Hakutulokset

  1. B

    ~Heinäkuiset 2020~

    Mulla on ollut nyt niin järkyttävän huono olo tällä viikolla (oksentelua, pahoinvointia jossa ei tiedä missä asennossa olla, huimausta ym.) että pari kertaa jo tullut itku että tätäkö tää koko raskausaika tulee olemaan. Mitään menoja ei uskalla suunnitella, hyvä kun työpäivästä meinaa selvitä...
  2. B

    ~Heinäkuiset 2020~

    Mulla on ollut nyt noin viikon ajan järkyttävän huono, saa pidätellä oksennusta 24/7 ja mahaan koskee :( Mikähän tähän auttaisi..
  3. B

    ~Heinäkuiset 2020~

    Joo turvottaa kyllä, etenkin iltaa kohden. Kaikki housut ahdistaa. Eilen kipeytyi rinnat ja tänään ollut pahoinvoinnin tunnetta, sellainen olo kuin olisi paha krapula :D
  4. B

    ~Heinäkuiset 2020~

    Meillä on eka neuvola 2 viikon päästä, joku tämmöinen terkkarin 1,5h aika jossa käydään läpi asioita ym. Mulla ainakin sanottiin että puoliso ehdottomasti mukaan tänne ja jos ei pääse niin sitten kaveri, tosin tää on ensimmäinen raskaus niin kaikki on ihan uutta :) Toivon kovasti, että pääsisi...
  5. B

    ~Heinäkuiset 2020~

    Tulipas lannistunut olo, sain puhelun julkiselta puolelta että meille olisi joulukuun alkuun aika ensimmäisiin lapsettomuustutkimuksiin. Kerroin muuttuneesta tilanteesta, mutta nainen puhelimessa totesi jotenkin negatiiviseen sävyyn "no sitä ei vielä tiedä miten tässä käy, ei tätä aikaa kannata...
  6. B

    ~Heinäkuiset 2020~

    Mä en uskalla tässä vaiheessa vielä liittyä face-ryhmään, katsellaan parin kuukauden päästä uudelleen :)
  7. B

    Tuhruvuoto ennen plussaa

    Pitäisikö tossa lukea että "Onko kellään, joka kärsii säännöllisestä tuhruvuodosta ennen plussaa" vaiko "Onko kellään, joka kärsii säännöllisestä tuhruvuodosta ennen menkkoja" ?
  8. B

    ~Heinäkuiset 2020~

    Mulla maha kanssa pömpöttää, mietin että voiko se muka näkyä jo tässä kohtaa tälleen vai onkohan vaan turvotusta :D Mulla on sellaisia ajoittaisia mahakipuja, vähän samantapaista kuin menkkakivut mutta aaltoilee enemmän. Ehkä vähän normaalia enemmän väsymystä, sekin voi toki liittyä tähän...
  9. B

    ~Heinäkuiset 2020~

    Moikka, minäkin liityn tänne. Tein perjantaina viivatestin ilallla ja vielä la aamuna cb:n digitestin joka antoi tuloksen "raskaana, 1-2 viikkoa". Vielä ei uskalleta kertoa tästä kellekkään, koska tiedostetaan varhaisen vaiheen riskit. Oli kyllä maailman parhaita uutisia nämä, oltiin jo jonossa...
  10. B

    Haaveena vauva 2020

    Kiitos <3 Mä olin viikko sitten aiemmin jo melkein menettänyt toivon ja alkanut valmistautumaan että hoidoissa saattaa mennä pitkään jne. Siksi tämä oli niin ihana uutinen meille, itsekin toivoisin juuri niille erityisesti plussaonnea jotka sitä lasta ovat pitkään joutuneet odottamaan
  11. B

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Meille lääkäri sanoi että noin 50 % pareista tulee raskaaski ennen polille menoa, joten jotain perää tuossa näyttäisi olevan ;)
  12. B

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Me käyntiin vajaa 2 viikkoa sitten lapsettomuustutkimusten ensikäynnillä ja saatiin lähete erikoissairaanhoitoon, fiilikset oli aika sekavat. Nyt kuitenkin plussasin viikonloppuna tasan 1v yrityksen jälkeen, en ollut uskoa todeksi ja aika monet onnennitkut on itketty.
  13. B

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Vahvistin oman plussan vielä digitestillä viikonloppuna :) Suosittelen digiä jos yhtään epäilyttää viivojen tulkinnat
  14. B

    Haaveena vauva 2020

    Kiitos kaikille jo nyt onnitteluista :) Tein vielä varmuuden vuoksi la aamuna cb:n digitestin ja plussaahan se näytti, aivan sanoinkuvaamaton fiilis oli saada vihdoinkin plussa kaikkien epätoivoisten ajatusten ja vuoden yrityksen jälkeen. Vielä ei uskalla liikaa innostua, koska tiedostan...
  15. B

    Haaveena vauva 2020

    En nyt sitten kuitenkaan malttanut olla testaamatta ja tässä tulos https://aijaa.com/U4NkXA
  16. B

    Haaveena vauva 2020

    Mulla myös meneillään mahdollisesti dpo 10 (en oo ihan varma kun ovulaatiotestien kanssa temppuilu on sujunut vähän hatarasti). Mulla on myös ollut menkkakipujen tapaista nyt jo noin viikon ajan ja siksi olin ihan varma että viimeistään tänään alkaisi vuoto, joka kerta vessassa nyt varautun...
  17. B

    Haaveena vauva 2020

    En varmaa malttaisi olla jo testaamatta itekkään jos kotona olisi kaapissa testejä :D Nyt kun niitä ei ole niin on helpompaa olla menemättä ostamaan. Mulla ittellä negatiivisen testin tekeminen tuntuu vielä pahemmalle kuin mahdollisten menkkojen alku, joten jonkunlaista itsesuojelua tässä...
  18. B

    Haaveena vauva 2020

    Mulla kanssa jännät päivät käsillä, nyt meneillään kp 30/25-31 (olettaisin että tämä on se normaali nyt kun tasaantunut yli 35pv kiertojen jälkeen). Nyt ollut ehkä jo viikon ajan alavatsakipua, mahan turvotusta, hieman pahoinvoinnin tunnetta välillä. Toissapäivänä tuli hieman rusehtavaa vuotoa...
  19. B

    Haaveena vauva 2020

    Millaisia FSH arvoja muilla on mitattu ? Mietin onko oma arvo hyvä vai huono, googlauksen perusteella pitäisi ainakin olla ihan hyvä.
  20. B

    Haaveena vauva 2020

    Oli nuori naislääkäri, suunnilleen samaa ikäluokkaa kuin itse eli varmaan noin 30v enintään. Tosin hän oli yleislääkäri, ei naisten tautien erikoislääkäri joten tietämys ei varmaan kaikkein vahvinta tästä aiheesta. Ihme kommentti silti.

Yhteistyössä