Hakutulokset

  1. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    En ookkaan pitkään aikaan tänne kirjoitellut. Pahoittelut kaikille keskenmenon saaneille ja tsemppiä yrittäville:love: Eli mulla todettiin keskenmeno marraskuun lopulla. Vuotoa tuli vielä tammikuussa joten menin gyn.polille, raskaus materiaalia edelleen siellä vaikka vuosin tosi runsaasti...
  2. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Joo tää epätietoisuus on kyllä.. Tuskin ne kuukautiset oli kun tänään ollut tosi vähäistä rusehtavaa vuotoa. Mutta tossa keskellä alavatsalla vähän tuntemuksia, joko ne kuukautiset on alkamassa tai sitten joku tulehdus tuloillaan(n)
  3. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Jaa.. Ei ne tainnutkaan olla kuukautiset, tänään enää vähäistä rusehtavaa vuotoa ja hieman jotain siinä mukana, voi luoja! Nyt jo 5vk tyhjennyksestä. Pitää kai alkuviikosta soitella johonkin jos tulee muita oireita:( Tää on kyllä ihan pa....:cry: Sitten koko ajan joka tuutista tulee tuttujen...
  4. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Mä täällä yksin näköjään kirjottelen:D Ihan pakko tulla ihmettelemään, että joko ne kuukautiset alkoi. Viikon vuoto ollu lähinnä limaista hieman rusehtavaa ja väritöntäkin. Tänään alkoi yhtäkkiä aivan jäätävät alavatsakivut ja verenvuoto. Siis kuukautiset, juhuu!! :p Pliis, v.2020 tuo tullessasi...
  5. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Toivottavasti kaikilla on ollut mukava joulu kaikesta huolimatta :love: Toki itsekin haikeana miettinyt, minkä kokoinen vatsa olisi ja että oltais varmaan sukulaisille kerrottu jouluna uutisia. Mutta kovasti on toivetta että olisi ensi jouluna hieman eri tilanne.. :) Tajusin juuri, että mulla...
  6. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Mä oon aina ollut niin henkeen ja vereen jouluihminen kun olla voi, mutta nää kaks viimestä joulun alus aikaa ei ihan hirveesti oo tuonut sitä joulufiilistä.. Vaikka nyt sillai on jo jaloillaan ja fyysinen olo ihan ok, niin mä oon ainakin tosi herkillä ja itkettää paljon helpommin. Tosiaan jos...
  7. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    On kyllä jännä, että nyt vasta tuli runsaammat vuodot. Mulla oli silloin ekana päivänä tollain, ei riittänyt side ees siksi aikaa että ois ehtinyt sieltä vessasta pois.. Myös siis yksi ryöpsähdys tuli kun istuin sohvalla ja meni matot ym kaikki:censored: Enkä pystynyt oleen pystyasennossa kun...
  8. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Mun kuume oli ”onneksi” poskiontelontulehdus, mutta ei kyllä oo viimenen kuukausi helppo siltäkään osin että oon ollut kipeenä koko ajan.. Jospa tääkin tästä. Vuoto oli jo lähes loppu, kun nyt muutaman päivän tullut taas punertavan ruskeeta vuotoa ja vähän ehkä sellasta hyytymäistä.. Enkä oo...
  9. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Tuntuu etten muuta tänne tee kun valitan, anteeksi siitä:LOL: Tänään 2 viikkoa tyhjennyksestä ja mulla nousi aamulla kuume. Eilen alko alaselkä kipu, nyt se on jotain ihan jäätävää ja kuume nousee vaan vaikka oon ottanu 800 buranaa(n) Ihan kauhee olo, en oo ikinä kuumeessa joten tässähän alko...
  10. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Vähän hiljaiseloa ollut täällä suunnalla, yrittäny vaan päästä arkeen kiinni ja alkaa jouluakin miettimään. Vuoto alkanut oleen tosi vähäistä, välillä tulee kuitenkin päiviä esim. eilen että tuli vähän verta ja vielä hyytymää. Tänään taas ei oikeastaan mitään.. Mietin kun viime vuonna tuulimuna...
  11. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Mulla oli siis perjantaina tyhjennys ja eiliseen asti vuoto oli kyllä aika runsasta, eilen tuli vielä pienet hyytymät ja luulen että se oli siinä. Tänään on ollut jo rusehtavaa ja tosi vähäistä vuoto. Toivotaan ettei holahtele enää, tyhjennyspäivänä kyllä tuntu että tyhjenty kaikki sisuskalutkin...
  12. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Hei! Vaihdan ketjua kesäkuisista tänne.. Vähän taustaa: meillä on ihana 4,5v neitokainen joka tärppäsi heti pillereiden lopettamisen jälkeen ekasta kierrosta. 2018 alettiin miettimään toista lasta, syksyllä saatiinkin 2 odotettua viivaa tikkuun. Tämä raskaus todettiin marraskuussa vain...
  13. A

