Hakutulokset

  1. rosanne

    Toiveissa vauva 2021

    Jos menkoista laskisi, ei olis ollut edes 5+4 vaan ehkä 4+4 :D siinä kun ovulaatio lasketaan kp14 tienoille. Eli puoleenväliin. Mä en tajua miten voi olla näin. Mutta ei auta kun ihmetellä, onneksi nyt pääsin ultraan ajoissa
  2. rosanne

    Toiveissa vauva 2021

    Moikka, en tiedä osaako täällä joku tuumailla mun kanssa tällasta asiaa. Eli plussasin tosiaan maaliskuussa ja vuodon takia ultrattiin perjantaina jolloin piti olla 5+4. Mut viikkoja olikin 6+6. Edellinen keskenmeno tapahtu mulle 9+5 ja ultrassa selviskin että sikiö olikin 12+1. Mistä johtuu...
  3. rosanne

    Haaveena vauva 2020

    Oletteko muut ajatelleet tehdä sellasta päätöstä, jos raskaudutte, ettette liity odotusryhmään? Musta tuntuu et mulle ois nyt edullisinta olla liittymättä mihinkään missä vertaillaan oireita ja oireettomuutta. Toiset ovat edellä ja toiset vasta odottaa esim. ultrauutisia. Ryhmissä on toki...
  4. rosanne

    Haaveena vauva 2020

    @Alinna86 No mieshän on hirmu onnellinen, ois halunnu jo vanhemmilleenkin soittaa ja kertoa mut piti toppuutella. Veikkaan kuitenkin että on työkaverilleen kertonut :D Hän oli vähän synkkänä niistä eropuheista kun on kehdannu tommosta mennä sanomaan. Sanoin että onneks voidaan puhua ihan...
  5. rosanne

    Haaveena vauva 2020

    @Alinna86 Juu tää kierto oli kaikenkaikkiaan sekava ja jopa pitkiin aikoihin semmonen, kun rehellisesti ajattelin jossain vaiheessa hetken että kumpa ei nyt tärppäis, kun tilanne on niin outo. No ei nämä tilanteet nyt niin mahdottomia ole ettenkö olis onnellinen tästä plussasta <3 Kaikki...
  6. rosanne

    Haaveena vauva 2020

    Kiitos kaikille onnitteluista, oli tää vähän ylläri, mutta yrityshän tässä on ollu päällä kaks vuotta :D Mutta nyt kun en bongannu ovista, oli sitä "riitaa" siinä niin heiluteltiin peittoja vaan kerran ja senki kuvittelin et on ovis jo menny. Tosin oon mä ihme herkkis ollu, aloin sitä pissalla...
  7. rosanne

    Haaveena vauva 2020

    https://aijaa.com/jAwRWV
  8. rosanne

    Haaveena vauva 2020

    Mun kokemus myös tärppikierrosta että vatsaa turvotti, seksiä ei kyennyt loppukierrosta enää harrastaa ollenkaan. Sattui niin helkatisti. Tätä ikävä kyllä kestikin rv8 asti Mutta eniveis. Jännittäviä aikoja
  9. rosanne

    Haaveena vauva 2020

    Stressin takia siis ajattelin että menkat heittäis härän pyllyä. Huomenna mä kyllä sitte testaan että se on selvää :D
  10. rosanne

    Haaveena vauva 2020

    Noniin eli nyt sitten niitä kokemuksia kiinnittymisvuodosta? Eli kp19 tai 20 (eilen) tuli vaaleanpunaista vuotoa ihan vähän, selkeesti tosiaan punerti että verta oli. Olin varma et menkat alko ja nyt ei oo tullu mitään. Innokkaana täällä googletellu kiinnittymisvuodosta, mitään selvää vastausta...
  11. rosanne

    Haaveena vauva 2020

    ..jatkoa: siis poistettu toinen munasarja.
  12. rosanne

    Haaveena vauva 2020

    Mulla on munasarjakysta leikattu ja toinen munasarja siinä mukana.
  13. rosanne

    Haaveena vauva 2020

    Mä oon joskus ajatellu että kumpa ei kesähelteillä tarviis olla viimeisillään. Mutta ei sillä kyllä mitään väliä ole enää :) Kesän vauvaa ei ainakaan tarttis pukee niin hermona että tarkeneekohan se nyt. Toisaalta nestehukka ois huolena. Kaikkea sitä on joka aikakaudelle varmaan, mutta minulle...
  14. rosanne

    Haaveena vauva 2020

    Peruutus menkkojen alkamiselle. Aamupäivällä tuli vähän vaaleanpunaista valkovuodon sekaista housuihin, et selvästi punerti kyllä. Ikinä ei tollasta oo ollut tai minkäänsortin tiputtelua, pillerit kun lopetin tuli RUSKEAA vuotoa ja paljon, ennen menkkoja. Niin no mä ajattelin et hanat tässä...
  15. rosanne

    Haaveena vauva 2020

    Menkat alko ihan törkeässä etuajassa. 5 päivää normimenkkoihin ja kierto on muutenkin luokkaa 26 päivää. No tämmästä se on välillä sekavaa tää elimistön touhu.. Hyvää naistenpäivää silti upeat naiset :)
  16. rosanne

    Haaveena vauva 2020

    @bellaella22050909 Okei saattoi olla niin myös minun kohdalla kun meni kaks eri antibioottia. Myös puhui jotain mahdollisten pöpöjen pääsemisestä kohtuun sillä jollain tapaa reitti on selvä, kerta kohtu ylipäätänsä oli tulehtunut. En muista tästä ihan kaikkea tarkkaan, kun tästä on jo 9v aikaa...
  17. rosanne

    Haaveena vauva 2020

    Hei. Mulle sanottiin ehdottomasti kohtutulehduksen aikana ei saa harrastaa seksiä ilman kondomia. Anteeksi kun en muista nimimerkkiä kelle vastaan, mutta tulin vaan nopeaa tsekkaa palstan. Aamun testi täysin blanco, menkkoihin 6 päivää. Kai se oli sit siinä. Aamulla soitin lääkäriin tosta...
  18. rosanne

    Haaveena vauva 2020

    Tämäpä juuri. Mulla ollut aamun raskaustesti jopa hailakampi, sillon kun aikoinaan seurasin vahvistumisia. Niin mikä ihmeen aamuvirtsa jos on jo yöllä käynyt 2-3 kertaa. Jos on plussa ollut niin se on sit ollut mutta ei ikinä leffaviiva, ei tällä pidätyskyvyllä ja kehontoiminnalla. Muistan kun...
  19. rosanne

    Haaveena vauva 2020

    Ja anteeks omanapailu. Onneksi tänne voi sentään avautua näistä sekopäisyyksistään. Mutta olen kyllä nyt laittanut merkille että käyn rehellisesti n. 30min välein pissalla ja huolissani siitäkin jo. Öisinkin käyn kaksi kertaa. Muilla tällaista??
  20. rosanne

    Haaveena vauva 2020

    Pyh.. ei ollu kaupassa muutakun PC testejä ja kahden tunnin pidätyksellä tein, olin jo haljeta. Mä en oikeesti pysty olemaan niin pitkään käymättä pissalla, et jokuhan siinäkin mättää koska juon ihan normaalisti enkä mitenkään litratolkulla. No kuitenkin, näkihän sen jo pissan väristä et oli...

Yhteistyössä