Hakutulokset

  1. Pespi

    Haaveena vauva 2020

    Täällä tulossa Kesäkuinen 2021 :) Nyt 10+6
  2. Pespi

    Kuukautishäiriöt pitkän hormolaalisen ehkäisyn jälkeen ja raskaushaave

    Kiitos viestistä! Ihanaa, että joku vastasi ja on ollut vähän samoja kokemuksia edes. Mä kävin eilen tosiaan labroissa ja lääköäri koitti jo tänään tavoitella, vaikka soittoaika on vasta tiistaina. En voinut vastata, koska olin töissä. Lääkäri laittoi kuitenkin viestiä perään, että...
  3. Pespi

    Kuukautishäiriöt pitkän hormolaalisen ehkäisyn jälkeen ja raskaushaave

    Moikka! Olisiko täällä samassa tilanteessa olevia ja sitä kautta vertaistukea mahdollista saada? Olen 28- vuotias. Mulla oli kädessä 5,5 vuotta Nexplanon kapseli, joka postettiin viime marraskuun alussa, koska halutaan miehen kanssa ensimmäinen lapsi. Ennen Nexplanonia olen myös käyttänyt...
  4. Pespi

    Haaveena vauva 2020

    Okei! Mulla ei näy niitä ja siis kohta on 3kk mennyt. Jostain luin, että 6kk pitäs odottaa, mutta se tuntuu ihan kauhean pitkältä ajalta. Pitäsköhän sitä sitten jo soitella vai vielä odotella. En osaa nyt näitä mun oireitakaan tulkita, kun on alavatsa tuntemuksia ja rintojen arkuutta ym. mistä...
  5. Pespi

    Haaveena vauva 2020

    Negatiivinen testi tuli täälläkin vaihteeksi, vaikka tällä kertaa on oireet jo todella sen mukaiset että olisi voinut tärpätä Inhottaa kun ei tuon ehkäisyn lopetuksen jälkeen ole tullut niitä mekkojakaan niin ei silleen edes tiedä että oonko hedelmällinen vai en ja mitä tässä pitäs tehdä...
  6. Pespi

    Haaveena vauva 2020

    Kiitos kaikille vastauksista! Mulla oli tosi herkät tuon kapselin aikana, jopa niin etten oikein halunnu ees että niihin kosketaan. Ne muuttu paremmaksi tai arkuus hävis kun lopetin ehkäisyn, mutta nyt ovat olleet taas herkemmät
  7. Pespi

    Haaveena vauva 2020

    Moikka! Mahtuuko tänne vielä mukaan? Pespi/28/1./ ya 11/19 Haluaisin myös kysyä omista oireistani, että voisiko olla raskaus vai vaan hormoneista johtuvia oireita: mulla oli Nexplanon ehkäisykapseli kädessä n. 5,5 vuotta, jonka aikana ei ollut kertaakaan menkkoja. Otatin sen pois marraskuun...

Yhteistyössä