Hakutulokset

  1. I

    Maaliskuiset 2020

    Moikka! Plussasin muutama viikko sitten ja tänään käytiin varhaisultrassa, missä kaikki hyvin, syke näkyi ja kuului ja vastas viikkoja 6+5 :) La 21.3.2020. Ehkä nyt uskaltaa jo vähän iloitakin. :) Olisin halukas liittymään kans fbryhmään! Laitan yv:tä!
  2. I

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    No näin mäki järkeilin :D Selittelin itelleni vielä että on kiva ostaa valmiiks jo jotain niin ei sitte kaduta kun jätti jotain kivaa ostamatta joskus ja ei tarvi kaikkea hankkia sitte kerralla kun on jo valmiina jotain :LOL: Näillä selityksillä mulla on pian kaapit täynnä pieniä vaatteita...
  3. I

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    Nonni nyt mä sitte retkahdin... Ostin ekat vauvanvaatteet :oops::D En voinu vastustaa kun oli niiiin söpöt ja alessa vielä :D Nyt tekis mieli ostella vaan lisää! :LOL: Lähdin siis hakemaan sitä greippimehua.. Tulin kotiin vauvanvaatteiden kanssa ilman greippimehua. Hienosti meni :rolleyes::ROFLMAO:
  4. I

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    Ahaa okei no tämä selittää hieman kiitos Uskoisin että kierukan jäljiltä vielä siis limakalvot elpymättä ja siks niukka vuoto. Raskauteen en usko kun ne pari negaa testasin ennen menkkoja.
  5. I

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    Eipä tarvinut testaillakaan enää kun menkat sit alkoi eilen. Tai no menkat ja menkat. Siis osaako joku viisaampi selittää mulle miks vuoto on niin niukkaa (kierukalla ja kierukan jälkeenkin) siis ei edes kunnon verta vaan iiihan vähän rusehtavaa pyyhittäessä muutaman päivän ajan. Siis kun...
  6. I

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    @Karvakorvat Aivan okei. Eli samat sanat mulle mitä itsekin sanoin eli malttia kyllä se kierto sieltä palautuu aikanaan :D Sitä vaan kovasti nyt odottelee ekoja menkkoja ja kun ei kuulu niin alkaa pohtia kaikenlaista ja analysoimaan kaikkea :D Mulla on ollu kuitenki kierukankin aikana tasainen...
  7. I

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    @attitude Ymmärrän että varmasti huolestuttaa tollanen. Uskon että on ilti normaalia koska sulla on kuitenki pillereiden lopetuksesta tosi vähän aikaa. Kuulemma puoli vuotta menee useimmilla ennenkuin oma kierto tasaantuu. Ja kun lopettaa pillerit kesken kierron niin siinä saattaa mennä kierto...
  8. I

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    @Karvakorvat Eikä!! Ihanaa! Kerro/näytä sit mitä näytti herkempi testi! :)
  9. I

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    @Miauw Kesän aikana pitäs päästä alkuun. Riippuu vähän että millon saadaan rakennusluvat ym. Tää on kans sellanen asia että en tiedä miten pysyn housuissani siihen asti että talo joku päivä on valmis! :D
  10. I

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    @Owlet Tuo on kyllä varmasti totta, että kun antaa luvan itselle ostaa joskus jotain vaatteita vauvalle niin se voi tuoda helpotusta ja uskoa siihen että kyllä se oma pieni vielä meillekin suodaan ja pääsee näitä käyttämään :) Ymmärrän nuo fiilikset mitä podet eikä varmasti ole helppoa kohdata...
  11. I

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    @Sanniemoi Oi ihanaa että pääsette uuteen isompaan kotiin niin on vauvalleki tilaa :) Mäki odotan niin et päästäis jo muuttamaan, vaikka meijän taloa ei oo alettu vielä edes rakentamaan :D Ja mahtava juttu tuo miehes työpaikan vakinaistaminen! Onnea! :)
  12. I

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    Moikka! :) Luin täältä kaikki teidän viestit ja osa viesteistä oli kuin suoraan omasta suusta ja pystyn niin samaistumaan! Kiva että täällä on näin aktiivista keskustelua ja vähän pienemmällä porukalla kuin tuolla haaveena vauva 2020 ryhmässä missä oon kans mukana ollut. Se alkaa vaan olemaan...
  13. I

    Haaveena vauva 2020

    Hei! En ole aktiivisesti täällä kirjoitellut, koska meillä tilanne se, että yrityksen tarkoitus alkaa vasta loppu kesästä/syksystä (miehen toiveesta), joten lähinnä olen täällä kuumeilemassa vain ja innolla seurailen kyllä teidän tilanteita. :) Onnea hirmusti kaikille plussanneille! Kierukkahan...
  14. I

    Haaveena vauva 2020

    @Purrri Meillä yritys ei siis oo vielä virallisesti mitenkään alkanut :D Kierukka poistettiin viime viikolla, nyt tarkotus tutustua omaan kiertoon, koska siitä ei oo mitään käsitystä (ei ollu menkkoja kierukan aikana) ja kesämmällä sitten alkaa yrittämään. Kierukka poistettiin siis viime...
  15. I

    Haaveena vauva 2020

    Onnea plussasta kaikille plussanneille! :) Mulla oli tänään viimein se kierukanpoisto, jota kauhunsekaisin tuntein odotin. Langat ei tuntunu ja olin varma, että sitä joudutaan sieltä ronkkia kaikenmaailman välineillä pois, mutta onneks sitte kuitenki langanpäät pilkotti ihan vähän ja se saatiin...
  16. I

    Haaveena vauva 2020

    @Huldaliini Kiitos tsempeistä! Eiköhän me tämän vuoden aikana päästä tässä vauva-asiassa miehen kanssa yhteisymmärrykseen :D Odotan jo niin innolla että saisin ekat menkat ja pääsisin taas tutustumaan omaan kiertoon! :D Viiteen vuoteen kun ei oo ollu menkkoja niin niitä näköjään voi innolla...
  17. I

    Haaveena vauva 2020

    @Amore- Pääkaupunkiseudulle rakennetaan ja paritalo kysessä siis. Kallista puuhaahan tuo on täälläpäin... Mutta rakennutetaan kimpassa toisen pariskunnan kanssa. Mun ja miehen lainaosuus yhteen asuntoon ja tontin puolikkaaseen on lähemmäs 400 000. Asunto tulee olemaan 100 neliötä. Tarkoitus on...
  18. I

    Haaveena vauva 2020

    Ikuinenhaaveilija91 / 27 v. / 1. lapsi / toivottavasti pian :D Heippa! Eksyin vauvakuumeiluissani tänne ja päätinki samantien liittyä joukkoon :D Oon tosiaan 27 v. ja mies kohta 30 v. Töissä ollaan molemmat ja taloa aletaan rakentaa keväällä. :) Yhessä ollaan oltu reilu 3 vuotta, tunnettu vähän...

Yhteistyössä