Hakutulokset

  1. K

    Etätyövinkkejä

    Onko kellään tietoa linkeistä etä-työhön?Tarvitseeko ostaa itselleen jotain aloituspaketteja?hinta?Onko miten helppo työskennellä kotoa käsin?
  2. K

    Korvatulehdus vai hampaat?

    Onko aivan normaalia,jos 1,5 vuotias nukkuu 4 tuntia, sitten herää huutamaan, eikä saa enää nukutuksi? voiko asia johtua hampaista ja korvista? Poskihampaat ovat juuri puhjenneet pojalle ja ruokahalut on välillä mitä sattuu...Toivon että annatte vinkkejä asiaan..
  3. K

    Kotiruokaa?

    Mitä kannattaa tarjota reilun 1 vuoden ikäiselle kotiruokana, jos on tarkka siitä, mitä syö, voi olla, että yökkäilee aluksi, aivan varmaan. Antakaa vinkkejä. :flower:
  4. K

    Ruokailusta

    Olen yrittänyt saada poikaa, 1-vuotta, syömään purkkiruokaa, missä on paloja, mutta joka ruokailussa pitää kaikki oksentaa pois...vaikka olen tilsinyt ruuan haarukalla ja soseuttanut sauvasekoittimella, palaa hermot ja rahaa menee kankkulan kaivoon, kann.laittaa itse miel.ruuat?Ettei ole liian...
  5. K

    Milloin töihin?

    Olen ollut kotona hoitamassa kohta 1-vuotiasta poikaa jo reilun vuoden ja olen miettinyt tänä tulevana syksynä töihin lähtöä, millainen työ kannattaa ottaa vastaan, kun hoitopaikatkin maksaa? Olen työsuhteessa vielä entiseen työnantajaan, joten eikös heidän velvoite ole etsiä minulle sopivaa...
  6. K

    kokemuksia soijamaidosta

    Kaipaan erilaisia kokemuksia soijamaidosta, onko auttanut vai ei?Poika altistettiin viime kuussa soijamaidolle, ennen sitä annettiin tuttelia. Yöt rauhoittuvat joksikin aikaa, mutta taas on alkanut yö-huudot...Voiko hampaidentulo olla osasyyllisenä yö-itkuun? Olen antanut myös panadolia, että...
  7. K

    Yö-itkuisuus

    Mistä voi johtua huonot yöt pojalla, ikää kohta 10 kuukautta, hän itkee aivan parkumalla, kun ei haluaisi nukahtaa ja sitten yöllä on sama juttu, haluaisi vaan leikkiä ja seurustella, vaikka olen nukuttamassa, poika vaan taistelee unipussissa unta vastaan,tänään käymme lääkärissä...
  8. K

    Yö-itkuisuus

    Mistä voi johtua huonot yöt pojalla, ikää kohta 10 kuukautta, hän itkee aivan parkumalla, kun ei haluaisi nukahtaa ja sitten yöllä on sama juttu, haluaisi vaan leikkiä ja seurustella, vaikka olen nukuttamassa, poika vaan taistelee unipussissa unta vastaan,tänään käymme lääkärissä...
  9. K

    Yö-itkuisuus

    Mistä voi johtua huonot yöt pojalla, ikää kohta 10 kuukautta, hän itkee aivan parkumalla, kun ei haluaisi nukahtaa ja sitten yöllä on sama juttu, haluaisi vaan leikkiä ja seurustella, vaikka olen nukuttamassa, poika vaan taistelee unipussissa unta vastaan,tänään käymme lääkärissä...
  10. K

    Yskä

    Olen huolissani pojan, 8 kuukautta, yskästä, se häiritsee päivä-ja yö-unia ja yskiminen sattuu, kun poika itkee, lääkäri on tänään, mutta saako sieltä apua ?
  11. K

    Hammas?

    Poika on hirmu kiukkuinen, syö nyrkkiä, sylkeä tulee ja syöminen sattuu välillä, joten onko hampaita tulossa? ( huonot unet päivällä ja yölläkin voi olla valvomista. Mikä voi auttaa, jos poika huutaa kuin palokärki, eikä meinaa tulla loppua, onko annettava huutaa vai rauhoitella? Apuva!!!
  12. K

    Moi!

    18.2.2006 klo 11.04 syntyi sektiolla pieni poika KYS:llä, vaikka olin spinaalipuudutuksessa, ei sitä onnen ja kyyneleiden määrää voi kuvata! Oin heräämössä 2 tuntia, jonka jälkeen minut siirrettin vauvan ja isän luo, oli aivan uskomatonta nähdä oma pienokainen. Olin tokkarassa yhden päivän...
  13. K

    PEUGEOT vai OPEL

    Kannattaa kokeilla esim. vaunuja kyytiin, mutta suosittelen itse kyllä farmarimallia, tavaraa on kuitenkin lastattava kyytiin aika paljon vauvalle, entä omat tavarat? Opel astra caravan on ihan hyvä perusauto lapsiperheelle.
  14. K

    Lastentarvikkeet

    Oletteko laskelmoineet, kuinka paljon rahaa menee ekaan lapseen? Entä mitä kannattaa ostaa uutena ja mitä käytettynä? Itse ostimme uudet yhdistelmävaunut, käytettynä hoitopöytä ja pinnasänky, kunto piti ensin tarkistaa käytetyistä, ettei osta huonoa tuotetta.
  15. K

    Kuopion alueen odottajat!

    Hei! Odotan ensimmäistä ja olisi mukavaa meilailla toisten tulevien äitien kanssa, joiden laskettu aika on Maaliskuulla, meillä on 12.3.2006 laskettu aika! :) :flower: Aurinkoista odotusaikaa Teille kaikille!

Yhteistyössä