Hakutulokset

  1. C

    Elokuiset 2024

    Täällä olisi yksi elokuisen odottaja lisää! Viime viikolla oli nt-ultrassa kaikki hyvin niin vähän uskaltaa hengähtää Innolla odotetaan kolmatta lasta ja oon myös kiinnostunut fb-ryhmästä.
  2. C

    Elokuiset 2024

    ELOKUISET 2024 Kopioi, ja lisää oma laskettu aikasi listaan. Voit myös halutessasi kertoa iän, monesko lapsi sekä tulevan synnytyssairaalan. 1.8. @Misimi / 33v. / 5. @SuurPerheenMama / 37v. / 6. / OYS 2.8. @tesssa__ / 34v. / 3./TAYS 3.8. @Memata / 38v. / 3. @Pikkumyy04 / 19v. / 1. 4.8...
  3. C

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Moi! Uskallan nyt varhaisultran jälkeen liittyä mukaan tänne, kun syke tällä kertaa siellä löytyi! Esikoisen jälkeen on ollut kaksi keskenmenoa alkuvaiheessa niin toivotaan, että nyt on parempi onni tässä raskaudessa. Nyt on menossa 7+6, ja pohdin täällä varaanko vielä toisenkin varhaisultran...
  4. C

    Heinäkuiset 2022 💕

    Mä sanoisin, että jos kroppa vaatii lepoa niin en kyl kovin kovasti lähtisi treenaamaan. Ehkä jotain kevyttä raskausjoogaa tai kävelylenkkiä, jos haluaa vähän liikettä? Tokalla kolmanneksella voi olo helpottua niin, että treenaaminen tuntuu hyvälle.
  5. C

    Heinäkuiset 2022 💕

    Täällä tulisi mukaan yksi plussannut loppukuun lasketulla ajalla. Nyt menossa 6+3. Taustalla kesäkuussa varhainen keskenmeno juuri näihin aikoihin raskaudesta niin jännittää kyllä, meneekö nyt hyvin, ja ens viikolla olisi varhaisultra varattuna. Olo on ollut melko oireeton, mutta niin oli...
  6. C

    Helmikuiset 2022

    Plussasin reilu viikko sitten niin josko uskaltaisin liittyä tänne mukaan! Meillä vuoden ikäinen esikoinen ja toivottiinkin pikkusisarusta hänelle kaveriksi. Vähän väsyneesti on lähtenyt alku käyntiin, mutta muuten oireetonta. Laitan viestiä liittymisestä fb-ryhmään! :giggle:
  7. C

    Kesäkuiset 2020 <3

    Täällä oon lukenut juttuja, mutta vähän jäänyt kommentointi, kun raskaus on sujunut oikein helposti, nyt 10+1 Mulla oli tosi turvonnut olo muutaman viikon ja painoakin oli pari kiloa lisää. Nyt se turvotus on hävinnyt ja painokin takaisin lähtökohdissa o_O Normihousutkin mahtuu kiinni, mikä on...
  8. C

    Kesäkuiset 2020 <3

    Mulla on kans tosi vähän oireita! Neljä päivää sitten löytyi hienosti syke, mutta silti aina iskee epäilys, kun huomaa, kuinka hyvä olo on taas o_O Millaisilla jutuilla te muut rauhoittelee itseänne? Mä kuitenkin uskon, että kaikilla mielentiloilla on jo vaikutusta niin koitan sitten puhella...
  9. C

    Kesäkuiset 2020 <3

    Tässä on mun 4+4 ja 5+0 viivat! Tokihan nämä on yksilöllisiä, mutta tuossa näkyi hyvin vahvistuminen. 7+4 on nähty jo myös sydämen syke :)
  10. C

    Kesäkuiset 2020 <3

    Pieni sydän sykki kiivaasti ultrassa ❤️ Niin uskomatonta! Mitat vastas 7+0, mutta ajattelinkin vähän, että eka plussa tuli niin myöhään! Oireettomuus jatkuu edelleen eli toivottavasti oon vaan onnekas olojen puolesta näin alkuvaiheessa :)
  11. C

    Kesäkuiset 2020 <3

    Ihanaa, onnea kaikille plussista! :p @Lennis, mikä dpo sulla on menossa? Mä tein dpo 15 1-2 viikkoa ja siitä sitten odotin aina viikot ja joka joka kerran nousi digi yhden eteenpäin! Oli tosi hyvä mielenrauhan kannalta! Ei oo ollut oikein mitään oireita vieläkään 7+4 mennessä, ja tänään mennään...
  12. C

    Kesäkuiset 2020 <3

    Täälläkin on oikein hyvä olo eli ihan oireetonta. Pohdin, että onko siellä vauva ollenkaan vai sattuuko tämä vain olemaan näin helppoa alkuun (7+0) :p Viime yönä unessa sain tietää, että olisi tulossa kaksoset, mutta toivottavasti se pysyy unena vaan! :LOL:
  13. C

    Kesäkuiset 2020 <3

    Mä! Oon 6+6 ja ainut oire on väsymys! Tuntuu aika oudolle kieltämättä! Pari viikkoa sitten oli enemmän arat rinnat ja alavatsa, mutta eipä nekään enää. Ens viikolla oon menossa varhaisultraa, ja toivotaan, että pikkuinen sieltä löytyy :) @Täplävaahtera, niistä leffaviivoista mun kohdalla sain...
  14. C

    Kesäkuiset 2020 <3

    Tänään alkais seitsemäs viikko laskujen mukaan! Eikös tää oo se viikko, kun tyypillisesti alkaa pahoinvoinnin tms? Tuntuu hurjalta, kun viikonloppuna lievät oireet väheni vaan lisää. :cautious: No onneksi työt odottaa niin saa muuta ajateltavaa!
  15. C

    Kesäkuiset 2020 <3

    Onnea plussista mukaan liittyneille (y) On tämä niin ihanaa ja jännittävää yhtäaikaa. Mäkin oon kiinnostunut face-ryhmästä, mutta hiukan tuntuu vielä aikaiselle! Kerään täällä palstalla rohkeutta liittyä.
  16. C

    Kesäkuiset 2020 <3

    Voisin kans tulla listalle eli Cipressi/29/1.lapsi/la 1.6. Oon kans miettinyt varhaisultraa. Sain neuvolan 9. viikolle niin ehkä viikko tai kaks ennen sitä.
  17. C

    Kesäkuiset 2020 <3

    Mietin itsekin tätä kuukauden vaihteen laskettua aikaa, että sehän voi vielä liikkua kumpaan vaan suuntaan. Ja eipä sekään taida ole tae, milloin se vauva päättää tulla loppujen lopuksi :love: Eli tervetuloa vaan @Toukkis88 ja @pehmistä!
  18. C

    Kesäkuiset 2020 <3

    Mulla oli selkäkipua ennen plussaa, mutta eipä sitä erottanut menkkakivuista. Paitsi on lievempää eli pärjään ilman kipulääkkeitä! Testasin malttamattomana negat dpo 9 ja 11, mutta dpo 14 sitten tuli selkeästi plussaa. Kaikenlaisia pieniä vihlontoja on jatkunut edelleen. Ootteko te muut muuten...
  19. C

    Kesäkuiset 2020 <3

    Moikka molemmille! Mulla olisi esikoinen tulossa, la 1.6., jos kaikki hyvin menee :) Oliko @Mini-n-n sulla myös eka? Neuvolaakin yritin jo varata, mutta ne soittaa takaisin aina kokouksien aikaan. Muutenkin pitää löytää joku äänitiivis paikka, ettei heti paljastu töissä :whistle:

Yhteistyössä