Hakutulokset

  1. Kunpa

    Syyskuiset 2019

    @Karvakorvat oon niin pahoillani :( Kurja tilanne tuollaisen uutisen jälkeen vielä joutuu odotella koska vuoto alkaa.:(:(
  2. Kunpa

    Syyskuiset 2019

    Kaikille uusille onnittelut plussista ja tervetuloa ketjuun :love::love::love::love::love::love::love: @gemmy ihania uutisia sieltä <3 <3 Olin kans tänään siellä kontrolli ultrassa. Pieni vastasi viikkoja ja sydän väpätti hurjasti <3 nyt siis 7+2 :) Vuotoa ei juurikaan enään ollut, mutta tumma...
  3. Kunpa

    Syyskuiset 2019

    @Daisy85 kyllä oot aikaisin bongannut sykkeet, vai voiko olla että raskaus on pidemmällä :)
  4. Kunpa

    Syyskuiset 2019

    @Mamapöö @Unetonna @Reirei85 ja @Ninnu118 Tervetuloa mukaan ja hurjasti onnitteluja plussauutisista:love:
  5. Kunpa

    Syyskuiset 2019

    @jjjessma laitoin sulle just s.postia (y)
  6. Kunpa

    Syyskuiset 2019

    @gemmy mulla oli kans 5+5 hcg 17800..eli kovin samat lukemat on :love: Mua kiinnostaisi myös tuo faceryhmä varsinkin jos se on salainen (y) Ens perjantaina on kontrolli gynellä ja jos ultrassa kaikki hyvin niin ehkä sit uskaltaisi. Flo on täälläkin käytössä, siitä on kiva seurata kehitystä...
  7. Kunpa

    Syyskuiset 2019

    @Meisje81 olen niin pahoillani :cry: Voimia toipumiseen hurjasti <3
  8. Kunpa

    Syyskuiset 2019

    @forester kannattaa käydä tohtorin pakeilla ihan oman mielenrauhankin takia. Varsinkin jos vuoto jatkuu tai tulee kipuja. Mulla alkoi toissayönä vuoto, aika reippaasti tuli ihan vanhan näköistä verta. Aamulla muuttui kirkkaan punaiseksi, mutta sitä ei tullut kun ”loraus” vuoto loppui kun...
  9. Kunpa

    Syyskuiset 2019

    Onnea kaikille uusille plussan saaneille :love::love::love::love::love: Tervetuloa ketjuun <3
  10. Kunpa

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @Mirumarumoru hurjasti tsemppiä sinne tulevaan vuoteen, josko se pieni nyytti ilmoittaisi tulostaan vielä :love: En itsekään uskonut enkä edes uskaltanut toivoa...enemmän pelon puolelle meni, että missasin sen ”viimeisen junan jo” :( Pieniä ihmeitä kuitenkin tapahtuu. Älä menetä uskoa ja...
  11. Kunpa

    Syyskuiset 2019

    Täällä oltiin jo sitä mieltä että ollaan kiitollisia suurperheestämme, että lapsiluku on tässä. Meille tämä tulokas on ensimmäinen yhteinen. Uusperheessämme on 7 lasta joista neljä nuorinta on 6-8 vuotiaita. Vauvavaiheet siis takana. Itseäni oma ikäkin jo tressasi. Työkuviot haasteelliset...
  12. Kunpa

    Syyskuiset 2019

    @Olivia_ mulla viisi raskautta joissa ykä lensi hyvinkin tasaisesti loppuun asti, ensimmäinen oli ehkä pahin (olin silloin toooosi nuori 18.vee) liekö elimistölle raskaus ”järkytys” mutta oksensin niin että verisuonet poksahteli kasvoista :sick: Viimeisestä raskaudesta on nyt kahdeksan...
  13. Kunpa

    Syyskuiset 2019

    @Rimaleli tervetuloa ketjuun ja onnittelut plussasta :love: @Olivia_ täällä myös juilii niin kovin masua, että en pystynyt kunnolla nukkumaan yöllä. Myös huimaus on läsnä, äkkinäiset liikkeet on todella pahoja o_O öklötysolo nostaa voimakkaammin päätään sieltä se jatkuva olo hiipii taas...
  14. Kunpa

    Syyskuiset 2019

    Menin tekemään sen digin ihan vaan uteliaisuuttani ja ruutuun tuli raskaana 3+ :love: Näin olikin laskenut jo. Mutta tulipahan nyt digillä varmistettua :D
  15. Kunpa

    Syyskuiset 2019

    Syyskuiset: Kunpa (minä 39, mies 31) mulla 5 ja miehellä 2 nyt ensimmäinen yhteinen. Rv 5+2, La 4.9 Beibihaaveilija (minä 22, mies 24), esikoinen, Rv4+4, La 9.9 Karvakorvat (minä 24, mies 25), esikoinen, rv 4+3, la 9.9 Kindness (minä 22, mies 23), toinen, Rv 5+1, La 5.9
  16. Kunpa

    Syyskuiset 2019

    Voi apua aloin kans miettimään tuota digiä, että pitäisköhän munkin sellainen tehdä. :D Oon tehnyt kaks liuskatestiä kun menkat oli päivän myöhässä...selkeät plussat sain molemmista ja oviksen ajankohdan luulen tietäväni. Eli tod.näk la olis just miten laskeskelin 4.9(n) kierto aina lähes...
  17. Kunpa

    Syyskuiset 2019

    @Tupuli onnittelut plussasta ja tervetuloa mukaan ketjuun :love: Höpöttelyseura tekee todellakin hyvää, muut samassa tilanteessa olevat ovat parasta juuri tähän hetkeen. Epävarmuus ja innostus tulevasta risteilee tässä itse kunkin mielessä, mutta koetetaan yhdessä toisiamme tukea ja tsempata <3
  18. Kunpa

    Syyskuiset 2019

    @Beibihaaveilija Ihan samoja epävarmuuden fiiliksiä täälläkin, lienee kuuluu asiaan. Sen verran omasta kokemuksesta tiedän, että voimakkaampi raskauspahoinvointi hiipii itselläni vasta kuudennen viikon paikkeilla. Tässä raskaudessa tosiaan on ollut kuvotusta ihmeen aikaisin, muttei vielä kovin...
  19. Kunpa

    Syyskuiset 2019

    @Beibihaaveilija kuulostaa ihan alkuraskauteen kuuluvalta viikkoihin nähden, varmasti seuraavassa ultrassa näkyy jo selkeää kehitystä <3 Ihanaa kun sait jo noinkin pian uuden ajan sinne :) Täällä myös on noita menkaisia jomotuksia ja repivää juilintaa(y)
  20. Kunpa

    Syyskuiset 2019

    @Meisje81 tervetuloa ketjuun ja varovaiset onnittelut plussasta :love: Mulla myös onnistuneiden raskauksien lisäksi kaksi keskenmenoa ja nyt vielä ikää enemmän kun aiemmin, siitä johtuen ollaan täälläkin hieman epävarmoin mielin tässä odotuksessa.

Yhteistyössä