Hakutulokset

  1. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Me jouduttiin vaihtamaan lennosta pakastettuihin munasoluihin, kun luovuttajalta ei olisi tullut kuin pari munasolua. 9 munasolusta muistaakseni kaikki selvisi sulatuksesta ja saatiin 5 alkiota. Ensimmäisestä 3-pvä ikäksestä alkiosta saatiin vauva syliin asti ja pian hän on jo 5kk. Silloin...
  2. P

    Luovutetuilla munasoluilla raskautuneet

    Mukavaa @Netty79 kun aloitit tämän ketjun! Itsekin on välillä kaivannut vertaistukea raskauden aikana mutta ei tunnut luontevalta kirjoitella yrittäjien palstalla eikä myöskään odottajien ryhmät oikein tunnu omilta. Jotenkin ajattelen, että raskaus pitkän yrityksen ja vuosien hoitojen jälkeen on...
  3. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tuolta aiemmilta sivuilta löytyi tällainen lista, sitä ei oo vähään aikaan päivitetty. Sitä voi varmasti muokata ja päivittää jos haluaa helpoiten se onnistuu niin että kopioi listan viestikenttään ja muokkaa siinä.
  4. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @Katinka<3, 46v. Aura klinikka, 2. lapsi, miehen 1. luovuttajan kanssa hoito keskeytettiin, nyt 2. luovuttaja, punktio tammikuun alkupuolella @MARIAL43 43v., Dextra, 1. lapsi toiveissa, jonossa 2/2020 (jonotusaika n. vuosi) @lapsettomuuta10v 36v, Dextra jonossa 01/20, 1. .lapsi kummallekkin...
  5. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Meillä on kokemusta sekä Dextrasta että Ovumiasta ja molempiin ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Dextrassa oltiin ensin hoidoissa mutta siirryttiin viime syksynä Ovumiaan lyhyemmän jonon takia. Siinä vaiheessa oltiin oltu 9kk lahjasolujonossa ja tiedossa oli, ettei jono liiku Dextrassa ollenkaan...
  6. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea @Katinka<3 plussasta! Ihania uutisia!
  7. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Toivottavasti tuo kuitenkin olisi ihan harmitonta @Katinka<3. Mullakin tuli muutaman kerran vaalenpunaista vuotoa, muistaakseni ihan alkuvaiheessa ennen plussaa. Siitä sanottiin nimenomaan, että tulee limakalvoilta, lugejen kanssa niitä kuitenkin tulee jonkin verran sörkittyä. Pidän kovasti...
  8. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onpa ihanaa ja jännittävää @Annamaija 76! Upeeta @Katinka<3 että saitte vielä yhden alkion lisää pakkaseen. En muista, että olisi ollut ihan alkuvaiheessa mitään tuntemuksia mutta en myöskään uskaltanut niitä tunnustella koska tuntui että tukilääkitys kuitenkin hämää ja aiheuttaa vaikka mitä...
  9. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hienoja uutisia täällä! Pidän @Annamaija 76 että pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti. Milloin sinulla on testipäivä? Ja peukkuja myös @Katinka<3 että kaikki menee hyvin! Täällä ei mitään uutta. Nt-ultra on ens maanantaina ja toivon kovasti että se loisi uskoa tähän raskauteen. Vaikka kaiken...
  10. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ihania uutisia! Onnea @Manteli86 :)
  11. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ihanaa @Annamaija 76 että sinullakin asiat etenee ja siirto on ihan pian :) Minäkin käyn täällä kurkkimassa @kuumoduli kuulumisia. Tänään viikkoja 9+6 ja olotila alkaa olla niin normaali, että välillä pelottaa oikein kunnolla onko kaikki kunnossa. Oon yrittänyt nauttia raskaudesta mutta...
  12. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Lämmintä ja rauhallista joulua kaikille! Toivon, että meillä kaikilla olisi pieni käärö ensi jouluna!
  13. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ootko @kuumoduli testannut uudestaan?
  14. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Oi miten hyviä uutisia @Manteli86 onnea!
  15. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Upeeta @kuumoduli että kaksikko jatkaa kehitystä. On varmasti tosi rankka ja jännittävä viikonloppu edessä. Paljon tsemppiä! Me käytiin tänään toista kertaa ultrassa, siellä tyyppi oli kasvanut ihan niin kuin pitääkin ja mieskin sai kuulla sydänäänet. Jospa sitä nyt uskaltaisi taas hetkeksi...
  16. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tervetuloa @nyuu uudestaan mukaan keskusteluun. Itse olen lukenut tätä palstaa vuosia, joten tuntuu melkein, että oot jo tuttu :)
  17. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @kuumoduli hienoa, että molemmat hedelmöittyivät. Pidetään peukkuja, että pääset maanantaina siirtoon. Tuon matkan jälkeen toivoisi niin että onni olisi teidän puolella! @Manteli86 olen käyttänyt clearblun testiä sekä rfsu:n liuskoja, molemmat löytyy meilläin lähikaupasta eikä ole tullut...
  18. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiva kuulla sinusta @Angervo76 ja ihanaa että kaikki on hyvin! Mulla on olotilat heitelleet ihan laidasta laitaan. Verenvuotoa on aina välillä ja jotenkin vaikea uskoa että kaikki olis hyvin. Toisaalta on tosi rajuja raskausoireita mikä antaa vähän toivoa. On välillä ollut mieli tosi maassa kun...
  19. P

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kuulostaa lupaavalta @Manteli86. Milloin sulla olikaan testipäivä?
  20. P

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla on käytössä. Se imeytyy tosi nopeasti mutta kaikki ei tietenkään imeydy vaan siitä jää jotain jämiä emättimeen. Ne tulee sitten itsestään ulos ja kannattaa käyttää pikkuhousunsuojia ettei kaikki housut mene pilalle, huomasin ettei se ihan helpolla lähde edes pesussa vaatteista. Itse oon...

Yhteistyössä