Hakutulokset

  1. A

    Joulukuiset 2020

    Heippa kaikki Helmikuisen keskenmenon jälkeen sain eilen viivan, menkat ois tänään pitänyt alkaa. Pitää viel testailla et vahvistuuko viiva tuosta lisää mut toivotaan että nyt pysyis kyydissä mukana. En varmastikaan osaa tästäkään vielä hihkua ja innostua liikaa jos sit taas meneeki kesken. Jos...
  2. A

    Lokakuiset 2020

    Mä taidan häippästä täältä nyt, oon vuotanu nyt enemmän ja hyytymiä tullu kunnolla eli tyhjenee tyhjenee 2vkon päästä testi pitää tehdä mut en usko että mtn elämää siellä enää on. Tsemppii kaikille raskauteen!
  3. A

    Lokakuiset 2020

    Okei hyvä tietää että voi vuoto lisääntyy, noh nähtäväksi nää miten käy. Jotenki ei vaa yhtää luottavainen olo vielä tän raskauden kaa. Toivon ettei menis kesken. ❤️
  4. A

    Lokakuiset 2020

    Mulla tullu tänään vessakäynneillä liman yhteydessä veriviiruja. Koko ajan sellanen olo et menee kesken.. eilen hommailtiin kyl miehen kanssa et voisko tulla limakalvoilta? Alkaa pelottaan ja harmittaa jos menee kesken. Alkaaks se sit vuotaa ihan kunnolla jos menee kesken vai? Ku ei oo aiempaa...
  5. A

    Lokakuiset 2020

  6. A

    Lokakuiset 2020

    Kivakiva,
  7. A

    Lokakuiset 2020

    Hei! Tänään plussattu ja olo epätodellinen ja vieläkim hieman shokissa.. oootteko perustanee mitään fb vauva ryhmää mihin pääsis mukaan? 7.10 Annkos 28, 4.lapsi, OYS

Yhteistyössä