Hakutulokset

  1. T

    flora-keräys

    onko kukaan keränny floran välikansilla rölli juttuja? itse yritän saada kasaan tarjotin paketin mut taitaa jäädä leipäalusiin?kuinka nopeasti olette saaneet paketin?
  2. T

    hassuja sanoja

    mitä hassuja sanoja lapsenne ovat käyttäneet? meillä ainakin koppahetteri=helikopteri, syömättämään=syömään,juomattamaan=juomaan,liimaan=maalaan ja paljon muita joiden tarkkaa merkitystä en itse tiedä. kyseessä liki 3v poika
  3. T

    "paras" nettikauppa

    pinoon siis parhaana pitämäsi nettikauppa josta saa lasten tarvikkeita
  4. T

    pureminen

    miten saan pojan 2v2kk lopettamaan puremisen?puree siskoaan useita kertoja päivässä joskus jopa ilman syytä yleensä kun tulee lelusta riitaa.olen laittanut arestiin,kieltänyt ja jopa käskenyt puremaan itseään ja tietää että se sattuu mutta silti puree.nyt on alkanut puremaan tosi kovaa(hampaan...
  5. T

    puheesta

    onko teillä kaksosten puhe kehittyny samaa tahtia?meillä tyttö ja poika (2v1kk)ja tyttö puhuu jo neljänkin sanan lauseita ja sanavarasto aika laaja.poika käyttää enimmäkseen yksittäisiä sanoja harvemmin tulee kahta tai kolmea sanaa.sanavarasto on laaja myös pojalla.kaiken ymmärryksessä ei ole...
  6. T

    kerhoista

    tiedättekö miten voi osallistua noihin kerhoihin. siellä oli joku kava-kaksoset tai jotain ja oisin kiinnostunut. itellä kun on kaksoset ja toisten kokemukset aina mukavia kuulla(esikot)
  7. T

    osaako joku vastata?

    Toiveissa ois kolmas lapsi ens vuonna.miten pian on mahd.tulla raskaaksi kierukan poiston jälkeen?edellisen kerran lopetin pillerit ja plussasin ku ekat suositeltavat menkat oli ohi ja toiset viikon myöhässä. yritetään ajottaa kevätpuolelle tulokas jotta isäkin voi osallistua synnytykseen ja saa...
  8. T

    tammikuu-05

    tehtäskö meki oma pino kun ei muita tammikuisia ole näkynyt. :wave:

Yhteistyössä