Hakutulokset

  1. Keltasirkku-

    Haaveena vauva 2020

    Me meinataan myös jatkaa yritystä ihan normaalisti. Minua harmittaa toki se, että nyt on menossa yk12 ja juuri kun tutkimukset ja hoidot olisi olleet lähellä tulee tämä. Olen kohta 6kk odottanut, että voi kun pääsis jo tutkimuksiin ja sitä kautta sitten hoitoihin. Mutta nyt ei auta, jatkamme...
  2. Keltasirkku-

    Haaveena vauva 2020

    @Alinna86 kiitos kysymästä, mä neljänä päivänä testasin ihan täysin negatiivisen tuloksen ja eilen sitten alkoikin menkat :(. Ei tullut marraskuun vauvaa meille. Ei auttanut positiivinen asenne ja päättäväisyys, mutta ompahan sekin kokeiltu. Tänään vaivaa perinteinen menkkapäänsärky. Huomiselle...
  3. Keltasirkku-

    Haaveena vauva 2020

    @Magnolia89 oi vitsit miten ihanaa!!! Nyt on siis jännää, toivottavasti lähtee hyvin vahvistumaan :love: varovaiset onnittelut! @Zennuli eipä siihen plussaan ollu kuin kai vajaa 50% mahdollisuus (siis vaikka olisi raskaana) noilla päivillä. Jospa vielä muuttuisi plussaksi! Itsekin testasin ekan...
  4. Keltasirkku-

    Haaveena vauva 2020

    @Töppönen_ ai että kyllä on lupaavan kuuloista! Mähän testailen nyt joka päivä kun kerran hätäisenä aloitin jo ja mulla on niin lyhyt 11 päivän luteaalivaihe ollu :LOL: jännityksellä odottelen sun tuloksia kans! @Alinna86 kauhean pitkälle joutuu odottelemaan testausta! Sullakin on niin lupaavia...
  5. Keltasirkku-

    Haaveena vauva 2020

    Pahoittelut @W.we! :( @Alinna86 ei hitsit miten jännäksi menee!!! 8D @amadecasa piti jo aiemmin sanoa, mutta unohdin joten pahoittelut uudesta kierrosta!<3 @Kasikuus anteeksi, ei saisi nauraa, mutta tuo housujen repeäminen kaiken päälle paransi kyllä mun bussimatkaa ihan 100% kun se on niin...
  6. Keltasirkku-

    Haaveena vauva 2020

    @Töppönen_ toivottavasti oireet enteilee plussaa kun näin aikaisin alkaa :love: @rosanne tsemppiä sinne ja saahan niihin ryhmiin liittyä myöhemminkin vielä kai! Itse haluan heti liittyä kun plussa varmistuu, onhan tämä meille ensimmäinen raskaus ja lapsi. Ja hätähousuna testasin kun untakin...
  7. Keltasirkku-

    Haaveena vauva 2020

    Kaikkeahan kannatta kokeilla, myös päättäväistä ja positiivista asennetta! Näin ainakin itse totesin ja päätöksen tein. Meillä myös tallettelut osui kohdalleen ja tänään nyt töissä ihan yht äkkiä mulle iski sekä hikoilu että kylmät väreet/palelu! Nyt oon ihan että joo joo siellä se vauva nyt on...
  8. Keltasirkku-

    Haaveena vauva 2020

    Oi miten ihanaa, paljon onnea @rosanne! Itse en tikuttanut ovista kahteen ensimmäiseen yritys kiertoon ja kolmanteen ostin sitten tikut ja hyvä olikin että tikutin. Selvisi kanssa kuten @minttuni :lla, että ovis on myöhemmin kuin luulin ja luteaalivaihe lyhyehkö n. 11 vrk. Mulla on taas...
  9. Keltasirkku-

    Haaveena vauva 2020

    Meilläkin ajatuksena oli ensin, että mieluiten ei joulukuun vauvaa, mutta nyt kun kohta on 11 kk yritetty niin otetaan kyllä ihan just se mikä sattuu tulemaan :'D. Itse olisin eniten halunnut alkuvuoden-kevään tai loppukesä-syksy vauvan. Mutta eipä niitä noin vaan tehdä tilauksesta. Tällä...
  10. Keltasirkku-

    Haaveena vauva 2020

    Jännää, mulla pitäis ens viikon lauantaina alkaa menkat niin jos oon oikein malttamaton saattasin kans testata jo perjantaina :love: Pitääpä katsella ja pitää mielessä, että muillakin saattaa olla silloin testauksia. Toivottavasti saadaan kunnon rynnäkkö marraskuisiin täältä :love:. Itsehän...
  11. Keltasirkku-

