Hakutulokset

  1. P

    Maaliskuiset 2023

    2.9. Ultra, sitäennen ei uskalla 🙈
  2. P

    Maaliskuiset 2023

    Minä myös pienen fb ryhmän kannalla mutta vasta nt-ultran jälkeen. Olen senverran skeptinen tuon oletetun osittainen keskenmenon jälkeen että mitä jos ei jatku toisenkaan osalta hyvin. Muutoin vointi vaihtelee ihan hirveästi, välillä aivan poikki aamusta asti ja välillä energiaa riittää. Pahin...
  3. P

    Maaliskuiset 2023

    Laskettu aika • Mansikka_maanantai / 1.3. / 2. / HUS • Ilopi / 4.3. / 1. / OYS • Mimosa 80/ 5.3. /5. /SatKs • Piippa_ / 11.3.? / 2. / SatKs • Nomppis / 12.3. / 2. / TAYS • Sofi_ / 14.3. / 2. / • Vehka / 15.3. ? / 3. / KYS • kkehto / 15.3. / 1. / HUS • Maaaam / 16.3. / 1. / OYS • Salkoruusu /...
  4. P

    Maaliskuiset 2023

    Kävin vu tänään. Yksi elävä sikiö ja syke löytyi. Koon mukaan olisi 7+4 ja mun sekä neuvolan laskelmien mukaan 8+2 että pientä heittoa. Löytyi myös ehkä toinen sikiöpussi mutta ei sykettä eikä näkynyt niin tarkkaan että olisi varmaksi sanonut. Epäili että toinen mennyt kesken ja siksi vuotelee...
  5. P

    Maaliskuiset 2023

    Viimekerralla voin aivan superhyvin alusta loppuun. Aluksi oli tissit kipeät ja lopussa liitoskivut. Nyt aivan karmiva hajuherkkyys ja perus väsymyksen lisäksi en meinaa jaksaa yhtään mitään, ihan voimaton olo kokoajan ja välillä etoo tosi paljon. Varsinaista pahoinvointia ei ehkä mutta semmonen...
  6. P

    Maaliskuiset 2023

    Mulla ollut muutama yö tosi levottomia. En meinaa millään saada edes unta ja kun nukahdan niin uni on tosi levotonta ja unet aivan kummallisia. Ja vessassa saa rampata nyt jo.
  7. P

    Maaliskuiset 2023

    Täällä 7+2 menossa ja voi taivas tätä oloa 😅 esikoisesta voin ihan super hyvin, vähän väsytti kyllä mutta töissä jaksoin. Nyt meinaa voimat loppua aivan totaalisesti töissä jo aamusta ja työhousutkin alkaa kiristää mitä en olis uskonut kun ylipainoa on melko reilusti ja viimeksi kuljin omissa...
  8. P

    Maaliskuiset 2023

    Onpas tullut paljon uusia mukaan kun viimeksi ehdin lukea. Tervetuloa ja onnea kaikille 😍 Mulla alkoi keskiviikkona aamu aivan järkyttävällä vatsakivulla töissä ja myöhemmin sitten jäi paperiin ihan kirkasta verta, eilen ei mitään ja nyt tulee ruskeaa verta. Soitin päivystykseen mutta ei sinne...
  9. P

    Maaliskuiset 2023

    Mulla oli pientä vuotoa sen aikaa kuin menkat olisi pitänyt kestää mutta onneksi loppu jo. Tänään 5+0 niin pelottavan alussa.. soitin neuvolaankin jo ja sain ajan muistaakseni 21.7. Kauhean aikaisin, muistelin että esikoisesta olisi ollut myöhemmin 🤔 Oireita ei ole juuri mitään, väsyttää paljon...
  10. P

    Maaliskuiset 2023

    Täällä myös yksi, la 12.3. Tänään aamulla tein digilla 1-2vk ja tavallisella liuskatestillä selkeän mutta haalean. Nyt vaan toivotaan että pieni pysyisi mukana. 🥰 Pieni faceryhmä kiinnostaa myös kunhan tämä tästä varmenne että uskaltaa omalla nimellä kertoa.
  11. P

    Kesäkuiset 2020 <3

    Heippa kaikille! Siirrynkin tänne kun toisessa kesäkuiset ryhmässä on niin hiljaista. Viestejä näyttää olevan jo niin hurjasti että en ole vielä ehtinyt lukaisemaan niitä mutta taustaa itsestäni eli ensimmäinen lapsonen tuloillaan. La 1.6. eli nyt rv 18+3 menossa :)

Yhteistyössä