Hakutulokset

  1. B

    Toiveissa vauva 2021

    Moikka kaikki! Siirryn tänne jo hiljalleen kirjoittelemaan:giggle: Oon tuolla Haaveena vauva 2020 puolella yhden kierron ajan ehtinyt haaveilemaan ja piinailemaan, mutta ei ensimmäisestä meillä tärpännyt ja tämä toinen kierto, mistä vielä joulukuun vauva olisi mahdollinen, todennäköisesti...
  2. B

    Haaveena vauva 2020

    Ihana plussa-aalto! Onnea plussanneille <3 Ja paljon plussatuulia piinailijoille! Täällä menkoista selvitty ja taitaa kp 8 olla nyt käsillä. Vähän niin ja näin jääkö se meidän jouluvauva nyt silti haaveeksi ja siirryn suosiolla tuonne 2021 puolelle:cautious: Mies sai huonoja uutisia...
  3. B

    Haaveena vauva 2020

    Oi onnea @rosanne ❤ Ja tervetuloa @Lauramariellas! Vielähän tässä ehtii tämän vuoden puolelle :giggle:
  4. B

    Haaveena vauva 2020

    Joo ekasta haaveillaan :love: ja täähän oli meidän eka yrityskierto vasta! Minipillerit lopetin syyskuussa jo, kun halusin antaa kropalle aikaa hakee luonnollista kiertoaan, kun mulla ei pillereiden aikana ollut menkkoja ollenkaan. Hyvin on kierto löytynyt, nyt toivotaan vaan, ett...
  5. B

    Haaveena vauva 2020

    On kyllä! Yöllä tää pettymys jo keskusteltiin läpi ja nyt ollaan suunnattu toiveet meidän omaan pieneen jouluvauvaan:love: oon ihan överi jouluihminen, joten mulle se todellakin sopii! Oon vähän kahden vaiheilla oviksen tikuttamisesta, kun en haluaisi liikaa stressitekijöitä näihin kiertoihin...
  6. B

    Haaveena vauva 2020

    Varsin kellontarkasti ennustetulle pvälle se uusi kierto sit kurvasi alkavaksi:cautious: Mulle saa päivittää kp1/30-32 ja poistaa piinailijoista!
  7. B

    Haaveena vauva 2020

    Täällä kans ei oo väliä, milloin vauva syntyy, kaikista vuodenajoista löydän jotain hyvää. Ennemminkin oon aina miettinyt että ei haluais olla pahimmilla kesähelteillä viimesillään tai ihan keskitalvella paksuimmillaan! Tietty näistä keleistä ei nykyään enää tiedä, ett onko helle touko-vai...
  8. B

    Haaveena vauva 2020

    Täällä edelleen menkkoja odotellaan! Huomenna testailen, jos ei oo alkanut :cool: jomoja edelleen sekä alavattaan että selkään, päänsärkyä, närästää. En nyt oo vielä ihan heittänyt toiveita tästä kierrosta raskautumisesta!:love:
  9. B

    Haaveena vauva 2020

    Oo, tsemppiä sulle jännäilyyn! :love: No jep! Aika rauhallinen fiilis silti, ei nyt vielä ainakaan menkkafiilistäkään oo, ett kait sitä täytyy vaan odotella tiistaille saakka ett alkaako ne sieltä ja testailla sit uudestaan! Mies oli aika pettynyt, kun oli niiiin varma siitä, ett plussa tulee...
  10. B

    Haaveena vauva 2020

    ON: täällä testattu tänään täysin blanco rfsun herkkä :cautious: Tänään siis dpo 12, hu tai ma viimestään pitäis menkkojen alkaa! Niitä odotellessa nyt sitten, vasta tiistaina testailen uudestaan, jos ei menkkoja näy:cautious: BonBon88/31+31/1./ya 2/20
  11. B

    Haaveena vauva 2020

    @minttuni on kyllä todellisia piinapäiviä! Ja voin kertoo, ett tää lomalla oleminen ei sinänsä helpota tätä piinailua, kun ei töihin pääse ees aikaa kuluttamaan:LOL: @amadecasa kiitti tsempeistä:love: niin kai se on, jotenkin sitä vaan odottaa niitä ääriselkeitä raskausoireita, vaikka toisaalta...
  12. B

    Haaveena vauva 2020

    Tsemppiä muillekin piinailijoille!✌ Täällä päätettiin testailla huomenna, vaikkakin tuntemukset jotenkin koko aika vähenee:cautious: Tissikipu hävinnyt lähes kokonaan, menkkajomottelutkin vähäisempiä. Ainoastaan epämäärästä turvotusta oon tuntevinani alavatsalla ja pientä jomottelua ja...
  13. B

    Haaveena vauva 2020

    Oon koko aika vähän kallistumassa, josko perjantaina testaisin, siinä olis sit jo väkisinkin jotain nähtävissä ja jos oiskin nega, voisin sit ehkä rauhallisemmin menkkojen alkua odottaa. Plus tää oireiden arvuuttelu on raastavaa!:cool: @Alinna86 toivottavasti tää limailu olis sitä itseään...
  14. B

    Haaveena vauva 2020

    Pahoittelut omanapaisesta lisäyksestä, mut nyt muutaman kuivan päivän jälkeen, yhtäkkiä tänään jotain pulpahdellut ja nyt saunaan mentäessä huomasin ett voidemaista valkkaria alushousuissa ja nyt saunan jälkeenkin märkä fiilis:unsure:Kuinkas tää valkkari normisti käyttäytyy näin paria päivää...
  15. B

    Haaveena vauva 2020

    @minttuni @Alinna86 niin toivon, ett jotain lupaisivat!:love: Toi valkkari oli kyllä kans semmone hämmentävä, housut märkinä koko vkon oviksen jälkeen, nyt rauhoittunut! Itsehön oon vauvasta haaveillut jo pienen iäisyyden, miehen vasta nyt saanut uskaltautumaan yritykseen. Monia vuosia pystyin...
  16. B

    Haaveena vauva 2020

    No hiukan hotsittelen tota to/pe-akselia testailuun:cool: miehen mielestä paljon hienompaa ois semmonen leffamainen "I'm late" -fiilis:LOL:
  17. B

    Haaveena vauva 2020

    Täällä olis kyllä oireita, joita ei kukaan osaa kyllä tulkita! Nyt siis menossa dpo 11 tai 9, vähän riippuen, ett koska se ovis oikeesti on ollut. Mut merkittävimpänä nyt oviksesta alkaneet jokapäiväiset menkkajomottelut ja alaselän särky sekä vähän joka toinen päivä jonkun näköstä...
  18. B

    Haaveena vauva 2020

    Se 8 käy hyvin! Ja kp 25/30-32 :)
  19. B

    Haaveena vauva 2020

    Kyllähän mut voisi lisäillä! Elikkäs BonBon88/31/1./ ya 2/20 :) Ja dpo tosiaan nyt se 10 tai 8,en oikein tiä kumman mukaan nyt kannattais mennä :unsure:
  20. B

    Haaveena vauva 2020

    Heippa! Täällä uusi vauvahaaveilija ilmoittautuu! Viime syksystä lähtien olen palstaa seuraillut ja nyt kaikista lupauksistani huolimatta heittäydyn joukkoon mukaan. Oon myötäelänyt täällä kaikkien tilanteita ja jännäilyt testailua ja harmitellut negoja. Mulla ikää 31v, mies samanikäinen ja...

Yhteistyössä