Hakutulokset

  1. M

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 6****

    Mehtis aloitus 7.1.2009 pituus 160 cm lähtöpaino 96 kg paino nyt 90,5 kg viikkopudotus + 0,5 kg kokonaispudotus 5,5 kg tavoite nyt aluksi 80 punnituspvä keskiviikko Enpä eilen kerenny päivittää...siis 0,5 kg nousua, ja ihan syystä, on iskenyt joku kestoketutus ja tulee syötyä siihen...
  2. M

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 5****

    Mehtis aloitus 7.1.2009 pituus 160 cm lähtöpaino 96 kg paino nyt 90 kg viikkopudotus 1 kg kokonaispudotus 6 kg tavoite nyt aluksi 80 punnituspvä keskiviikko Hyvä mieli, vaikkei syöminen ihan kurissa ole pysynytkään mut ilmeisesti crossari on tuon pudonneen kilon takana, 4 krt viikon...
  3. M

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 4****

    Jippii...viime viikolla 2 kertaa puolen tunnin sessio crossarilla!!! Lauantaina 3½ tuntia kävelyä MP-näyttelyssä...tätä on jatkettava...flunssasta huolimatta aion kohta taas crossailla, katotaan sitten mitä kautta henki kulkee sen jälkeen... :laugh: Syömäpuoli on kyl ollu vähän rempsallaan...
  4. M

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 4****

    Olipahan mun kiukunpuuskasta jotain hyötyäkin...siitä sisuuntuneena polkasin crossarilla puol tuntia ja vielä raivasin ja imuroin kodin heti sen jälkeen...ja kyllä oli sen jälkeen hitsin paljon parempi mieli!!! :saint: Mietin vaan että pitäis mittailla näitä muotoja jos rupee nyt crossailee...
  5. M

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 4****

    Mehtis aloitus 7.1.2009 pituus 160 cm lähtöpaino 96 kg paino nyt 91 kg viikkopudotus 0,5 kg kokonaispudotus 5 kg tavoite nyt aluksi 80 punnituspvä keskiviikko Jep jees, meni sitten viikosta kolmee päivää penkin alle ja mieli siinä samassa, uudesta viikostakin jo eka päivä täysin...
  6. M

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 3****

    Mehtis aloitus 7.1.2009 pituus 160 cm lähtöpaino 96 kg paino nyt 91,5 kg viikkopudotus 1,5 kg kokonaispudotus 4,5 kg tavoite nyt aluksi 80 punnituspvä keskiviikko Viikonloppu...armas kompastuskiveni, taas meni yksi päivä persiilleen. Mutta löysin itselleni uuden ihanan ystävän...
  7. M

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 2****

    Mehtis aloitus 7.1.2009 pituus 160 cm lähtöpaino 96 kg paino nyt 93 kg pudotus 3 kg tavoite nyt aluksi 80 punnituspvä keskiviikko Kiitos Henrietta, eteenpäin mennään kurissa ja nuhteessa!!! Kivat lukemat vaakassa!!! Nesteet vissiin sai kyytiä... :D vaikka perjantaina tuli otettua...
  8. M

    ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA VKO 1 ****

    Yritys taas hyvä ja toivottavasti NYT onnistuu...olen ollut aiemminkin mukana näissä laihdutusketjuissa mutta aina repsahdettua ne on jääny...nyt tiukemmalla otteella koska en halua enää ensi kesää lojuttaa niitä ihania kesävaatteita kaapissa kun ei ne ole mahtunut päälle enkä niistä henno...
  9. M

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Aloitus 1.9.2008 pituus 160 cm lähtöpaino 94 kg viikkopudotus 0 kg kokonaispudotus -4,5 kg paino nyt 89,5 kg Ja taas rapsaa myöhässä hän...paino ei oo liikahtanna suuntaan eikä toiseen, pisteitä kyllä laskin orjallisesti viime viikon paitsi taas viikonlopun joka vie aina mennessään...
  10. M

