Hakutulokset

  1. M

    dirty sexy money???

    tietääkö joku onko se jääny tauolle tai jotain kun ei tule???
  2. M

    tuulimuna ultrassa?????????

    te kaikki joilla tuulimuna todettu ultrassa niin mitä siellä on näkynyt ja milla viikoilla... itsellä näkyi pussin sisällä musta piste tai sellainen sormenpään kokoinen se oli siinä ultran näytöllä.... lääkäri epäili että rv5 menossa.. ja hcg 1048... onkohan tässä toivoa vai voiko se olla...
  3. M

    lämpöjä mittailleet

    miten monta päivää on sellainen keskiverto et lämmöt on koholla... kun ei meinaa mulla millään laskea vain oletettu ovis meni jo...??
  4. M

    osaisko joku vastata???

    miten paljon on äippäraha jos tulot on 1700e/kk??? pitääkö paikkansa tää n.80% tuloista???
  5. M

    saatiin haluamamme asunto!!!!!!

    vihdoinkin saatiin tarjous tehtyä ja se hyväksyttiin!!!! kohta alkaa sit remppa remppa!!! :D
  6. M

    voitin arvonnassa!!!

    siis pääsen ralliauton kyytiin!!!! hui kyllä jännittää!!!! :D
  7. M

    vihdoinkin!!!!

    siivousurakka jääkaappia vaille valmis ja korkkasin oluen... :D :p
  8. M

    tytön synttärikakku!!

    :D kokeilin sit ekan kerran marsipaanikakkua... ehkä vähän kaipaa viel harjoitusta mut aika kiva tuli!! http://www.aijaa.com/v.php?i=715683.jpg
  9. M

    kannatti käydä yksityisellä!!

    mulla on siis puolivuótta vaivannu häntäluu. se kuvattiin röntgenis terveyskeskukses talvella ja tulos oli että ei mitään vaivaa löydy. no vaiva jatkui ja nyt päätin mennä kuvien kans yksityiselle ja se katsoi kuvia ja silmät pyöreenä ilmoitti että häntäluun pää on kai irrallaan!!! kokeili vielä...
  10. M

    tytön synttärilahja

    :heart: :heart: nyt vihdoin sai prinsessa mekkonsa!! :heart: :heart: http://www.aijaa.com/v.php?i=691122.jpg
  11. M

    onko täällä ketään... :(

    mun isä joutu viime yönä sairaalaan ja nyt vasta saatiin tieto että on aivoverentulppa.. oli ihan kamala päivä odottaa uutisia töissä ja nyt kun oli ulkona niin tieto tulil... :'(

Yhteistyössä