Hakutulokset

  1. E

    Syyskuiset 2020

    Ja mä olen tuo vierailija viimeisenä kirjottanut, en vaa tajunnu kirjautua, nyt ilmottaudun vielä nimellä!:LOL:
  2. E

    Haaveena vauva 2020

    Ehkä mun pitää kans uskoa nyt tässä kierrossa ettei se plussaks muutu... tänään dpo 14 ja menkat pitäis alkaa ylihuomenna ja puhtaan valkosia negoja
  3. E

    Haaveena vauva 2020

    Onko täällä jollain ollu oikeesti haamujen haamujen haamu joka näkyy vaan ku oikee vääntää ja kääntää liuskaa ja sijottaa oikein valoon..? Ja viel vahvistunu siitä?
  4. E

    Haaveena vauva 2020

    Mä palailen kans nyt melkee viikon jälkeen. Itellä dpo 11 ja eilen hätähousuna tein negan. Ei haamun haamuja... viikonloppuna tuli ensimmäisen kerran jotain oireita (tai sit vaan kuvittelen) jotkut hajut käy erityisen voimakkaana ja ällöttävä. Mahassa välillä pistelee ja outoja tuntemuksia...
  5. E

    Haaveena vauva 2020

    Tuuthan kertoo sit miten kävi!! Ehkä mäkin yritän pinnistellä sinne asti:eek:
  6. E

    Haaveena vauva 2020

    Moips! Oon tosiaan ihan tietämätön näist kaikist asioista mut vauvakuume on kova ja kovasti alotettiin yrittämään. Mulla oli ovulaatio 26.9 niin kuinka pian vois tehdä testin mikä vois näyttää plussaa?:unsure:

Yhteistyössä