Hakutulokset

  1. J

    ~Elokuiset 2020~

    Jos yhtään lohduttaa niin mulla ainakin on nuo kaksi onnistunutta raskautta mennyt niin että oireet on välillä ollu melkein viikonkin poissa. Toki kaikki raskaudet on erilaisia mutta oireiden väheneminen ei onneksi automaattisesti meinaa että joku ois hullusti.
  2. J

    ~Elokuiset 2020~

    Jep täällä kans yks turpoaja. mulla on ollut aiemmatki raskaudet niin että vatsa on alussa yhtä iso turvotuksen takia kuin puolessavälissä raskautta.
  3. J

    ~Elokuiset 2020~

    Hei kiitti tiedosta! Mäpä pistän kaveripyyntöä tulemaan
  4. J

    ~Elokuiset 2020~

    Hei ja mää kans jos mahdollista eli 3.lapsi ois mulle ja LA ei tarkkaan selvillä mutta jos yhtään oon perillä milloin ois ollu ovulaatio niin 30.8
  5. J

    ~Elokuiset 2020~

    Täällä eka neuvola on 13.1 eli ei kaukana mutta silti tuntuu hirveän pitkältä ajalta. samalla katsotaan ultralla mikä on tilanne. Välillä on niin "normaali" olo että onkohan sitä edes raskaana mutta muistan kyllä tämän saman tunteen kahdesta edellisestäkin raskaudesta. Kuitenkaan ihan hirveästi...
  6. J

    ~Elokuiset 2020~

    Moikka! Mä nyt uutena uskaltaudun tänne. Viikko sitten plussasin ja tämä olis meille kolmas lapsi. Lasketusta ajasta en osaa sanoa muuta kuin että on elokuun loppupuolella. Mulla ei kerennyt käynnistyä normaali kierto ollenkaan ehkäisykapselin poiston jälkeen.kahta edellistä kerettiin yrittää...

Yhteistyössä