Hakutulokset

  1. R

    Vuotohäiriöt

    Ei ole nyt mahdollista. Edellinen ovulaatio meni ohi meidän ollessa taas eri paikkakunnilla. En tajunnut laittaa tuohon alkuperäiseen, että papa otettu joulukuussa ja se oli puhdas. Stressiä on ollut viime aikoina, mutta on sitä ollut aiemminkin ilman tällaisia oireita.
  2. R

    Vuotohäiriöt

    Minulla on ollut viimeisen vuoden ajan melko säännöllinen kierto (26-29vrk) ja vuoto on kestänyt 5-6 päivää. Aluksi muutaman päivän hyvin runsaana ja sen jälkeen vähentyen. Nyt vuoto alkoi hyvin niukkana ja on pysynyt maltillisena, mutta jatkuu vaan. Tänään 14. päivä menossa. Välillä tuntui...
  3. R

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    Jatkan vielä ihmettelyä :) Minulla on ollut varsin säännöllinen kierto vajaan vuoden ajan ja kalenterin perusteella odottelin ovulaatiota viikkoa aiemmin kuin sain testiin tuon vahvimman viivan. Kuitenkin oireet myös viittasivat siihen, että ovulaatio olisi mahdollisesti tapahtunut vasta...
  4. R

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    Tämä oli vahvin viiva. Pari tuntia oli vasemmalla puolella alavatsan alueella kipua aiemmin samana päivänä (tein testin illalla). Aiemmissa testeissä viiva jäi paljon haaleammaksi. Haaleita viivoja tuli kyllä monena päivänä aiemmin ja testasin vielä seuraava päivänä ja sekin oli haaleampi.
  5. R

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    Olisiko tämä jo riittävän vahva viiva? Ainakin selvästi vahvempi kuin aiemmat tässä kierrossa.
  6. R

    tänne ovulaatiotesti kuvia.

    Olen testannut Pregcheck ovulaatiotesteillä, mutta en ole saanut kertaakaan selvää plussaa. Viivaa tulee kyllä näkyviin, mutta paljon haaleampi kuin tarkastusviiva. Ovulaation oireita kyllä olen havainnut, kun olen osannut niitä kaipailla. Tässä vaan kehitän jo huolta, että tapahtuuko...

Yhteistyössä