Hakutulokset

  1. E

    Lokakuiset 2019

    Me käytiin tänään ekassa ultrassa julkisella ja voi onnea, siellä se pikkunen heilutteli käsiään ja sykekin oli hyvä :love: Seuraava ultra parin viikon kuluttua, se on se nt-ultra sitten. Luulin että se ois ollut jo nyt mutta ei ollutkaan. :) Viikot ei kovinkaan muuttuneet vaan pysyi 10+3...
  2. E

    Lokakuiset 2019

    Täällä kovasti odotellaan ekaa ultraa johon on enää alle viikko ja eilen (rv 9+5) löydettiin dopplerilla vahvat sydänäänet joista ei voi erehtyä :love: syke oli siinä ~170 korvilla :) Vihdoinkin sitä uskaltaa vähän huokaista helpotukseta. Ilmeisesti se mun ruskea vuoto ei tarkoittanut ainakaan...
  3. E

    Lokakuiset 2019

    Meilläkin on doppler, tilattu raskauskeijusta. Maksoi vähän päälle 60€ geeleineen. Valitettavasti en oo vielä kuullut vauvan sykettä. Omia kyllä. Tosi hankala muuten päästä kärrylle että mikä ääni on mikäkin. Istukan haluaisin uskoa kuulleeni mutta varmaksi en tiedä:geek: mulla tänään vasta 9+1...
  4. E

    Lokakuiset 2019

    Meille kotiutui eilen illalla vielä kotidoppler ja pakkohan se oli iltasella testata, hankala uskoa mutta lopulta tovin etsiskeltyäni löysin useamman kerran tietystä kohtaa vaihtelevat sykelukeman 125-138. Voiskohan se olla alkion syke vai liekkö joku oma tuotos o_O:geek: ääntä en vielä...
  5. E

    Lokakuiset 2019

    Tänään oli eka neuvola, ei saatu sydänääniä kuulumaan :( Harmitti kyllä paljon, vaikka tätikin sanoi että ei niitä välttämättä kuulu näillä viikoilla (8+4) ja ettei kannata liikaa murehtia asiaa jos ei kuulu. Sain kuitenkin ultraan ajan parin viikon päähän ja se tuntuu kivalta. Nyt siis...
  6. E

    Lokakuiset 2019

    Tällä hetkellä meneillään 8+3 :)
  7. E

    Lokakuiset 2019

    Voi että:love: mulla huomenna eka neuvola, tällä hetkellä on hyvin epäuskoinen olo koko raskauteen kun on ollu tota ruskeaa vuotoa. Toivon ihan kauheasti että neukkatäti heltyiskin ja kuunneltais ts. edes nähtäis sydänäänet:)(y) jos siellä ois ees jotain todettua eloa niin vois olla kevyemmin...
  8. E

    Lokakuiset 2019

    Ihan samoja fiiliksiä täälläkin, välillä jaksaa uskoa tähän ja sitten seuraavassa hetkessä taas ei ja pelkää sitä pahinta. Raastavia aikoja nämä.
  9. E

    Lokakuiset 2019

    Okei, niin täälläkin tosiaan ennen tehtiin että joskus noilla main kuunneltiin mutta tosiaan onhan tosta esikoisen odotuksesta jo se about 9v niin on ehtineet jutut muuttua. Koitan kyllä siellä neuvolassa vielä kysellä että oisko mahdollista edes tämän oman mielenterveyden vuoksi:cautious...
  10. E

    Lokakuiset 2019

    Voi että,tsemppiä raskaaseen tilanteeseen :( mullakin edelleen sitä ruskeaa tiputtelua. Tyhjä maha aiheuttaa kevyttä pahoinvointia, mutta taitaa olla siinä oireet mitä nyt on, jos ei laske mukaan kevyttä rintojen kosketusherkkyyttä. Jotenkin tuntuu tyhmältä mennä neuvolaan tiistaina kun ei ole...
  11. E

