Hakutulokset

  1. P

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Oho en ollut kirjautuneena. Tämä siis minun vastaukseni 😊
  2. P

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Voisin tulla mukaan näin vuosien jälkeen! Plussattu ja laskettuaika sijoittuu johonki 19-21.7 välille. Alavatsa kipuilua on, joten vielä varovaisin mielin. Huomenna teen testin ni nään vahvistuuko hyvin🙈😍 Pientä etomista myös havaittavissa ja mielitekoja. Jospa olisi hyvä merkki. Väsymys on kans...
  3. P

    35v.+ plussanneet/odottavat

    En äkkiseltää löytäny tietoa, niin kysäsempä, että onko olemassa facebook ryhmää odottaville yli 35vuotiaille??
  4. P

    Haaveena vauva 2020

    Jaksaa taas kirjotella mutten ole vielä lueskellut tekstejä. Tuskin palaan tänne sen enempää enää aktiiviseksi, joten voi laittaa pois listoilta. Vauvaa ei ole tulossa. Ehkä joskus, muttei ainakaan nyt jaksa edes yritellä. Se vaan on henkisesti ja fyysisesti niin raskasta. Ihanaa, että listoilla...
  5. P

    ~Heinäkuiset 2020~

    Oi kyllä. Tuntuu, että kaikki farkutkin menee enää just ja just kiinni. Pelkään että istuessa lentää nappi:LOL: Sen takia suosin tällä hetkellä "pieruverkkareita". Niissä hyvä olla.. Ja mun on pakko hehkuttaa citymarketeista löytyviä Pierre Robert alushousuja! Ihan best! Varsinkin ne high waist...
  6. P

    ~Heinäkuiset 2020~

    Voi ymmärrän, että pelko valtaa mielen tossa tilanteessa, mutta ole huoleti. Niin kauan, kun vuoto on niukkaa, eikä ole kipuja niin yleensä kyse on ihan siitä "normaalista" johon joskus löytyy syy, kun raskaus etenee tai sitten mitään syytä ei edes löydy. Koita rauhoittaa mielesi jotenkin...
  7. P

    ~Heinäkuiset 2020~

    Hyvin on viiva vahvistunu ja nyt digi 2-3.:love:Lupasin itselleni etten digejä enää tee, mutta mutta:whistle::ROFLMAO: Hyvillä mielin unten maille. Nämä tosiaan nyt illasta tehty 3,5h pidätyksellä:)
  8. P

    ~Heinäkuiset 2020~

    Voisin liittyä faceryhmään:) laitan @Mini-n-n sulle yv.
  9. P

    ~Heinäkuiset 2020~

    Ihanaa, kun meitä kertyy tänne tasaiseen tahtiin ja toivotaan, että myös pysytään täällä:love: Jotenki epätodellinen olo edellee, mutta kyllä tämän jo alkaa sisäistämään:barefoot:Ihan eri tunne kuin aikaisemmista epäonnisista raskauksista. Oireista: Mulla iskeny ihan hullu luomu mustikkamehun...
  10. P

    ~Heinäkuiset 2020~

    Samana päivänä minäkin olen menossa varhaisultraan:):love: dopleria en oo ikinä hankkinu, enkä usko että hankin. Itseni tuntien ressaisin ihan liikaa kaikkea siihen liittyvää:rolleyes:
  11. P

    ~Heinäkuiset 2020~

    Täällä myös IBS. Kuukautisten aikana sen todella huomas reagoivan vielä voimakkaammin. Nyt raskaudessa ehkä kipulointi ja ummetus on sellanen minkä pistää päälle viel enempi. Voitas antaa tämän osalta toisillemme vertaistukea jos tulee jotain tarvetta keskustelulle?:whistle::) ainakin sais sit...
  12. P

