Hakutulokset

  1. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    @AnnMariii eihän nuo arvot ole vielä mitenkään "kuolemantuomiot" , niissä kun on aika paljon vaihteluita päivän ja raskauden mukaan. Niitä ei voi itse tulkita, lääkärikin sitä painotti kun kyselin. Mulla oli edellisessä raskaudessa matalampi PAPPA kuin sulla, mutta en jäänyt seuloista kiinni...
  2. M

    Lokakuiset 2019

    @lillium , tottakai sitä saa huolehtia ja valittaa :)ei meidän äitien murheet ikinä täysin kaikkoa, oli syy mikä hyvänsä. Kiitos @Momon !
  3. M

    Lokakuiset 2019

    @lillium , tuskin sulla on hätää sen down riskin kanssa! Ja mitä kurkkailin syyskuisista niin nenäluukin näkyi? Mutta jos se sua ahdistaa, voithan pyytää NIPT testiä. Siinä kun ei ole keskenmenonvaaraa (verikoe) ja saa silti luotettavasti tietää ne yleisimmät kromosomiviat:)
  4. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    @Eisaaollatotta kiva kun vastasit, aina välillä mietin miten sulla meni tuo diagnoosi, kun samoja aikoja "kärsittiin". Mulla menee aika stressatessa, kun odotan uutta pientä ja nt ultra lähestyy (ja veriarvot taas mitä sattuu..) Muistan itsekin sen tunteen että "jospa se olikin terve ja tein...
  5. M

    Lokakuiset 2019

    @sucrine twiningsilla on kans muuten kofeiiniton earl grey, mie oon sitä juonut aika paljon. Hyvää on! Silti kahvia kaipailen:whistle:
  6. M

    Lokakuiset 2019

    Mie sain kierrettyä ton aiheen aika hyvin kun soitin töistä, esittelin vaan itseni ja sanoin "tarviisin sinulle ajan" ja vastailin kysymyksiin :whistle: ei yhtään epäilyttävää kun seisoo kalenterin kanssa tuulikaapissa mut:LOL:
  7. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Miten teillä nyt menee? Olet ollut ajatuksissa!
  8. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Hyvä kun selvittelet itse asiaa, kumma et päässyt suoraan istukkabiopsiaan. Kirjoittelit aiemmassa viestissä että toivottavasti ei mene joulun yli. Meillä istukkabiopsian tulokset tuli kahdessa päivässä (otettiin ti, tulokset tuli to) ja valviralta hain lupaa seur. ma ja se tuli ti jolloin sain...
  9. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Ajattelin kirjoittaa tätä meidän tarinaa tänne, kun itse en ihan samantyyppistä löytänyt kuin agressiivisella googlettamisella. Kävin viikko sitten Nt ultrassa, jossa nt oli 2.7-3.1, sydämen lokerot ei kunnolla näkyneet ja aivotkaan ei näyttäneet ihan oikean muotoisilta ("pienet pleksukset")...

Yhteistyössä