratonta. Onko täällä ketään, kellä raskausoireet loppuneet TÄYSIN yhtäkkiä ja varhaisultrassa ollut kaikki niinkuin pitää? Mulla kamala huoli, et nyt ei oo kaikki hyvin...
  11. N

    ~Elokuiset 2020~

    Nyt on muutaman päivän olo ollu "normaali", ja sekös huolestuttaa :unsure: Yhtä jatkuvaa huolestumista tää alku..
  12. N

    ~Elokuiset 2020~

    Mäkin uskaltaudun kirjottelemaan, useamman päivän oon teidän tekstejä lueskellut :LOL: La olis 25.8. Edelleen vähän epäuskonen olo, alusta asti ollu tunne että kaikki ei oo hyvin tai et ei siel mahassa mitään ole (n) Varhaisultran varailen joskus tammikuussa, oman mielenrauhan takia.. Oireita...
  13. N

    Toukokuiset 2019

    Tosiaan hei mut saa poistaa listalta. :)
  14. N

    .

    Mut voi poistaa listalta kokonaan. :) yhteistuumin päätettiin miehen kanssa, et nyt ei oo sopiva aika vauvalle.
  15. N

    .

    Tein tänään huvikseen digitestin ja luki "Ei raskaana". Tein testejä 2kpl, ei ollu virhetestejäkään. Viime viikolla saim vielä vahvaa viivaa Clearbluen testeillä. Menkkoja ei siltikään kuulu. Kiertopäivistä en oo yhtään varma. Liikaa innostuin tästäkin. :(
  16. N

    Toukokuiset 2019

    Digitesti näyttää ei raskaana. Onnellista odotusta muille :love:
  17. N

    Toukokuiset 2019

    Okei! Mä en oo oviksesta ihan varma et jos malttais vaikka ens viikonloppuun odottaa :D Huomenna meen labraan niiden vatsakipujen takia ja siinä samalla otetaan myös verestä ne raskaushormonipitoisuudet.. Jännittää.
  18. N

    Toukokuiset 2019

    Mä ajattelin kans huomenna käydä ostamasss digin, jos uskaltais kans joku päivä tehdä :censored: Miten se muuten lasketaan, koska siihen näyttöön tulis tulokseksi se 2-3 viikkoa? (n)
  19. N

    Toukokuiset 2019

    Fb ryhmä kuulostaa houkuttelevalta, mut en halua liittyä ennen ku oon varma siitä et kaikki on ok. :unsure:
  20. N

    Toukokuiset 2019

    @Tiuhti83 hui kamala mikä kokemus! Onneks ei pahemmin käynyt! :( Voimia toipumiseen.

Yhteistyössä