Hakutulokset

  1. L

    Lokakuiset 2020

    Pakko valittaa, mutta täällä ihan karsea pahoinvointia ollut nyt kohta viikon. Aamusta iltaan, ja yöllä myös. Viimeksi ei kyllä ollut tätä luokkaa, vaikka pahoinvointia olikin :cry: Toivotaan että ei jatkuis kauan näin voimakkaana, muuten keinot loppuu:alien: Mut Ihanaa että porukka...
  2. L

    Lokakuiset 2020

    Tsemppiä kaikille stressaajille ja olojen kanssa painiville :love: Mulla alkanut (6.lla viikolla) huonovointisuus ja melkeen koko ajan alavatsakipuja. Oon stressannut että onko kohdun ulkopuolinen raskaus, ku viimeks ei ollut näitä kipuja. Toisaalta voivat olla ihan normaaleja kohdun...
  3. L

    Lokakuiset 2020

    Täälläkin turvotusta, ja alamaha "kuplii" melkein koko ajan. En kyllä muista et viimeksi ois alussa ollut tällaista, mutta ehkä se kohtu kasvaa.. Rinnat ollut arat jo viikon, en muista että edellisessä raskaudessa ois tätäkään tunnetta ollut. Jännä kattoo että kuinka erilainen raskaus muutenkin...
  4. L

    Lokakuiset 2020

    Äidit on kyllä välillä ihmeellisiä noiden kommenttien suhteen :alien: Toivottavasti itse osais sitten joskus tukea mahdollista omaa raskaana olevaa lasta! @_hosuli_ kiitos tsempeistä! Sinäänsä meillä vauva oli "iisi" ja kaikki meni hyvin sen suhteen, mutta oma vointi huono. Toki nyt voi olla...
  5. L

    Lokakuiset 2020

    Nii ja siis ton eka neuvolan ajattelin varata noin 10 viikolle. Ja oon päättänyt jo että sydänääniä ei kuunnella. Edellisessä raskaudessa käytiin omakustanteisessa ultrassa, niin ei kovin reissannut ettei äänet vielä kuulunut (istukka edessä), mutta nyt oottelen normi ultraan. ;)

Yhteistyössä