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Aloitus 1.9.2008 pituus 160 cm lähtöpaino 94 kg viikkopudotus +0,5 kg kokonaispudotus -4,5 kg paino nyt 89,5 kg Voi räkä ku on niin kiirettä ettei kerkee rapsailee ajallaan, mut maanantai-aamuna kävin kyllä vaakassa ja tuommoset lukemat tuli. Siis 2 viikkoa meni ilman pisteitä tyystin...
  11. M

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Herkkupeppu Kiitos :flower: tintuli jaa-a, sen kun itsekkin tietäis miten tää näin hyvin nyt menee vaikken pisteitä ole laskenutkaan puoleentoista viikkoon :ashamed: kaikenlaista hyötyliikuntaa on kertynyt hyvin, enemmän ku yleensä, ehkä se on juju tässä hommassa tällä hetkellä! Tällä...
  12. M

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Aloitus 1.9.2008 pituus 160 cm lähtöpaino 94 kg viikkopudotus -2 kg kokonaispudotus -5 kg paino nyt 89 kg :o Kääk, en kerenny eilen rapsaamaan tänne! Ihme homma, oon mässäilly koko viikon ja paino oli silti pudonnu, höh! Motivaatio on 0, tuli menkat pitkästä aikaa ja syötättää niin...
  13. M

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Aloitus 1.9.2008 pituus 160 cm lähtöpaino 94 kg viikkopudotus +0,5 kg kokonaispudotus -3 kg paino nyt 91 kg :headwall: Voihan *********, sen se viikonlopun mässääminen teki, torstaina kävin huvikseni vaakalla ja näytti 89 kg mutta jopas oli lukemat noussu siitä kun piti muputtaa...
  14. M

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Hellurei kaikki, tervetuloa joukkoon Inari, mulla kans tarve päästä raportoimaan johonkin tuloksia kun en ryhmässä käy ja tämähän on aivan mainio paikka!!! Hyvää välipalaa teen laittamalla kiinankaalia, purkin ananasmurskaa ja purkin raejuustoa, koko satsi 5,5 pistettä ja sitä voi napostella...
  15. M

    Virallinen bb pino 2008, osa 2

    Voe, multakin muutama tippa lirahti silmästä eilen kun Andreas sai uutisen...ihanan liikuttava hetki! Onneks Marko läks...Johan sais kaikessa lipevyydessään hävitä sieltä seuraavaks! Hitsi mä oon huomannu et on Checheltä jääny mulle se "siis ihan oikeesti" päälle... :headwall:
  16. M

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Aloitus 1.9.2008 pituus 160 cm lähtöpaino 94 kg viikkopudotus -1,5 kg kokonaispudotus -3,5 kg paino nyt 90,5 kg :hug: Suuret kiitokset kaikille! Pisteily meni viime viikolla ihan ok, paitsi keskiviikko kun olin työmatkalla Elämä lapselle-konsertissa ja siellähän tuli mässättyä...
  17. M

    den glider in :)

    Voi pastilli kun on pitkä aika vielä kevääseen ja jääkiekon mm:iin! Niin hienoo on katella noita pätkiä ja toivoa että se kulta vielä tulee!!! :heart: :p B) :D
  18. M

    Virallinen bb pino 2008

    Toi pätkä on kyllä niiiin...varba... :laugh: Ihanaista kun se Rääky-Minna läks sieltä, ee tuu ikävä!
  19. M

    PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

    Aloitus 1.9.2008 pituus 160 cm lähtöpaino 94 kg viikkopudotus -2 kg kokonaispudotus -2 kg paino nyt 92 kg Kiitoooos että huolitte mukaan! =) Pisteily tuotti tulosta, tuo pudotus kyllä johtuu nesteiden poistumisesta näin alkuunsa. Viikko meni hyvin, liikuntaakin tuli jopa...
  20. M

    Onko kenellekään muulle tullut ilmaista DVD-kirjaa??

    Meillekin on tullut tuo tiikeri-dvd aikoja sitten, äitille tuli tänään se...ei oo kukaan laskua ainakaan lähettäny.

Yhteistyössä