Hakutulokset

  1. M

    Talousneuvoja saisinko :/

    Vedäpä sinä luuseri vaikka vittu päähäsi. Mua kun et tunne niin et voi sanoa noin. Voi kuule olla että olisit muakin "luuserimpi".
  2. M

    Talousneuvoja saisinko :/

    Heh, täällä kerätään pullot pois jo illalla/yöllä keskustasta. Vai mitä meinaat että saisin 200e pulloja keräämällä? Lapsi rattaisiin ja yöksi töihin?
  3. M

    Talousneuvoja saisinko :/

    Luetun ymmärtäminen? Tottakai säästövinkit kelpaa myös jatkossa ja en tuhlaa esim ruokaan, lehtiin tmv nytkään. Kyse on nyt vain näistä pakollisista maksuista jotka pitäisi maksaa pian.
  4. M

    Talousneuvoja saisinko :/

    Velkaa on tutuille noin 200e ja suurin velka on sellainen josta en voi kertoa täällä. Mutta kova halu on pärjätä omillani ja aion sen vielä tehdä!
  5. M

    Talousneuvoja saisinko :/

    nämä laskut on siis sellaisia joita en voi siirtää. On pakko maksaa ne pian mikäli en halua vaikeuksia koko kesäksi. Siksi kyselen kaikenlaisia vaihtoehtoja täältä :)
  6. M

    Talousneuvoja saisinko :/

    Niin ja tarkoitus on nimenomaan saada lainakierre loppumaan. Ettei jatkuvasti kysele lainaa tutuilta ja ole sen jälkeen taas entistä enemmän kusessa.
  7. M

    Talousneuvoja saisinko :/

    Jep, kissaa en viitsi rukkasiksi laittaa. Sitäpaitsi, ei kissa vie niin paljoa rahaa kuitenkaan mikäli ei tule e-lääkärikuluja. Saan nyt vika päivä kotihoidontuen noin 630e käteen, josta jää vuokran jne jälkeen noin 200e. Seuraava raha on 2.6 jolloin saan 125e. Sitten 10.6 saan 310e. Nämä kaikki...
  8. M

    Talousneuvoja saisinko :/

    Joo saan tt-tukea vähäsen. Ja Herra Majuri se ei koskaan muutu, t: vuosia palstaillut ;) ps. syksyllä alkaa työt mutta eipä se yh:na ollessa se palkka auta pienituloisella.
  9. M

    Talousneuvoja saisinko :/

    V
  10. M

    Olen saanut fb:ssä kiusaajan joka käyttää feikkiprofiilia, miten ilmiannetaan?

    Kokeilin eilen ilmiantaa mutta tuli vain typeriä vaihtoehtoja, kuten, estä käyttäjä, ilmianna profiilikuva tmv joista ei ole mitään hyötyä! Eikö fb ole kiinnostunut poistamaan noita?
  11. M

    Vauva ja pahentuva univelka

    Jos alat antamaan korviketta niin sitten se maitosi ei ainakaan tule riittämään. Tiedätkö tiheän imun kausista? Jos sun lapsi on terve ja kasvaa tasaisesti, niin silloin maito riittää. Jos alat antamaan korviketta niin se ei useinkaan auta yöuniin. Jotkut sitäpaitsi vaan ovat "vaativampia"...
  12. M

    Mistä uusia ystäviä yli kolmekymppisenä?

    Te jotka asutte Helsingissä kiinnostaisiko tapaaminen? Puistossa tai muualla :-)
  13. M

    Onko muita, joilla ei ole mitään ohjelmaa Jussiksi?

    Ei tehdä mitään ihmeellistä. Katson netflixistä jotain ja lapset touhuaa omiaan.
  14. M

    Helsinki, uusia ystäviä kaivataan :-)

    Olen 38 vuotias neljän pojan äiti. Nuorin on 8kk ja muut sitten jo vähän vanhempia :-) Toivoisin löytäväni seuraa mukavista ja mutkattomista ihmisistä, joiden kanssa voi keskustella asiasta kuin asiasta. Ja kutsua kylään tai vaikkapa treffata puistossa. Laitathan yv jos sinäkin...
  15. M

    Mitä te jotka olette yksin teette juhannuksena?

    Mulla nuorin 9 kk.

Yhteistyössä