    Haaveena vauva 2020

    Anteeksi etten ehtinyt nopeammin vastaamaan, mutta kaivelin nyt tiedon! Mehän ollaan tamperelaisia niin taysissa fimlabin kautta kävi, tässä vielä osoite mistä katselin ajanvaraukset ja muut...
  12. Keltasirkku-

    Haaveena vauva 2020

    @KirJoh89 meillä ainakin rauhoitti mieltä, kun mies kävi testeissä vaikkei meillä vielä ole vuosi tullut täyteen. Maksoi alle 80e ja tuloksena oli, että siittiöt on vähän hitaampia kuin viitearvot. Suosittelen siis käyttämään, jos yhtään siltä tuntuu! Pahoittelut myös negasta :(. @W.we...
  13. Keltasirkku-

    Haaveena vauva 2020

    Oi no jospa se pitäisi meilläkin paikkansa! Ainakin tunnollisesti talletellaan kyllä eli ei jää siitä kiinni ^^. @Alinna86 kokeile ihmeessä! Eihän tästä nyt haittaakaan voi olla, että näin on päättänyt!
  14. Keltasirkku-

    Haaveena vauva 2020

    Nyt tuli kyllä niin vahva plussa pregcheckin ovistikkuun että kai se olis piinalistalle tultava! Eli mut voi laittaa piinailemaan huomisesta dpo 0. Yritän suhtautua positiivisesti kuten mieheni ja sanon välillä itselleni, että nyt tehdään meille vauva tästä kierrosta. Keltasirkku...
  15. Keltasirkku-

    Haaveena vauva 2020

    @W.we voi ei, tsemppiä sinne tilanteeseen! <3 Toivottavasti asiat ratkeaa nopeasti ja pääsette sitten hoitojen suunnitteluun. Mä en taida osallistua dpo15 testaushaasteeseen kun mun luteaali on 11 päivää :LOL:. Vähän kutkuttelee jo tää kierto vaikka ovulaatio ei ees oo ollu vielä. Jospa sitä...
  16. Keltasirkku-

    Haaveena vauva 2020

    Täälläkin tuo korona vähän mietityttää kun tavallinen influenssakin voi aiheuttaa keskenmenon niin mites tämmönen sitten :/. Onneksi en ehtinyt mitään matkoja varaamaan, piti lähteä lokakuussa Ranskaan pienelle reissulle, mutta taitaa jäädä välistä. Toiveena kuitenkin on, että olisin silloin...
  17. Keltasirkku-

    Haaveena vauva 2020

    @Wintersun vähän pelkäsinkin, ettei mikään auta ja pelasta tota maca-jauheen karmeeta makua :'D. Kai se on alettava metsästää kapseleina. Ei vaan ruohonjuuresta saa enää ollenkaan kapseleina. @Korallikala raportoi sitten auttoiko greippimehu piilottamaan makua! Kai se pitäisi itsekin sitä...
  18. Keltasirkku-

    Haaveena vauva 2020

    Eihän teillä olisi muita vinkkejä tuon maca-jauheen alas saamiseen kuin se kaakao? Oli muumimukillinen kaakaota 2 pienen tl macaa kanssa ihan liian pieni, maistui se maca läpi tosi vahvasti ja ei oo kovin hyvä maku se :'D. Royal gelee on paljon helpompi kun se on kapseleina. Meillä tosi...
  19. Keltasirkku-

    Haaveena vauva 2020

    @Hypsy la olis 20.11 jos tärppäisi tässä kierrossa. Siellähän punertaa selvästi testi! Toivottavasti tulisi se kaivattu plussa ja pääsisit marraskuisiin! Ja toivottavasti saan itse tulla sinne perässä ^^. @niinaj91 siellä mukavasti plussa vahvistuu! Varovaiset onnittelut <3 @Kasikuus jospa...
  20. Keltasirkku-

    Haaveena vauva 2020

    Yritän tsempata itseäni olemaan positiivisempi tämän yrityksen onnistumisen suhteen ja kävin nyt sitten ostamassa sekä maca-jauhetta, että niitä gelee royale kapseleita. Olisin halunnut macan myös kapseleina, mutta kokeillaan nyt kaakaon seassa. Kaksi teelusikallistahan sitä laitettiin? Pussissa...

Yhteistyössä