Hakutulokset

  1. TiiuJ

    Letrozol & ovulaatio

    @Disco Volante No niinpä, eipä se auta kuin rauhassa odotella nyt se lääkäri puhelimeen ja koittaa kunnolla keskustella sen kanssa. Onneksi on tämmöisiä kanavia mihin voi purkaa tuntojaan samassa tilanteessa olevien kanssa. :)
  2. TiiuJ

    Letrozol & ovulaatio

    @Disco Volante aivan juu, en oo perillä mistään muista lääkkeistä ku näistä letroista, ei oo ollu lääkärin kans puhetta muusta. Ihmettelen kyllä edelleen sitäkin kun mulla ei oo minkäänlaista seurantaultraa eikä oo sitä limakalvon paksuuttakaan kateltu koskaan. Aukiolotutkimuksen yhteydessä...
  3. TiiuJ

    Letrozol & ovulaatio

    Niin, hankala tilanne kun en tosiaan tähän nyt alkaneeseen kiertoon ole saanut mitään ohjeistusta että jatkanko samalla annoksella vai mitä teen. Tuntuu vain turhalta syödä niitä 1/vrk enää.(n) Aion kyllä tähän kiertoon mennä aiemmin sinne verikokeeseen joka tapauksessa. Tuntuisi todella...
  4. TiiuJ

    Letrozol & ovulaatio

    Sanoppa muutao_O pitää ottaa kyllä tosissaan harkintaan jos käy vielä sama, aion kyllä keskustella kunnolla asiasta lääkärin kans ku vihdoin semmosen saan puhelimeen ens vkolla.. Sain tosiaan sitten sen näytteen hukkaamisen jälkeen kestolähetteen postissa sieltä ja kielsivät jättämästä sitä...
  5. TiiuJ

    Letrozol & ovulaatio

    Just tätä samaa oon netistä lukenut ja mut jostain ihmeen syystä määrätään sinne verikokeeseen aina kp 22-23 vaikka kierto on 23-26pv. :cautious: nyt kävin kp21 koska joulunpyhät ja sekin on liian myöhään koska kierto oli 23pv. Oon jo aika epätoivonen tämän homman kanssa. Toinen letrokierto...
  6. TiiuJ

    Letrozol & ovulaatio

    Täällä täytyy varmaan vaan hyväksyä että tämä kierto meni hukkaan, kp13 täysin puhtaan negatiivisen ovistestin jälkeen pari pv ollut todella haaleaa viivaa, eilen kp16 sama meno. En oikeen jaksa uskoa että enää ovuloisin kun tosiaan normaalisti kierto on 23pv. Verikoe varattu kp22 niinku...
  7. TiiuJ

    Letrozol & ovulaatio

    Niin oon myös luullut kans että siihen seurantaultraan määrätään aina kun lääkitys aloitetaan, mutta ilmeisesti käytännöt vaihtelee, ei mulle puhuttu mitään ultrauksesta ja en tajunnut sitä kysyäkään, vähän jälkikäteen asiaa tarkemmin ite tutkinu nii vähän ihmettelin kyllä kun ei ole kysytty...
  8. TiiuJ

    Letrozol & ovulaatio

    Okei, en tiedä pitäisikö niiden pidentää mun kiertoa, en oo mistään oikeen saanut/löytänyt vastausta että onko niillä tapana niin tehdä. Kysyin sitä myös hoitajalta puhelimessa kun hän mulle ilmoitti että kp 22 verikokeeseen, ei osannut varmaksi sanoa.. Luomukierroissa oviksen tosiaan oon...
  9. TiiuJ

    Letrozol & ovulaatio

    Niinhän se olisi kyllä, mutta jos ovulaatiota ei varmaksi tiedä.. Oon ymmärtänyt että sen tapahtuminen pitäisi testata (eli progesteroni) 5-8pv ennen uutta kiertoa. En vaan ymmärrä tän lääkärin logiikkaa nyt..o_O
  10. TiiuJ

    Letrozol & ovulaatio

    Aijaa, se voi niinkin tehdä:rolleyes: sitten onkin valinnan vaikeus että oottelenko ja testailen vielä ja käyn sitte kp22 verikokeessa, vai soitanko huomenna hoidosta vastaavalle taholle ja koitan vielä kysyä onko ne ihan varmoja tosta verikokeen päivästä ja tungen sinne kp18:cautious:
  11. TiiuJ

    Letrozol & ovulaatio

    Moikka, oon hetken jo seurannut ketjua ja lueskellut kun on tullut jotain mielen päälle letroista. Ensimmäistä kiertoa käytössä täällä, aloitin annoksella 2,5mg/vrk kp 3-7. Meillä tilanne että ensimmäistä yhteistä yritetty 14kk, miehellä ennestään yksi lapsi. Perusjutut on tutkittu kummastakin...
  12. TiiuJ

    Haaveena vauva 2020

    Joo samaa mieltä, suuren suvun omaavana tiedän todella miltä tuntuu kun vähän väliä vihjaillaan ja kysellään. :LOL: Onneksi sentään oma äiti ei ole mitenkään painostanut mutta tiedän kyllä miten se sitä oman esikoisen lasta odottaa.. Niinhän se pitää koittaa ajatella että onhan tässä vielä...
  13. TiiuJ

    Haaveena vauva 2020

    Okei no hyvä tietää. Niin se täytyy, josko saisi mielenrauhaa. Kiitti sulle:)
  14. TiiuJ

    Haaveena vauva 2020

    Ovulaatio kp 10 tai 11 ja luteaalivaihe 13pv. Sitä oon miettinyt että onko mun kierto niin lyhyt että se vaikeuttaa. Lääkäriin meno edessä mahan ongelmien vuoksi niin voi olla että täytyy ottaa siellä puheeksi. Oon herkästi ressaavaa sorttia niin se ei ainakaan auta asiaa parempaan...
  15. TiiuJ

    Haaveena vauva 2020

    Moi, minäkin voisin liittyä tänne. Oon seurannu näitä ketjuja ja semmonen fiilis että vertaistukea tarvii, lähipiirissä on kaikilla lapsia ja koen olevani yksin asian kans ja ikä painaa, ehkä juuri lähipiirin vuoksi kun mun pikkusisaruksia myöten (1&2vuotta nuoremmat) kaikki on jo vähintään...

Yhteistyössä