Hakutulokset

  1. S

    Haaveena vauva 2020

    Hyvin identtisen kuuloinen tilanne kuin meillä. 07/2019 alkanut yritys, viime kuussa kävin gynellä. Kaikki kunnossa, keväällä mies testeihin, jos ei mitään tapahdu. Ylipainoa on, ja asia työn alla. Silti ihmetyttää, kun ei mitään kuulu
  2. S

    Haaveena vauva 2020

    Miten voikin käydä moinen tuuri Mutta jokaisen kroppa on omanlaisensa ja arvokas. Seuraavaksi sitten parempi onni
  3. S

    Haaveena vauva 2020

    Välillä noin. Sit vaan uutta arpaa vetämään
  4. S

    Haaveena vauva 2020

    Melkein on kirjoituksesi, kuin omasta "kynästä". Löysin sopivan isäehdokkaan vasta nyt (aiempia huonoja suhteita, joillauu ei ollut jatkoa). Nyt kaikki kunnossa, mutta tässä päässyt vähän ikääntymään... Uskon, että meillä on kummallakin hyvät mahdollisuudet❤ Olen parantanut elämäntapojani...
  5. S

    Haaveena vauva 2020

    Kiva kuulla, että niin nopeasti onnistui esikoisen kanssa ja voisi kuvitella, että hyvät mahdollisuudet tälläkin kertaa! Onnea matkaan!!
  6. S

    Haaveena vauva 2020

    Ikävä kuulla aiemmista vastoinkäymisistä Niitä kai aika helposti tulee. Ainakin se ikä voi helposti vaikuttaa siten, että asiassa kestää (toisaalta on myös monia nuorempiakin, kun vaan jostain syystä kestää...). Onneksi teillä kuitenkin kaikki hyvin "alhaalla", joten luulisi, että onnistuu...
  7. S

    Haaveena vauva 2020

    Onko täällä muita tällaisia vähän "vanhempia" yrittäjiä? Itsellä ikää 37v ja esikoista yritetään. Ja hirvittää kyllä kaikki tilastot ja kaikki. Jonain päivänä, mietin, että olenko liian vanha enää saamaan lapsia. Takana 3 yk vasta, mutta jotenkin hirvittää, että miten tässä käy...
  8. S

    Haaveena vauva 2020

    Kuulostaa, että tosi moni asia on hyvin!! Ja silti, että vaatii vaan vielä aikaa :)
  9. S

    Haaveena vauva 2020

    Mä olen pitänyt itseni kiinni harrastuksissa ja tekemisissä, välillä unohtunut koko asia hyvällä tavalla. Olen myös ajatellut tilastoja, ei ehkä kannata olla ainakaan niin pettynyt, jos ei ole tullutkaan raskaaksi, sillä se helposti kestääkin. Vaikka tekisi kaiken oikein. Järkeily on itseäni...
  10. S

    Haaveena vauva 2020

    Moi vaan kaikille, ei oo ihan tekniikka hallussa. Ilmeisesti jotenki lisäsin itseni tonne listalle, missä on noi tiedot, et koska yritys alkanut jne.?? Oon ihan kertaa elämässäni yrittämässä raskautta ja aika pihalla koko asiasta. Nyt 4 kierto menossa ja vielä ei mitään... Oma ikä mietityttää...
  11. S

    Haaveena vauva 2020

Yhteistyössä