Hakutulokset

  1. M

    Haaveena vauva 2020

    Mä en loppuvaiheessa ollukaan ryhmässä enää mukana kunnes siirryin sit 2021 ryhmään. Mutta mielenkiinnolla tulin seurailemaan muiden tilanteita :) meillä tärppäsi viime kesäkuussa vajaan vuoden yrittämisen jälkeen ja nyt eleillään rv 28, laskettu aika maaliskuussa :) kaikki menny raskaudessa...
  2. M

    Maaliskuiset 2021

    Hei vieläkö facebook ryhmään mahtuisi mukaan :) @haaveilija24
  3. M

    Maaliskuiset 2021

    Mites kukin on voinu? :) täällä on ens viikolla seuraava neuvolakäynti. Kasvu alkaa nyt tuntumaan kiristymisenä ja "pistely" kipuna vatsan seudulla. Kohta tätä ei enää pysty peittelee.. haluaisin uskaltautua tulla fbn puolelle mutta katotaan vielä :D mielialat vaihtelee paljon, ja oon tosi...
  4. M

    Maaliskuiset 2021

    Olen todella pahoillani, kovasti voimia suureen suruun :cry::cry:
  5. M

    Toiveissa vauva 2021

    Anteeks tuun tähän väliin huutelee, @Kasikuus paljon onnea ja rutkasti tarrasukkia matkaan!! :love: Ja onnea myös muille plussanneille<3 tsemppiä kovasti tän ketjun jäsenille eri tilanteisiin :)
  6. M

    Maaliskuiset 2021

    Ihania uutisia!!:love: Paljon onnea hyvistä uutisista <3 Odotinkin tätä päivitystä! Täällä jotenki aika vähän matelee, mut on ollu ihana kuulla dopplerilla pienen sykkeet ku vihdoin löysin ne viikko sitten tai lähinnä osasin oikeasta paikasta kuunnella :D vielä ei olla vanhemmille jne...
  7. M

    Maaliskuiset 2021

    Tänään käyty nt-ultrassa ja kaikki meidän pienellä on hyvin!! :love::love: Olo on niin helpottunu! Riskiluvut oli alhaisimmat mitä voi olla ja vastasi viikkoja 12+5 eli vielä päivän pidemmällä kun neuvolan mukaan ja 2 päivää pidemmällä kun omat laskut :D mennään sillä sitten! :love::barefoot...
  8. M

    Maaliskuiset 2021

    Kiitos kommentoinnista tuohon doppleriin. Tilasin sitten sen ja saatiinkin se jo kotiin :) yritin kuunnella mutta sykkeet vähän heitteli eli aika huonosti löysin vauvan sykkeet. Välillä ne kävi siellä oma syke ×2 lukemissa, joten ajattelin että ehkä se välillä löysi niitä :) hermostuttaa tosi...
  9. M

    Maaliskuiset 2021

    Ihanaa!! Paljon onnea hyvistä ultra uutisista! :love: :barefoot:Odotinkin josko tänne joku tulis tällä viikolla kertomaan nt-ultra kuulumisia:love:
  10. M

    Maaliskuiset 2021

    Voi harmi ettet päässyt ultraan flunssan takia :( onko sulla oireet vaihdellut vai onko sulla ollu koko ajan oireetonta? Kyllähän ääripäät oirehtelemisessa on ihan normaaleja, joillakin on hirveet olot koko ajan ja jollain ei mitään. Varmaan tuohon sun päätökseen vaikuttaa aika paljon se, miten...
  11. M

    Maaliskuiset 2021

    Kiitos kommentoinnista! näin olen sitä myös järkeilly itelle. Kiva että sullakin olot helpottanut :) mielummin näin kun että kestää pahoinvointi koko raskauden :D oi tuo dopplerin hankinta vois olla kyllä kiva! Onko teillä suositella jotain hyväksi todettua? :) On kyllä menny alkuraskaus...
  12. M

    Maaliskuiset 2021

    Täällä on kans olo helpottanu paljon. Viikolta 10 alkaen on ollu jo suht normaali olo eli noin viikon. Ei kuvota eikä väsytä samalla tavalla. Muutamia pahoinvointi "kohtauksia" on tullu, rinnat edelleen kipeet ja vatsa on aika turvonnu. Koitan miettiä vaan että se pahin meni mulla jo ohi ja...
  13. M

    Maaliskuiset 2021

    Kertomisesta. Mä oo kertonu vaan parhaalle kaverilleni ja mies on kertonu kahdelle kaverilleen. Kaikki ns. kummiehdokkaat tietää :D mä haluaisin pitää tän muilta niin kauan salassa kun voi :) meil on seuraava neuvola syyskuun loppupuolella, rv 16 paikkeilla, haluaisin ainakin sinne päästä että...
  14. M

    Maaliskuiset 2021

    Just ku tänää meinasin, että soitan mun ultra lähetteestä jos ei mitään kuulu, niin kirje odotti kotona <3 kahden viikon päästä on nt-ultra, sillon viikkoja 12+3. Just tuli loistavasti tää aika ja mieskin kotona sillon. Nyt yritän malttaa 2 viikkoa tätä jännitystä. Meinannu pelot taas nousta...
  15. M

    Maaliskuiset 2021

    Mulla on verikoe aika jo varattu ja lähete tehtiin sillo neuvolassa 1,5vk sitten ultraan ja mulle tuli myös viesti että lähete on saapunu äitiyspolille perille. Ajattelin että soitan viikon päästä eteenpäin jos ei oo mitää kuulunu. Haluaisin sen tietylle viikolle ja jännittää jos aika tulee...
  16. M

    Maaliskuiset 2021

    Pe vaihtuu viikot jo viikolle 11! Ihan hullua. Nyt viikko 10 menossa. Täällä tais muutama olla mun kans samoilla viikoilla :) Te ketkä ootte aikasemmin ollu raskaana, nii missä vaiheessa ootte saanu kirjeen/ajan nt-ultraan? Sain viikko sitten ti tekstiviestin että lähete on menny äippäpolille...
  17. M

    Maaliskuiset 2021

    Joo samaistun tähän! Miehelle itkin tässä yks päivä sitä että, minkä takia mulla on niin paljon "negatiivisia" tuntemuksia, vaikka oon odottanu koko ikäni tätä raskautumista! Oon siis todella hämmentyny näistä omista tuntemuksista ja nää yllätti mut täysin. Odotin vähän sellasta seesteisempää ja...
  18. M

    Maaliskuiset 2021

    Tervetuloa uusille ja tsemppiä kaikille :) @NannaB olen todella pahoillani, voimia suureen suruun <3 Meillä oli eilen eka neuvola ja mukavasti meni. Tuntuu taas asteen todellisemmalta äidiksi tulo kun sai äitiyskortin :) täällä on ollu aika karsea olo etenkin viimeisimmän viikon. Väsymys on...
  19. M

    Maaliskuiset 2021

    Tätä mietin itekin! Nt ultrassa sitten tarkentuu taas :) oli kyllä jännää ekaa kertaa käydä! Hurjasti tsemppiä sulle huomiseen, tulehan heti kertomaan ultra kuulumiset :love:
  20. M

    Maaliskuiset 2021

    Tänään ultrassa kaikki hyvin, siellä se pieni syke näkyi :love::love::barefoot: viikot vastas paria päivää aikasemmin eli 7+1 kun omien laskujen mukaan olisi 7+3 :) huokastiin kyllä helpotuksesta <3

Yhteistyössä