Hakutulokset

  1. A

    kaksplus kirpppis ja huuto.net

    Tai sitten myy iso paketti, alle kaksi kiloa maksaa 8,50 e. Yli 2 kg 10,05 e.
  2. A

    kaksplus kirpppis ja huuto.net

    Hanki hyvä vaaka ja pakkaa kokeeksi vaate eka pieneen pussiin ja sitten kuoreen. Ei saa olla yli 3 cm paksu, muuten tulee kalliiksi se postitus. Vähitellen opit arvioimaan vaatteen pk:t ihan hyvin. Esim kaksi-kolme pientä bodya tulee 1,6 e:lla, jos ostat postista Helpostikuoria niin voit vielä...
  3. A

    Saakohan lassien g-teciä vaan housuja?

    ostin just netanttilasta g-tech housuja
  4. A

    ASUINPAIKKAGALLUB

    :wave: Mä myös!
  5. A

    U-alkuinen pojannimi hukassa!?!?

    uolevi
  6. A

    Kauppiksen käyneitä, tai siitä tietäviä??

    Mä kävin ainakin aikanaan kauppiksen yo-linjan. Eli olimme kaikki noin 20-vuotiaita.
  7. A

    Imetys loppui, apua kaivataan

    Lypsä vain sen verran että paakut talttuu, ne menee sit kokonaan tosi nopeesti pois. Kokemusta on!
  8. A

    poista

    kukaan ei osaa auttaa?
  9. A

    poista

    (Peli, joka tuli prinsessa-lehden kylkiäisenä). Olisin kysynyt siitä, että miten niihin extra-peleihin pääsee käsiksi, kun on tehnyt noiden kaikkien prinsessojen luona olevat pelit? Vai onko siellä prinsessojen luona vielä muita pelejä joita ei ole jo tehty? Siis aika sekavaa, mutta jos joku...
  10. A

    poista

    Kuinka voitte? Miten menee? tai onko hauskaa? Ihan mikä noista vain riittää. Kiitos.
  11. A

    poista

    Joo kermaliköörit pitääkin mutta näissä ei ole kermaa.
  12. A

    poista

    Hirveetä kaataa pois... voiko vaikka käyttää leivontaan? Mitä niistä sitten tulee jos niitä maistaa? Ruokamyrkytys?
  13. A

    poista

    Kauanko säilyy avatut likööripullot baarikaapissa huoneenlämmössä? Huomaako sitten jostain että ne on menneet pilalle? Kyse on mustikka-, lakka- ja kookoslikööreistä. Uskaltaako enää maistaa, ne on olleet siellä noin 5 vuotta. Avattuina.
  14. A

    poista

    up??
  15. A

    poista

    Mulla olisi varastossa pari levyä Pirkka pähkinä-valkosuklaata (nam!) sekä aprikoosihilloa 1,5 purkkia. Mitä niistä voisi taikoa jälkiruoaksi joulupöytään? Ideoita?
  16. A

    poista

    Hei sinä jolla on otsikon mukainen tiskari, mitä tarkoittaa kun näyttöön tulee C3? -Ohjekirja hukassa-. Kone on noin 6-7 v vanha.
  17. A

    poista

    Pystyykö Corn Flakesista tekemään esim karkkeja tms tyyliin riisimurokarkit? Ettei mene hukkaan koko paketti kun kukaan meillä ei syökään. Tai mihin niitä voi käyttää? Sämpylätaikinaan?
  18. A

    Mitä asioita miehesi/ vaimosi on tehnyt tai tekee "väärin"?

    Ei kun mun on vielä pakko kertoa mikä tuli vielä mieleen: Mies sekoittaa aina mun teflonkattilaa metallisilla vispaimilla. Sen takia sen kokkausharrastus on nyt katkolla. Ja sitten sillä on aina, aina kalsarit väärinpäin jalassa. Ihan aina, vaikka ne miten päin kaappiin laittaisin niin aina...
  19. A

    Mitä asioita miehesi/ vaimosi on tehnyt tai tekee "väärin"?

    ottaa kahvikutsuilla ekaksi täytekakkua vaikka ekaksi siis pitäisi suolaista ottaa....
  20. A

    Millainen nettikauppa on Nallentassu

    Mä olen sieltä kauheesti tilannut . Tosi hyvä palvelu on ollut tähän asti mutta viimeksi kun tilasin jäi kurja olo: Sähköpostiviesteihin ei vastattu! Onkohan omistaja vaihtunut? |O

Yhteistyössä