Hakutulokset

  1. Z

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla ei oireita ollut yhtään ja diagnoosi tuli osittain puskista, suvussa on niin osasin odottaa että voi tulla diagnoosi jonain päivänä. Julkiselle ei päästä vielä jonoon takasin lääkärin mukaan koska olen raskautunut luomusti jo kerran, mutta ehkä puolessa vuodessa. Harvoin löytää toisia...
  2. Z

    Toiveissa vauva 2021

    Täällä on monta joilla kilppari arvot on olleet koholla. Se on onneksi kunhan ensin saa tasapainon päälle niin suht helppo vaikkakin tuskan ymmärrän. Itsellä todettu 5 vuotta sitten ja kunhan tsh on lähellä yhtä ei vaikuta raskautumiseen tai raskauteen on omien lääkärien sanoma, sekä tk että...
  3. Z

    Toiveissa vauva 2021

    Puolentoista vuoden hiljaiselon jälkeen niin olen ehkä kasannut itseni tarpeeksi ja päädyin tänne takaisin. Toki joo viimeksi kesällä 2019 haaveena vauva 2020 ketjussa. Elämän ensimmäinen plussa reilu parin vuoden odotuksen jälkeen ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan ja komplikaatioiden jälkeen...
  4. Z

    Tammikuiset 2020

    @novelleplus mulla on ainakin kiinnostusta uudelle suljetulle ja rajatulle ryhmälle, jos tuossa ekassa paikat on täynnä. Täällä on kahta ryhmää mainostettu, eka oli suljettu/salainen johon oli rajattu määrä ja se taitaa olla hyvin lähellä täyttä jos ei jo täynnä. Toinen ryhmistä oli suljettu...
  5. Z

    Tammikuiset 2020

    Täällä myöskin, en ole vielä FBssä ja katotaan menenkö. En tahtoisi isoon avoimempaan ryhmään (vaikka onkin suljettu) ja siinä ekassa joka oli rajattu kooltaan taitaa olla hyvin vähän tai ei yhtään paikkoja jälellä. Täällä ollaan vasta 8+ viikolla, etovaa oloa ja vessassa ramppaamista koko...
  6. Z

    Tammikuiset 2020

    @ellperiina itsellä ei ihan sama pelko ole vanhemmille kertomisessa, mutta muistan hyvin kun nuorempi sisarus pelkäsi samaa kun odottivat ekaa hyvin nuorina. Äiti oli ilmoittanut jo ettei tahdo mummoksi vielä yli viiteen vuoteen missään nimessä ja mieluiten ei kymmeneen. Alku shokin jälkeen se...
  7. Z

    Tammikuiset 2020

    Kuuluisipa varhaisultra kaikkialla peruskäynteihin. Olen kateellinen niille kunnille jossa kuuluu. Itsehän en malttanut odottaa oman kuntani ekaan ultraan (np) ja varasin VU yksityiseltä. Olisi pitänyt malttaa vielä viikko, jos olisin ollut fiksu ja rationaalinen, mutta myönnän että en ole...
  8. Z

    Tammikuiset 2020

    Mahtavasti tervetuloa uusille. Itse tässä sorruin eilen varaamaan ajan varhaisultraan. Olin aikasemmin visusti sitä mieltä, etten sellaiseen lähde mutta koko ajan stressaa niin pakko saada (toivottavasti) vähän mielenrauhaa (tai ne ikävät uutiset, joita pelkää saavansa, jo nyt eikä heinäkuussa).
  9. Z

    Tammikuiset 2020

    @AdeleK ymmärrän hyvin huolesi, mutta olo hyvinkin vaihtelee vielä päivästä päivään, eli yhtenä päivänä voi olla paljon oireita ja sitten pari ilman mitään, ja tämä täysin normaalia. Itellä esim rinnat ei ikinä kipeytyneet ollenkaan, vatsatuntemuksiakin suhteellisen vähän. Uusi digitesti voi...
  10. Z

    Tammikuiset 2020

    Ah ihanaa että täällä on vielä muita. Toivottavasti teidän olot helpottaa pian. Ja paljon onnea uusille plussauksista. Mä oon viime päivinä paljon miettinyt VU mahdollisuutta, mutta en ole vielä päättänyt pitäisikö. Eka neuvola parin viikon päästä vasta, nyt siis 6+1 jos laskee menkoista, ite...
  11. Z

    Tammikuiset 2020

    Onko täällä jo kaikki siirtyneet FBn ihmeelliseen maailmaan? Itse en ole vielä uskaltautunut kun on niin alussa, ja pelkää sitä että entä jos menee kesken jne. Miten te ootte tähän asti voineet? Huonovointisuutta jo ilmassa? Tai muuta oireilua? Itellä lähinnä aaltoilevaa pahaa oloa joiden...
  12. Z

    Tammikuiset 2020

    Itseäkin kiinnostaisi FB-ryhmä, vaikka jännittääkin kun on niin alussa ja miten vain voi vielä käydä. On tosi ihana lukea teidän vointeja ja tuntemuksia, ei tunnu siltä että on yksin näiden omien tuntemusten kanssa.
  13. Z

    Haaveena vauva 2020

    Mikä ettei @Purrri 33, 10/2016, 1/20, eka
  14. Z

    Tammikuiset 2020

    Yksi varovaisen toiveikas tammikuinen ilmottautuu mukaan. LA menkoista laskettuna 21.1. mutta kierto vähän heitellyt niin voi mennä pidemmälle, tuo laskettu laskurilla mun keskivertokierrosta. Ensimmäinen ja yli 2,5 vuotta yritetty. Oltiin jo tutkimusjonossa ja multa kaikki alustavat kokeet jo...
  15. Z

    Haaveena vauva 2020

    Itsekuri loppuikin vähän aikasemmin, koska nyt ylitettiin raja jossa menkat ei ole ollut näin myöhässä sitten teinivuosien. Ja ehkä se oli jokin alitajuntainen työntö et kirjoittaa tänne, koska kahden testin jälkeen (josta toinen digi) mun on vaan uskottava et plussa tuo on. Vähän vaikea...
  16. Z

    Haaveena vauva 2020

    Kyllä mä testaan jos ne viikon on myöhässä, koska sit loppuu itsekuri. Mut siihen asti meinasin pysyä kyllä odotan menkkoja kannalla, se kun on todennäköisin lopputulos kuitenkin. Tää oirekuvittelu on niin ihanaa, on vellovaa huonoa oloa, osa ruuista ällöttää ja jäätävä väsymys. Vika johtuu...
  17. Z

    Haaveena vauva 2020

    @Wintersun verikokeet ym on hoidettu ja odotetaan simppanäyteaikaa. Et suht alussa tää jonotus vielä, varottelivat jonosta. Jotenkin vaan sitä vaan kuvittelee taas oireita, olen siinä tosi hyvä satunnaisesti, ja tässä kuussa ne on normaaliakin sitkeemmät joten siksi päädyin tänne. Eli siis...
  18. Z

    Haaveena vauva 2020

    Mahtuuko mukaan vielä yksi 2020 vauvasta haaveileva? Taustalla haave jo 2017 vauvasta ja siitä alkaen joka vuodelle. Tutkimusjonossa parhaillaan jos vaikka jotain selviäisi. Toki yritystä ei olla lopetettu ja ihmettä toivotaan.

Yhteistyössä