Hakutulokset

  1. Ä

    Helmikuiset 2021

    Ihanaa, ja onnea
  2. Ä

    Helmikuiset 2021

    Nt ultrassä käyty. Vauva vastasi 4 päivää vanhempaa, mutta la ei lähdetty siirtämään. Pienellä kaikkin hyvin. Oli 7cm pitkä. Minkä pituisia teidän olleet? Nt mitta oli myös hyvä . ihana olo, kun kaikki konkretisoituu.
  3. Ä

    Helmikuiset 2021

    Kertokaa, miten pysyn järjissäni torstaihin asti siis eka ultra, en oo missään ollu ennen ja jännittämään alko tänään päivä kerrallaan vaan. On tässä koulujen aloitus ym mietittävää ja.
  4. Ä

    Helmikuiset 2021

    Heti torstain jälkeen, kun ultta ollut
  5. Ä

    Helmikuiset 2021

    Ihanaa, onnea. Osasitko yhtään aavistaa? Mulla eka ultr torstaina ja jännittää, onko siellä mitään ja jos on kiin mitä
  6. Ä

    Helmikuiset 2021

    Heippa pitkästä aikaa! Nyt on väsymys ottanut vallan! Aloitin työt taas eilen ja voi elämä tätä väsymystä nyt voi jo sanoa että ensi vkolla on eka ultra! En oo ollut vielä yhdessäkään
  7. Ä

    Helmikuiset 2021

    Olen pahoillani, tsemppiä sinulle❤
  8. Ä

    Helmikuiset 2021

    Voi jummijammi tätä etovaa oloa. Oli pari päivää poissa ,mutta tänään taas. Söin lounaan 11 ja 13.30 ihan kauhea nälkä, ja siksi huono olo noh söin ja hiukan sen jälkeen taas etova olo. Syön aika pieniä annoksia kerralla, mutta kai tää tästä helpottuu. Ei oo niin huonoa oloa muista raskauksista...
  9. Ä

    Helmikuiset 2021

    Hyvä kun syy löytyi!
  10. Ä

    Helmikuiset 2021

    Olen pahoillani❤
  11. Ä

    Helmikuiset 2021

    Tsemppiä❤
  12. Ä

    Helmikuiset 2021

    Nyt sain varatuksi ajan ultraan, joka on vasta 13.8 eli rv 12+5. No, ainakin pitäis silloin näkyä kaikki hyvin mitä näkyvissä on:) kyseli, että montako on tulossa, ja sanoin et kuule ei mitään tietoa, oon ehkä yks niistä harvoista joka ei sit oo käynyt varhaisultrassa nyt alkoi kyllä taas...
  13. Ä

    Helmikuiset 2021

    Terkkuja ekasta neuvolasta. 9+3. Ei mitään ihmeellistä, kuin juttelua. Tunti vierähti ja oli taapero vielä mukana. Hyvin hänkin jaksoi kesäaikana vaikeampaa saada hoitoa. Nyt varattu labra ja huomenna saa varata jo ekan ultra ajan❤ hurjaa tämä on, kun aika menee niin nopeaa.
  14. Ä

    Helmikuiset 2021

    Tänään juhlittu lasten synttäreitä ja oltu jalkojen päällä paljon. Tänään aika kovat liitoskivut, häpyluun sattuu sekä alaselkä. Rv 9+ ...onko muilla kans näin aikaisin?
  15. Ä

    Helmikuiset 2021

    Mulla la 20.2. Tervetuloa
  16. Ä

    Helmikuiset 2021

    Ma eka neuvola, silloin 9+2. Onks kaikki muut jo käyneet neuvolassa? Sit varmaan tulee pian jo ne verikokeet ja saa varailla ekaa ultraa.
  17. Ä

    Helmikuiset 2021

    Sama!
  18. Ä

    Helmikuiset 2021

    No juu, samaa mietin. Vointi varmaan jo ihan jees kun palaa töihin.
  19. Ä

    Helmikuiset 2021

    Taas tulee vuodatusta mulla kesäloma ja tuntuu et veto ihan poissa . väsyttää, ei jaksais mitää, etovaa oloa välillä, mahavaivoja ym ym. Ja sit toi yks, kun oon tottunut juomaa kahvia pari kuppii ainakin päivässä, niin nyt ei pysty sitäkään. Ei oo helppoo
  20. Ä

    Helmikuiset 2021

    Mä ehdin jo myydä dopplerin pois, kun ajattelin ettei oo tarvetta enää onko muilla ollut ilmavaivoja? Mulle uutena ikävänä oireena, pian viikon kestäneet ilmavaivat

Yhteistyössä