Hakutulokset

  1. M

    Huhtikuiset 2020

    Tänään käyty nt-ultrassa ja kaikki hyvin :love: Mielelläni liittyisin fb-ryhmään:)
  2. M

    Huhtikuiset 2020

    Voi ei, oon niin pahoillani :cry:
  3. M

    Huhtikuiset 2020

    Mulla tuli sellaista selkeästi kirkasta punaista verta pyyhittäessä, ei alushousuihin asti. Ekalla kerralla tuli vain yhdellä vessareissulla, toisella kerralla tuli useampaan otteeseen, n. Puolen päivän ajan. Mulle ainakin lääkärissä silloin sanottiin että yleensä vuorokaudessa alkaa runsaampi...
  4. M

    Huhtikuiset 2020

    Mulla tosiaan silloin muutama viikko sitten viimeksi tuli pientä veristä vuotoa, ja viikko sitä ennen samalla lailla. Kävin varhaisultrassa, jossa kaikki ok, eikä vuodolle löytynyt syytä. Nyt menossa rv 9+ 2, pahoinvointi ja väsymys jatkuvaa, ja vuotoja ei onneksi enää ole ollut. Nt-ultraa...
  5. M

    Huhtikuiset 2020

    Mulla on aika jatkuvaa pahoinvointi ja oon oksentanut useamman kerran päivässä. Yritän tasaisesti syödä, kun verensokerin lasku kai pahentaa asiaa, mutta oikein mitään ei tee mieli kuitenkaan. Nyt RV 7+6. Kohta lähden tästä varhaisultraan, jännittää ihan hirveästi!
  6. M

    Huhtikuiset 2020

    Paljon voimia Jenpulla! Mä kävin eilen päivystyksessä pienen verenvuodon takia, mulla oli sitä myös viikko sitten yhtenä päivänä. Pyyhittäessä tuli siis verta, ei siteeseen asti. Ei mitään voimakkaita kipuja. lääkäri käynnistä ei oikein ollut hyötyä, käski seurailla tilannetta ja tulla uudelleen...
  7. M

    Huhtikuiset 2020

    Mun täytyy myöntää että oon tässä seksi asiassa ollut tosi itsekäs. On ollut niin huono olo ja väsymys, että en oo kyllä keskittynyt kun arjesta selviytymiseen ja miehen tarpeet on jäänyt ihan sivuun. Toivottavasti tilanne muuttuu kun paha olo väistyy, mutta ei mulla ole huolta etteikö meidän...
  8. M

    Huhtikuiset 2020

    Mulla nyt rv 6+4, ja huono olo on jatkuvaa. Yökin aamulla, päivällä ja illalla, ja mikään ruoka ei oikein maistu. Varmaankin huomenna varailen varhaisultraa niin sais varmuutta.
  9. M

    Huhtikuiset 2020

    Mulla rv 6+2, ja pahoinvointi tosi kovaa. esikoisesta en muista oksentaneeni kertaakaan, nyt oksennan useamman kerran päivässä. Toisaalta se tuo tunnetta että kaikki olisi hyvin, ja varmuutta raskaudesta. Vielä olen arponut että varaisinko varhaisultraa vai odottaisinko siihen rv 12 ultraan.
  10. M

    Huhtikuiset 2020

    Olen niin pahoillani :cry: Paljon voimia!
  11. M

    Huhtikuiset 2020

    Voi ei, toivottavasti olisi harmitonta vuotoa :(
  12. M

    Huhtikuiset 2020

    Ootteko Tampereen seudulla käyneet varhaisultrassa? Onko hinnoissa eroa?
  13. M

    Huhtikuiset 2020

    Onko teillä liittynyt vuotoa alkuraskauteen? Mulla tuli äsken pyyhittäessä vähän kirkasta verta, ja heti kauhea pelko keskenmenosta :cry: Raskausoireet on viime päivinä vain voimistunut, tosi huono olo ja rinnat kipeät. Nyt RV 5+5
  14. M

    Huhtikuiset 2020

    Voi ei, oon niin pahoillani!
  15. M

    Huhtikuiset 2020

    Onnea kaikille hyvistä uutisista :love: Onko teillä liittynyt alkuraskauteen kuukautiskipu-tyyppiset säryt? Mä tänään jouduin ottaan ihan särkylääkettä kun alaselkää särkee:( pelottaa tietysti, että onko ihan normaalia. Mulla neuvola 16.9. siellä voi kuulemma puhua varhaisultran...
  16. M

    Huhtikuiset 2020

  17. M

    Huhtikuiset 2020

    Mulla myös yöt ollut levottomia, ja heräilen paljon. Mietin myös voisiko olla raskauteen liittyvää. Näen myös paljon todentuntuisia unia, joita myös muistan esikoisen odotusajalta. En ole oikein uskaltanut vielä alkaa miettimään sukupuolta tai persoonallisuutta, kun pelkään niin paljon keskenmenoa.
  18. M

    Huhtikuiset 2020

    Mä myös yhdelle ystävälle kerroin, kun halusin jonkun naisen kanssa keskustella asiasta. Mies ei oikein osaa/ymmärrä mun pelkoja, myönsi ettei asia tunnu hänestä vielä niin konkreettisella.
  19. M

    Huhtikuiset 2020

    Mä mielelläni jossain kohtaa liityn ryhmään, mutta en tiedä uskallanko vielä kun niin pienet viikot (n)
  20. M

    Huhtikuiset 2020

    Nyt 4+5 (kai) ja rinnat hieman arat, tänään aamulla ensimmäisen kerran kuvottavaa oloa. Oireet tuo vähän rauhaa, kun km pelottaa kovasti. Ajattelin tänään tehdä vielä viikot näyttävän testin, onko hormonimäärät noussut niinkuin pitää. Miten muiden olo? Koska olette ajatellut kertoa läheisille...

Yhteistyössä