    Kesäkuiset 2020 <3

    Mä poistun palstalta.. Eilen aamulla käytiin vielä yksityisellä mun mielenrauhan vuoksi ja siellä ei sitten enää sykettä näkynyt. Viikkoja 9. Mentiin heti sairaalaan siitä, vastasi 8+4. Päivälleen vuosi sitten oon joutunut tyhjentään tuulimunaraskauden ja huomenna tämän pienen tyhjennys sitten...
  14. A

    Kesäkuiset 2020 <3

    Sama täällä, ei tee yhtään mitään mieli ja iltaa kohti vielä vähemmän. Lämmintä ruokaa on tosi vaikee saada alas. Mies toi eilen pitsaa, eipä sekään uponnut oikeastaan. Leipä, hedelmät ja mehu tuntuu olevan nyt mun ruokavaliona. :D Monella on muuten ekassa neuvolassa kuunneltu sydänääniä, meillä...
  15. A

    Kesäkuiset 2020 <3

    Tiistaina oli eka neuvola. Seuraava vasta tammikuussa sitten. Ekaa ultraa pitäis varata kun sais aikaseks soittaa. :rolleyes: Mulla on ihan ihme olot. Siis maha on ummella, koko ajan ja varsinkin illalla on huono olo enkä kovin myöhään voi syödä mitään. Kahvi on jääny, kaikki herkut ym mitä...
  16. A

    Kesäkuiset 2020 <3

    Jep, täällä yksi ”raskausoire” on noi levottomat unet joka yö. Ja niin että muistan niistä aina aamulla jotakin, kun normaalisti aika harvoin muistan ees nähneeni mitään unia.:D Muuten täällä aika tasaisen harmaata menoa. Väsyttää ihan tajuttomasti koko ajan, yököttävä olo tulee jos vatsa...
  17. A

    Kesäkuiset 2020 <3

    Hei, ihan pakko kysyä. Onko muilla ärsyyntynyt limakalvot tms ultrasta kun on alakautta tehty? Eilen ja tänään ihan pikkusen ollut jotain rusehtavaa pikkareissa, mutta pyyhkiessä ei oo tullut mitään. Paniikki tietysti heti läsnä kun on jotain tällästä(n)
  18. A

    Kesäkuiset 2020 <3

    Voimia @Mohan :cry::cry: Mä oon selvinnyt ultrasta, siellä näkyi pieni ihme vastaten viikkoja 6+0, pari päivää vähemmän kun menkoista laskettu mutta mullahan on ollut tosi epäsäännölliset kk melkein sen vuoden mitä kk on ollu sen tuulimunan jälkeen. Eli la on 25.6 :love::love:
  19. A

    Kesäkuiset 2020 <3

    Ihana lukea teidän ultrakuulumisia! :love: Mä lueskelen edelleen koko ajan juttuja täältä mutta en uskalla liikaa kommentoida ja innostua tästä. Huomenna on klo 11 ultra. Sen jälkeen ois pakko mennä iltavuoroon oli uutiset sitten hyviä tai huonoja:cry: Oon ihan stressissä ja valmiiks jo itkettää...
  20. A

    Kesäkuiset 2020 <3

    Voi että tuli vähän luottavaisempi mieli, kun meillä on torstaina varhaisultra ja mulla sillon 6+4,niin mietin että onko ihan turha käynti.. Toivotaan että mekin saadaan hyviä uutisia!

Yhteistyössä