Hakutulokset

  1. ananaz

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Yk 5. Kp 14/29 ovulaatio kp 15/29 dpo 1 ei mitään kp 16/29 dpo 2 isosti valkkaria, ärsyttää ja huono olo kp 17/29 dpo 3 paljon valkkaria, mutta vähemmän kun eilen kp 18/29 dpo 4 vain vähän valkkaria, oikealla puolella munasarjassa/kohdussa pakotusta, ilmavaivoja, turvotusta, luulen että...
  2. ananaz

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Minusta tuo on plussa. :)
  3. ananaz

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    @Jultsi6 Mitä sulle kuuluu? Entäs @Pioni_ lle?
  4. ananaz

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Nyt on menossa yk4. Kp 17/30 Ovulaatio-olot Kp 18/30 dpo 1 ei mitään Kp 19/30 dpo 2 ei mitään Kp 20/30 dpo 3 ei mitään Kp 21/30 dpo 4 vetistä/valkuaismaista valkovuotoa, muuten ei mitään kummempia. Tästä valkovuodosta jotenkin päättelin, ettei munasolu ole hedelmöitynyt. Ärsyttävää. :( Vaikka...
  5. ananaz

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    @Pioni_ Niin. Niin siinä varmaan kävi. :alien: Tänään on muistaakseni joku kp 11 tms menossa ja ovulaatio lähestyy valkovuodon perusteella. Kohta alkaa taas kuukauden piinaavimmat päivät.:rolleyes:
  6. ananaz

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Kirjaan ylös nyt kuitenkin tätä kiertoa. Vaikkakin kuten sanoin aiemmin, niin en usko ovuloineeni tässä kierrossa lainkaan. :D Kp 23/30 Alavatsaan on sattunut jonkun verran, samoin alaselkään. Turvotusta on ollut. Tissit on olleet herkkinä. Kp 24/30 Alavatsa ollut edelleen kipeä, turvotusta on...
  7. ananaz

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    @Sandelinos okei kuulostaa hyvältä, kiitos tiedoista :)
  8. ananaz

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Voi kakka @peanut_butter !:sick: @Jultsi6 No, huomenna on perjantai... Jännää! :) @Sandelinos Mitä on vehnänalkioöljykapselit? Miten ne vaikuttaa? Mulla on nyt kp 19 menossa. Tässä kuussa ovulaatiota ei tainnut tapahtua ollenkaan. :( Perinteisiä ovulaatio-oloja ei ollut, joten päädyin siihen...
  9. ananaz

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Jee jee! Tsemppiä tuleville viikoille! :geek:
  10. ananaz

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Kovasti piinatuttaa nää päivät ovulaation ja menkkojen välissä. Tänä aikana oon lukenut melkein koko ketjun läpi, oon ehkä sivulla 50 nyt menossa. :D Laitanpa empiirisessä tutkimusmielessä oireita listaan. Pohjustan hieman tätä jännäilyä. Minulla on kaksi raskautta ennestään: kkm 2008 ja...

Yhteistyössä