Hakutulokset

  1. S

    Verensokerimittaus kotona hankalaa

    Mää kyllä teen niin kuin meidän terveydenhoitaja eli painan sormea. Teen reiän sormen sivun ja keskikohdan välille ja sitten painan toisen käden kynnellä ekan sorminivelen kohdalle ja lähden painaen kuljettamaan sormea kohti pistokohtaa. Vähän niin kuin jos olisi kontaktimuovista ottamassa...
  2. S

    Helmikuiset 2021

    Oon tosi pahoillani ;(
  3. S

    Helmikuiset 2021

    En oo vähään aikaan kirjoitellut. Ollut aika lievät raskausoireet ja näin. Mutta nyt tänään illalla kävi silleen että kun olin koiria lenkittämässä niin tunsin yhtäkkiä että nyt tulee vuotoa. Lähin sitten aika suoraan kotiin mutta silti oli tullu alkkarit ja sukkikset läpimäräksi kirkkaasta...
  4. S

    Helmikuiset 2021

    Jyväskylän Ovumiassa oli 170e kun kävin ti, mutta se saattaa olla tuo 150 plus joku toimistomaksu
  5. S

    Helmikuiset 2021

    Täältä pitäisi löytyä lista vältettävistä: https://www.ruokavirasto.fi/globalassets/henkiloasiakkaat/tietoa-elintarvikkeista/turvallisen-kayton-ohjeet/ruokavirasto_turvallisenkaytonohjeet.pdf
  6. S

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Laskemista voi helpottaa käyttämällä esim. tätä laskuria, johon voi laittaa suoraan että laskumenetelmänä ivf-siirrosta alkaen. Voi laittaa 3. tai 5. päivän siirron:https://www.whattoexpect.com/due-date-calculator/
  7. S

    Helmikuiset 2021

    Hei kun täällä porukka on hakenut niitä halpoja ultraus-paikkoja niin Oulussa on tämä, missä maksaa 70€: https://www.merioulunneuvola.fi/hinnasto/
  8. S

    Helmikuiset 2021

    16.2/Staalo/1.lapsi/ksshp
  9. S

    Uskaltaisitko käydä Virossa?

    Oon just menossa 10 päiväksi eikä pelota kun siellä on tosi hyvä tilanne.
  10. S

    Helmikuiset 2021

    Jos se on hyvä kaveri niin kyllä se ymmärtää että tarvit tukea. Ja jos tulee esim. keskenmeno niin on silloinkin tukemassa. Ankeaa olla yksin fiilisten kanssa tai nojata vaan puolisoon.
  11. S

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Ainakin Jyväskylässä on Ovumia normaalisti auki, oon raskaana siellä 29.5 tehdystä tuoresiirrosta.
  12. S

    Helmikuiset 2021

    Mää oon kertonut about kaikille: perheelle ja kavereille. Työkavereille en koska työpaikka on kesällä kiinni. Mää aattelen että on helpompi että jos tulee suru-uutinen niin senkin voi jakaa. Mää en oikein nää mitään itselleni hyötyä siitä että piilottaisin asiaa, on vaan helpompi kun saa...
  13. S

    Helmikuiset 2021

    Mulla on nännien ja rintojen arkuus tullut ja mennyt aika satunnaisesti
  14. S

    Helmikuiset 2021

    Mulla on kans kasvissyönti vähän kärsinyt kun kaupan pussi-carbonara on yks niistä harvoista jutuista, mitä tekee mieli. Mutta siinä on vaan joku 2% pekonia, joten olen silti syönyt. Täytyy toivoa että ei ala tehdä sen lihaisempia juttuja mieli. Viime yönä juuri ennen kuin nukahdin oli mielessä...
  15. S

    Helmikuiset 2021

    Onko muita joilla pahoinvointi ilmenee pääasiassa nirsoutena? Mulla oksettaa vaan harvoin mutta 95% ruuista ällöttää jo pelkkänä ajatuksena. On semmonen olo että oon niin kun pikkulapsi joka suostuu syömään vaan kourallista ruoka-aineita ja ne vaihtelee myös päivittäin. Sitten toinen juttu...
  16. S

    Helmikuiset 2021

    Painoasia ahdistaa mua kans kun huomenna on eka neuvola ja painosta tulee varmasti puhetta. Asiaa ei paranna se, että paino on noussut masennuslääkkeiden takia (joiden syömisen oon lopettanut raskauden ajaksi). Pelkään että heti tulee lasu kun on vähän hullu ja läski. Tiedän että lastensuojelu...
  17. S

    Helmikuiset 2021

    Kiitti vinkistä, otan nyt sitten miehen mukaan. Meille on tosi tärkeää että raskaus on yhteinen eikä vaan mun. Asiasta toiseen: Oonko ainoa jolla kuvotusta tulee nimenomaan ruuan jälkeen?
  18. S

    Helmikuiset 2021

    Hei, sellainen kysymys ekasta neuvolasta (meillä on ke) että onko siinä mitään järkeä ottaa mies mukaan?
  19. S

    Helmikuiset 2021

    Mulla on yhä oireina huimaus ja menkkakivut. Turvotuksesta en tiedä kun oon aika iso tyttö ja oon ollu jo useamman vuoden sen näköinen että kaksoset syntyy hetkenä minä hyvänsä
  20. S

    Helmikuiset 2021

    Jännä muuten tuo huimaus oireena, itselläkin ollut tänään mutta mietin että oisko ollut nestehukkaa. Mulla pääoire niin kun oon jo aiemmin sanonut on ollut menkkakipu, mutta tänään on onneksi ollu sen suhteen parempi päivä. Jos vielä pari päivää sinnittelen niin alan ehkä lopulta uskoa että tää...

Yhteistyössä