Hakutulokset

  1. Lapintyär

    Haaveena vauva 2020

    Heippa kaikki! Olen saattanut ehkä tähän ketjuun alkuvuodesta kommentoidakin, mutta sen jälkeen olen ollut hiljaisuudessa lapsentekovaikeuksien takia. En vielä lukenut kaikkia kommentteja tästä ketjusta, mutta eiköhän tässä muutaman päivän sisällä sekin tule tehtyä :) Oma tilannehan on se, että...
  2. Lapintyär

    Haaveena vauva 2020

    Itsellä sellainen tilanne, että edelleenkään kuukautiset eivät ole alkaneet, eikä raskaustestikään ole näyttänyt mitään..Sen takia olenkin ollut nyt syrjäisemmässä.Tein aamulla testin,ja yhdessä mieheni kanssa jo mietittiinkin että jos kuukauden päästä kuukautiseet eivät vieläkään ole alkaneet...
  3. Lapintyär

    Haaveena vauva 2020

    @Wintersun Testasin keskiviikkona negan, hieman kyllä harmitti kun kiertokin on jo sen verran pitkä. Edelleenkään ei ole kuukautisia kuulunut, mutta toissapäivänä tuli hieman haaleaa punaista valkovuodon seassa pikkuhousunsuojaan (n) Minua harmittaa se kun en tällä hetkellä tunne kehoani...
  4. Lapintyär

    Haaveena vauva 2020

    Tervetuloa mukaan keskusteluun! :) Itse olen ollut hieman syrjässä näin alkuun, mutta eiköhän sekin muutu. Testasin aiemmin tällä viikolla negan, ja huomenna olisi tarkoitus testata uudelleen. Kuukautiset minulla eivät ole vieläkään alkaneet. Eilen tuli nännien pieni arkuus mukaan kuvioihin...
  5. Lapintyär

    Haaveena vauva 2020

    Kyllä näkyy :)
  6. Lapintyär

    Haaveena vauva 2020

    Heippa kaikille, olen uusi tässä ketjussa ja viimein sain parin päivän lukemisella ketjun kaikki viestit luettua :) Ihanaa kun jo monet ovat voineet iloita niistä ihanista plussista. Pidän kaikille peukkuja ylhäällä, jotta plussat heillekin tulisi(y) Ja sitten vähän omaa 24v, 1. lapsi...
  7. Lapintyär

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tänä aamuna tein jälleen testin, rfsu, ja negaahan sieltä tuli. Menkkoja odotellessa edelleen, kp49 nyt menossa. Pitää odotella muutama päivä, tai jopa ensi viikkoon, jos jotain alkaisi näkymään. Toivottavasti olisi tärpännyt:love: Tänä aamuna heräsin etovaan oloon. Väsymys on aika karseaa, en...
  8. Lapintyär

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Omalla kohdalla alkaa näyttää siltä, että jotain saattaa olla tapahtunut. Kuva rfsun testistä tältä aamulta, kuvassa viiva näkyy hieman harmaana, mutta kuvan ottamisen jälkeen testiajalla viivaan tuli hieman punaista väriä, haalea viiva jokatapauksessa. Täytyykin ostaa lisää testejä, eri merkkiä...
  9. Lapintyär

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ei ole kokemusta minulla noista testeistä, mutta ehkä siinä jotain näkyy (n) Oletko testannut uudestaan? Josko olisi vahvistunut
  10. Lapintyär

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Minulla on sofin liuskoja, jotka käytin kaikki todella varhaisessa vaiheessa, negaahan ne näytti niin kuin pitikin omalla kohdallani, mutta hätähousu kun olin niin eihän niitä malttanut olla käyttämättä. :whistle: Joten sanoisin että sinun testit näyttää ainakin minun silmiini haamuilevan :)...
  11. Lapintyär

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Itse ottaisin kanssa varauksella noi rfsun testit Nimimerkillä eilen tein testin jossa haaleat viivan paikat ja tämänaamuisesta testistä kuva, jossa on kyllä selkeät viivan paikat mutta ei väriä:unsure:. Kp27, dpo14 tai dpo9 tai dpo6 :LOL: pitkään käytin e-pillereitä niin ei oikein ovulaatiosta...
  12. Lapintyär

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nyt tarvitsen hieman jelppiä, onko kenellekään tullut oudon muotoista kontrolliviivaa pc r-testiin, kts kuva onkohan normaalia vai onkohan testi jotenkin viallinen(n)
  13. Lapintyär

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllähän se ainakin minun silmääni näyttäisi olevan vahvistunut :)
  14. Lapintyär

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ajattelin itse taas päivitellä omaa tilannettani, eli jos jotkut eivät muista niin olen käyttänyt e-pillereitä jo monta vuotta ja olemme mieheni kanssa päättäneet että lapsi on erittäin tervetullut ja jätin pillerit pois 17.2. Minulla ei ole mitään tietoa kuinka pitkä kiertoni on e-pillereiden...
  15. Lapintyär

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Minni-83 Pidän peukkuja sinun puolesta että se plussa sieltä jossain vaiheessa pilkahtaa esiin Itse tein toisen testin aamulla ja se näytti negaa, eli rsfu ehkä näytti pelkkää viivanpaikkaa minulla. Ihmeellistä vihlontaa on tuntunut ehkä munasarjojen kohdilla kun olen yskinyt. Rinnat hieman...
  16. Lapintyär

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Minäkin näen alemmassa haamun:)
  17. Lapintyär

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Shara Ainakin ne aiemmat rfsu testit näytti kontroliviivan samassa kohtaa, uuden testin ajattelin tehdä heti huomisaamusta, tällä kertaa Pregcheck liuska @Minni-83 Kyllähän tuossa jonkinlainen hailakka viiva näkyy :)
  18. Lapintyär

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Noniin, rohkaistuin sitten itsekin tänne kirjoittelemaan. Lähtötilanne on se että lopetin pillerit kuukausi sitten ja lapsi on toiveissamme. Aiemmin tällä viikolla olen tehnyt rsfu r-testin joka näytti negaa. Tänään aamulla tein uuden rsfu:n testin joka ehkä näytti haamua, tai sitten sitä...

Yhteistyössä