Hakutulokset

  1. P

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    Hei! Mahtuuko tänne vielä yksi kuumeiija mukaan? Mulla ikää 20v miehellä pari enemmän ja kolmas lapsi haaveissa, kierukka poistettu maaliskuussa ja nyt älytön vauvakuume iskenyt päälle. Periaatteessa siis yksi yrityskierto takana, joskin vähän huonolla menestyksellä sairastelusta ym johtuen...
  2. P

    Haaveena vauva 2020

    Hei Kirjaudun nyt mukaan minäkin☺️ Pitkällisen pohdinnan jälkeen alkaisi nyt 3. lapsen yritys, kaksi vanhempaa on jo koulussa, joten tätä on mietitty paljon siltä kantilta, että onko enää järkeä ”aloittaa alusta” kun nyt periaatteessa on jo niin helppoa isojen lasten kanssa. Ikää minulla 30v ja...
  3. P

    Kolmannen yrittäjät ✨❤️

    Mukava että täällä on muitakin! Ei tosiaan ole helppoja päätöksiä nämä, meilläkin vasta mulla ”ura” aluillaan ja tuntuu että pitäisi jonkun aikaa tehdä töitä, mutta toisaalta jos nyt vielä kauan odottaa, tulee ikäero vanhempiin ehkä liian suureksi kuitenkin.. siltikin halu päästä yrittämään jo...
  4. P

    Kolmannen yrittäjät ✨❤️

    Mikä tilanne teillä santrana menossa?:) koska olette aloittaneet yrityksen? Oliko päätös kolmannesta helppo?:) Mä täällä kaikkea pähkäilen, työelämää, rahatilannetta ja oikeastaan kaikkea mahdollista. Vanhemmat lapset jo 7- ja 8-v.
  5. P

    Kolmannen yrittäjät ✨❤️

    Hei Onkohan täällä enää ketään?☺️ Itse haaveilen kolmannesta lapsesta, vanhemmat lapset koululaisia. Mietinnässä kovasti, vieläkö uskaltaa, onko enää mitään järkeä aloittaa kaikkea alusta kun arki nyt jo helppoa.. mutta silti ajatus vauvasta on läsnä jatkuvasti. Alustavasti ollaan puhuttu, että...
  6. P

    .

    Hei Vieläkö mahtuu mukaan? Yritys ei ole alkanut, puhuttu on miehen kanssa että alkuvuodesta mahdollisesti..☺️ Ennestään kaksi lasta, nyt pieniä koululaisia ja haaveissa olisi vielä vauva. Vaikka jokatoinen hetki epäilen ja mietin onko siinä enää mitään järkeä, ja töitäkin olisi hyvä keretä...

Yhteistyössä