    Lokakuiset 2019

    Kiitos kaikille tosi paljon tsempeistä ja kokemuksista ja hei, tänäänpä ei ole vuotanut ollenkaan mutta tilalle tuli ihan jäätävä turvotus koko päiväksi. Vasta iltapäivällä helpotti kun pääsin kotiin sohvalle hetkeksi o_O mä niin hemppa tiijän nuo sun tuntemukset kun samoja fiiliksiä käyny läpi...
  12. E

    Lokakuiset 2019

    Mullaki tiputellu ruskeaa vuotoa enempi ja vähempi parin viikon sisällä. Eilen ja tänään reilummin, yöllä heräsin voimakkaaseen toispuoleiseen menkkamaiseen kipuun. Sitäkin tosin on ollut useasti sillon tällön. Tosiaan tänään tuot vuotoa on lorahtanut pissalla käydessä jopa pönttöön saakka...
  13. E

    Lokakuiset 2019

    Itehän menin siis autoon soittamaan tuota varauspuhelua, töissä siis koko viikon niin ettei muuten ois onnistunut.:LOL: Kuumotti kyllä puhua autossakaan kun työkaveri tuli parin metrin päähän tupakalle. Enkä oo valmis vahingossa tätä julkistamaan vielä töissä kun ei tosiaan mun miehen lisäksi...
  14. E

    Lokakuiset 2019

    Jännä tuo ettei kahvi maistu kun mulle muistaakseni esikoisenkin aikana maistui normaalisti ja niin nytkin. eilen varasin neuvolan, meni aika kauas minusta kun 26.2. Nyt siis menkkojen mukaan omien laskujen mukaan rv 5+4. Mutta kaipa tuo ajankohta on sitten ihan normi eka käyntiä ajatellen :)...
  15. E

    Lokakuiset 2019

    Mulla samaa munasarja -vihlontaa lähinnä vasemmalla puolen. Eilen paniikissa googlettelin että onko normaalia tai viittaako johonkin kuten kohdunulkopuoliseen tmv. Mutta ilmeisesti, viittaa lähinnä keltarauhasen toimintaan(?) Eli aika normi juttu. En vaan muista että ekan kohdalla ois tämmöstä...
  16. E

    Lokakuiset 2019

    Tämä oli siis eka viikkodigi mitä teen. Eli en osaa sanoa kuinka nopeasti pitäis muuttua. Meillä hedelmöittymisestä kuitenkin n.3 vko eli oikein näyttää
  17. E

    Lokakuiset 2019

    En kestä, nyt digi tehty parin tunnin päiväpissasta :love::cry: viikot täsmää omiin laskuihin, kohta pääsee testin näyttämään miehelle :) (Toki ollut jo tietoinen aiemmista tuloksista,mutta on tämä konkreettisempaa:geek:)
  18. E

    Lokakuiset 2019

    Voi että, kuulostaa niin ikävältä koettelemukselta tuo :( Kaikki peukut että nyt menee kaikki hyvin :) Täälläki menkkamaisia tuntemuksia, jäätävä flunssa, koko ajan nälkä, runsas valkovuoto ja eilisestä nännit kipeinä:LOL: Ja hei, tänään Flo muistutteli merkkaamaan kuukautiset, mutta eivätpä oo...
  19. E

    Lokakuiset 2019

    Hei tiijätte varmaan tämän tunteen kun ihminen on iloinen siitä että saa uusia raskausoireita. Tänään; rintoja kutisee :ROFLMAO: Lisäksi eilisestä pahentunut flunssa jonka toki haluais myös tulkita raskausoireeksi :LOL: Aamuinen ovistesti näytti edelleen onneksi vahvasti kahta viivaa (y)
  20. E

    Lokakuiset 2019

    Oon samaa mieltä, niin stressaavaa kaikki tähän ihan alkuvaiheeseen liittyvä epätietoisuus. Mulla tosiaan pitkä kierto, menkat laskurin mukaan tulis vasta parin päivän päästä. Oireiden perusteella ekan tein testin tooodella hyvissä ajoin ja haamuilla lähdettiin liikkeelle. Siitä ne on...

Yhteistyössä