Hakutulokset

  1. T

    Kesäkuiset 2019

    Kiitos ihanat ❤ niinhän siinä kävi että keskenmenoa pukkaa. Ultrassa ei näkynyt merkkejä kohdun ulkoisesta. Toisaalta tää oli vasta eka kunnon yritys joten kyllä täältä noustaan :) Nyt oon jo mielissään odottamassa uutta yrityskiertoa. Pakkohan se on joskus tärpätä (y) Minut voi siis poistaa...
  2. T

    Kesäkuiset 2019

    Just oon ultraan menossa mutta nyt oli hcg enää 110 eli kai tää aika varmaa on :cry: harmi kun en saanut tutustua teihin paremmin ❤
  3. T

    Kesäkuiset 2019

    Mut voi poistaa listalta..hcg oli laskusuunnassa :cry::cry::cry: kunpa tyhjenis nyt kunnolla niin pääsis uuteen yrityskiertoon. En aio ihan helpolla luovuttaa ❤ Tsemppiä ja paljon tarrasukkia teille kesäkuisten äidit ❤
  4. T

    Kesäkuiset 2019

    @aurinko Mä tässä just sormet syyhyten kyttään omakantaa johon tulosten pitäs tulla iiihan pian :p
  5. T

    Kesäkuiset 2019

    Taas omaa napaa :oops: Mulla vuoto jatkuu, mutta raskaustestin viivat vaan vahvistuu (n) on kyllä erikoista. Joko tää on kohdun ulkoinen tai sitte mulla tulee vaan ylimääräiset menkat :eek: Istun just tässä labrassa ja jännittää ihan hulluna et onko hcg noussu tarpeeksi :confused: mut minäpä...
  6. T

    Kesäkuiset 2019

    No tuon mukaan luulis olevan ihan ok (n) mun toisen laskun mukaan nyt ois 5+2 ja toisen mukaan 4+5 :whistle: täytyy toivoa että huomenna tulis hyviä uutisia ja hcg ois tuplaantunu ❤ tein huvikseni tänään pc-testin ja se oli kyllä huomattavasti vahvistunu mitä muutama päivä sitten.. On kyllä...
  7. T

    Kesäkuiset 2019

    @Tiinaliina1 pääsen vasta huomenna aamulla verikokeisiin ja ultra on kahelta. Jännittäää.. Eilen oli hcg vaan 209..saapa nähä miten tässä käy :unsure:
  8. T

    Kesäkuiset 2019

    Kiitos tsempeistä ❤ Sain huomiseksi uudet verikokeet ja ultran. Tuskinpa ultrassa vielä mitään näkyy. Kunhan näkyis edes se, että raskaus on kohdussa eikä kohdun ulkopuolella. Mut minäpäs oon huomenna vähän viisaampi ja toivon todella, että kaikki kääntyis vielä hyvin ❤
  9. T

    Kesäkuiset 2019

    Mä oottelen vielä hetken ennen facebookiin siirtymistä. Eilinen verenvuoto vähän yltyi ja tulin kipeäksi. Nyt epäillään kohdunulkoista tai alkavaa keskenmenoa..tänään ehkä pääsen uusintaverikokeisiin jolloin oon viisaampi..mut vielä on hiukka toivoa ❤
  10. T

    Kesäkuiset 2019

    @Tiinaliina1 Joo yritän parhaani ❤ ja onpas viiva vahvistunut, jee :love: Toivotaan että nyt selviät vähemmällä tuon pahoinvoinnin takia. Mun kaverilla on tuo sama hyperjuttu ja on niin surullista kuinka joutuu tiputuksessa kulkemaan pahoinvoinnin vuoksi. Tsempit sinne ❤
  11. T

    Kesäkuiset 2019

    @saramarie täällä myös samanikäinen riiviö pitämässä huolta, ettei tässä kauheesti kyllä kerkeä raskautta kuulosteleen samalla tavalla ku edellisessä raskaudessa :LOL: Jospa tää raskaus menis sitten nopeamminkin kun on tollanen seuralainen täällä päivisin kaverina ❤ Omaa napaa: aamulla tuli...
  12. T

    Kesäkuiset 2019

    Niin joo, unohtu tuolta mun listalta ummetus :unsure: Mä tässä myös harkitsen varhaisultraan menoa. Mulle on kyllä sanottu aiemman kohdunulkoisen takia, että kannattais käydä ar-ultrassa, jos tuun raskaaksi, jotta voidaan poissulkea tuo kohdunulkoinen pois. Täytyy maanantaina soitella...
  13. T

    Kesäkuiset 2019

    Mun oireita: -Mulla alko jo oviksen aikaan väsy painaan, mut onneksi ei oo vielä kovin pahana. Yhet päikkärit päivässä riittää :sleep: -kauhee nälkä koko ajan ja voisin syödä herkkuja kaksin käsin. -kurkku kipeä, nuha, nenä tukossa, palelee -öisin närästää -vetistä valkkaria -hiivatulehduksesta...
  14. T

    Kesäkuiset 2019

    TeaTuulia/neljäs/1.6./oys Ja itekin osallistun mielelläni faceryhmään :)
  15. T

    Kesäkuiset 2019

    Mulla tuli tänään tämmöset viivat. Taidan nyt lopettaa testailun :LOL: T&T 5+0
  16. T

    Kesäkuiset 2019

    Vihdoinkin joku uskalsi perustaa tän ketjun :love: Mä aloitin jo viime viikon maanantaina testaileen ja torstaina 20.9 tuli jo haamu ja tänään jo molemmat viivat tasavahvat. Itellä taustalla useita keskenmenoja ja yks kohdunulkoinen ja pitkä kahdeksan vuoden taival, että saatiin meidän poika...

Yhteistyössä