Hakutulokset

  1. H

    Syyskuiset 2021

    Moi. Haamu bongattu illalla testissä ❤️ nyt ei uni meinaa tulla kun innoissaan lukenut kaikkea.. Aamulla tarkoitus tehdä uusi testi. Meillä jo kolme ennestään, pienin 11/19. Neljäs lapsi siis olis tulossa, ja sitten oliskin meillä lapsiluku täynnä. LA näillä näkymin 7.9. Pientä pahoinvointia...
  2. H

    Marraskuiset 2019

    Äitiysavustusta voi hakea kun raskaus on kestänyt 154 päivää. Eli rv 22+. Mulla se tulee täyteen heinäkuun alussa :) Hakemuksen liitteeksi tarvii raskaustodistuksen. Ennen viidettä kuukautta pitää olla käynyt terveystarkastuksessa, jotta on oikeutettu saamaan avustuksen. Näin minä ymmärsin.
  3. H

    Marraskuiset 2019

    Ei ois mulla onnistunut noin pitkä tauko, 5,5h :D Mutta en usko että tulehdusta olis. Ois kai jotain oireitaki tai voimakas haju? Kai tämä on vain kiihtyneen aineenvaihdunnan seurausta? Toivottavasti jossain vaiheessa helpottaa. Sais edes yöllä nukuttua kunnolla :)
  4. H

    Marraskuiset 2019

    Kyllä mä oon kans tuntenut nyt viikon päivät pientä liikehdintää :love: eli viikolla 14 alkoi. Maha ei vielä näy. Tai ei ainakaan kukaan oo tullut kysymään mitään. Mutta vaatteet kiristää. Työpaidan sai vaihtaa jo isompaan. Vessaralli mulla on ollu ihan koko raskauden riesana. Joka yö saa käydä...
  5. H

    Marraskuiset 2019

    Tervetuloa uusille :) Täällä viikkoja nyt 14+3. Posti toi tänään koti dopplerin :whistle: Sieltä ne sydänäänet löytyi kun tovin etsin. Äänitin puhelimellekin pätkän jumpsutusta :love: ihana kun nykyaikana tämmöiset mahdollisuudet. Onko muilla dopplereita?
  6. H

    Marraskuiset 2019

    Np-ultra takana. Kaikki oli kunnossa :love: LA aikaistui viikolla eli 3.11. ja viikkoja nyt 12+4, vaikka piti olla 11+4 :) saatiin ultra kuvia mukaan nii pääsee näyttämään isommille lapsille että saavat pikku sisaruksen :love: on tämä jännää.. varsinkin kun nämä aiemmat lapset on jo 9 ja 11v.
  7. H

    Marraskuiset 2019

    Me kans halutaan tietää sukupuoli. Vaikkei sillä ole merkitystä, ja kumpikin meillä on jo, tyttö ja poika :) On se silti kiva katella vaatetta ym sukupuolen mukaan. Äitiyspakkauksesta tulee neutraaleja värejä nii mukava ostaa sinisiä/punaisia vaatteita lisäksi ;) Ootteko tehnyt jo hankintoja...
  8. H

    Marraskuiset 2019

    Minä kävin eilen lääkärineuvolassa vk 10+4. Ultrassa näkyi pieni muru joka vastasi viikkoja. Liikutteli raajojaan ja sydän sykki kiivaasti :love: Nyt tuntuu jo vähän todellisemmalta tämä raskaus :) oireita ei enää juuri ole, paitsi jos liian pitkä väli syönnillä niin tulee helposti huono olo...
  9. H

    Marraskuiset 2019

    Mun tiedot on pudonnut johonkin :) LA 10.11.-HooMama-33v-3.lapsi-OYS
  10. H

    Marraskuiset 2019

    OAS Oulaskankaan sairaalan synnytykset lopetettiin viime vuonna Minun tiedot LA 10.11 - HooMama - 33v - 3.lapsi - OYS
  11. H

    Marraskuiset 2019

    Onnea uusille plussanneille! :)❤️ Toivotaan @Bir_dy että pieni pysyy matkassa.. Mulla menossa 4+6. Alamaha tuntuu niinku ois jo paljon pidemmällä, turvonnut ja pinkeä. Helposti tulee myös huono olo jos syönnistä kulunut useampi tunti. Rintoja vihloo ja nännit arat. Vessassa saa ravata. Silti...
  12. H

    Marraskuiset 2019

    Hei. Ilmoittaudun mukaan ☺️ Tänään plussannut. Kaks lasta aiemmin, ovat jo 8 & 10 vuotiaat. LA 10.11 ❤️

Yhteistyössä