Hakutulokset

  1. M

    Elokuiset 2019

    Mulla kanssa alkanut paino kertyä ihan mahdottomasti, juurikin sen takia, että en jaksa liikkua, vaan työpäivän jälkeen sohva ja sänky kutsuvat. Tuntuu, että kunto on täysin romahtanut. Ruokakaan ei maistu, joten tulee sitten puputettua kaikkea ihan tyhmää ja milloin mitäkin tekee mieli. Olen...
  2. M

    Elokuiset 2019

    Mulla on jonkin verran vihlaisuja myös, nyt ollut tässä parin viikon sisään enemmänkin, yleensä menee ohi nopeasti, mutta etenkin iltaisin sänkyyn mennessä otan välillä panadolin jos kipu yltyy. Viikkoja pitäisi olla nyt 11+6, mutta juuri tänään minua vaivanneiden vuotojen takia kävin...
  3. M

    Elokuiset 2019

    Mä mielelläni lähtisin kanssa mukaan, jos uutta ryhmää ollaan perustamassa :)
  4. M

    Elokuiset 2019

    @Apustaja Ja @Kassu93 todella ikävä kuulla, osanottoni ja voimia teille <3
  5. M

    Elokuiset 2019

    Hei kaikki! Oli ihana lueskella teidän kertomuksia. Toki muutama ikävä uutinenkin mahtui mukaan, ja toivonkin kaikille menetyksen ja surun keskellä kamppaileville voimia <3 Täällä mennään viikoilla 11+1 ja varhaisultrassa käytiin joulukuun lopulla, jossa siis viikot laskettu, kaikki oli hyvin...
  6. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Kataaaan ja @stindepinde Kiitos vastauksista ja onnitteluista! voi apua! Tää on siis tosiaan nyt ihan yllärijuttu, enkä meinaa uskoa todeksi. Jotenkin oli vaan the fiilis, kun kaikenlaisia oireita ilmaantunut eikä menkkoja kuulu.. Täytyy varmaan se digitesti tehdä heti huomenna, ennen kuin...
  7. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei apua, asiantuntijat kertokaas mielipiteenne tästä, tein eilen testin, kun menkat myöhässä jonkin verran (epäsäännöllinen kierto, niin en aina ihmettele vaikka menis 2 kk väliäkin joskus, mut nyt oli jotenkin outo fiilis) ja testi näytti kahta viivaa, toinen vaan tosi haalea. Äsken tein...

Yhteistyössä