Hakutulokset

  1. A

    Tammikuiset 2021

    Täällä ihan järkyttävät olot, pahenee iltaa kohti....
  2. A

    Tammikuiset 2021

    hei paljon jaksamista sinne❤️❤️❤️
  3. A

    Tammikuiset 2021

    Ihania uutisia❤️
  4. A

    Tammikuiset 2021

    Huomenta! Käytiin taas ultrassa, heti löyty vahva syke ja vastas pari päivää isompaa. Vuoto tulee limakalvoilta että nyt lopetan ressaamisen. Muutenkin koko ajan ihan hirvee olo, väsymys ja palelu. Tervetuloa uudet!!!!
  5. A

    Tammikuiset 2021

    Onko muilla ollu repäsykipuja ja ne loppunu? Kyl sitä kaikkee taas miettii ku tuli vuotoa
  6. A

    Tammikuiset 2021

    Mulla oli taas yöllä tullut ruskeaa turhrua/limaa. Oli seksiä eilen että vaikuttikohan se...? Alko taas ressaa ja hätäpäissäni varasin huomiselle taas ultran :D
  7. A

    Tammikuiset 2021

    Paljon voimia hei kaikki kellä ei niin hyviä uutisia...
  8. A

    Tammikuiset 2021

    Moikka, ultrassa käyty. Ensin oli mies lääkäri ja kuva oli jotenki huono ettei meinannu löytää mutta hän näki sykkeen... vaihtu lääkäri joka laitto laitteen syvemmälle ja heti löyty viikkoja vastaava ja syke, oireet kovat ja vuoto tullu limakalvoilta, jäi vähän jännä olo mut kummiki jees...
  9. A

    Tammikuiset 2021

    Joo ei oo aamun jälkee ollu mitään ... mä kans kävin Googlen läpi, millon sulla ultra??
  10. A

    Tammikuiset 2021

    Joo tänää on 6+5... ei oo sen jälkee tullu mitään mut ollu menkkakipua kyllä ...
  11. A

    Tammikuiset 2021

    Mulla tulee jotain vaalean ruskeeta tuolta... alkaakohan vuoto tänään
  12. A

    Tammikuiset 2021

    Mulle kävi näin viime ryhmässä. Mun serkun kaveri oli heti kertonut ja mun koko suku ties välittömästi. Laitoin heti ku huomasin ni tälle likalle viestin et älä kerro ja hän oli et ei tietenkää. Serkku sano et oli jo sanonu ennen sitä. Poistun kyl välittömästi ryhmästä jos ykskää tuttu.
  13. A

    Tammikuiset 2021

    Mä laitoin liittymispyynnön... enemmän pelkään et siel joku tuttu ku en haluis et kukaa saa vielä tietää
  14. A

    Tammikuiset 2021

    Joo kiitos <3
  15. A

    Tammikuiset 2021

    Musta tuntuu että kaikki oireet on hävinny tänää... ressaa... ens ke ultra
  16. A

    Tammikuiset 2021

    Onko siellä fb ryhmässä jo kaikki? Mietin et uskaltaisko sitä jo liittyä vai oottelenko ultraan asti...
  17. A

    Tammikuiset 2021

    Mulla ihan sama!!! Nyt 6+2, etonut viikon mut silti nälkä. Ja koko ajan mietin et onko oikeesti ...
  18. A

    Tammikuiset 2021

    Voi paljon jaksamista... oon ollu samassa tilanteessa ja aina se on sydäntäsärkevää. Onko vieläkin pahoinvointia??
  19. A

    Tammikuiset 2021

    Moikka! Mulla on 10 ja 9 vuotiaat, niillä just toi 1vja 7 kk ikäeroa, oli mun mielestä tosi hyvä sillon!nyt mulla on 8kk ja uskon että kaikki menee hyvin. Mulla ei silloin aikoinaan myös ollut tukiverkkoa mutta nyt on.
  20. A

    Tammikuiset 2021

    Eikä... mitä sul pitäis nyt olla viikkoja? Sullahan ollu kunnon oireetkin... paljon jaksamista sinne

Yhteistyössä