    ~Heinäkuiset 2020~

    Moikka! Täällä ilmoittautuis mukaan yks plussannut:) Olo on niin onnellinen ettei sanotuksi saa. Varhaisultra reilun viikon päästä ja sit näkee onko tälläkertaa oikeassa paikassa ja kaikki hyvin. Luottavaisin mielin olen kyllä, kun oireet niin hyvät:ROFLMAO::love: Poreilevalimu/esikoinen/35v/LA...
  13. P

    Haaveena vauva 2020

    Eilisestä jo viiva vahvistunut ja olo on luottavainen joten minut voi siirtää plussanneisiin. Menen tuonne heinäkuisiin ja toivottavasti ei tarvitse palailla tänne enään:p Tsemppiä hirmuisasti ihan kaikille haaveilijoille!(y)❤ Ja suuri kiitos vertaistuestanne, tsemppaamisesta, omien tarinoiden...
  14. P

    Haaveena vauva 2020

    Kiitos!❤ Dpo 14 mutta mutta..kun ehdin ilmoittaa tuosta, niin ovistikkuun pärähti vielä parisen päivää myöhemmin EHKÄ hitusen vahvempi viiva...en kuitenkaa lähtenyt sitä sit muuttelemaan. :whistle: Joten arviolta dpo 11-14.:) Kuukautiset nyt päivän myöhässä ja menkkajomotukset alkoi juurikin...
  15. P

    Haaveena vauva 2020

    Aamun testi. En ehkä kestä:love::barefoot: Toivon niin että tämä olisi hän joka pysyy matkassa mukana loppuun asti.:love::giggle: En siirry heinäkuisiin ihan vielä, eli roikun täällä vielä jonkin aikaa kunnes viikkoja hieman kertyy:) Plussatuulia kaikille! On tää uskomaton tunne.:ROFLMAO::love...
  16. P

    Haaveena vauva 2020

    Aamun pc haamu mutta digi nega.. en sit tiiä oliko vaan viivanpaikka.o_O Teen varmaan illasta uuden kun en malta odottaa :whistle: ja aamulla, jos vielä antaa haamuja.. Jos ei, niin sit varmaan vaan kierto venyny ja odottelen niitä menkkoja:unsure:
  17. P

    Haaveena vauva 2020

    Mulla nyt menkkamaisia tuntemuksia mutta ei vuotoa. Tätä kestänyt kyllä jo sen viikonpäivät.. Vv on eli täälläkin limailen:ROFLMAO: Pää särkee ja flunssainen olo mut tissit ei oo yhtään arat(n) yleensä tässä vaiheessa jo tiputtelee ja tissit, alavatsa ja alaselkä on kipeinä..hmmm
  18. P

    Haaveena vauva 2020

    Mies päätti että tilataan testejä, niin jos vaikka sit ei tuliskaan käyttöön:ROFLMAO: eikös se usein silleen mene, että kun niitä testejä tilaa hirveen kasan ni jääkin käyttämättä:whistle:;) 2kpl digejä, digitaalinen ovulaatiotesti ja neljä one stepin herkkiä liuskoja.. Oi kunpa jäis...
  19. P

    Haaveena vauva 2020

    @Helmiina1978 negatesti aamusella eli odottelen kuukautisten alkavan ihan parin päivän sisällä. Viikon jo jomotellut ja alavatsaa särkenyt. Viikko sitten tuli myös hyvin haalea vaaleanpunainen vuoto, mutta se loppui heti alkuunsa. Jotenki on olo, että olis tärpänny.:rolleyes: Mutta en halua...
  20. P

    Haaveena vauva 2020

    Oi kuinka monta plussannutta on tänne ilmaantunut, ihanaa! Onnea ja tarrasukkia:love::barefoot: Tsemppipeukut myös @Wintersun, hyviä uutisia on aina ilo lukea. Toivottavasti teillekin se pikkuinen käärö syliin asti suodaan, @W.we lle myös peukut pystyssä ja varpaat ristissä:)(y) Itse olen nyt...

Yhteistyössä