Hakutulokset

  1. L

    vauvalle silmälasit

    Meillä on 8kk ikäinen tyttö. Kävimme karsastuksen takia tutkimuksissa ja siellä havaittiin että taittovikaa löytyy +5 molemmista silmistä. Mitä ilmeisemmin karsastus johtuu tästä ja tytölle määrättiin silmälasit. Lääkäri sanoi että silmälasit tulevat olemaan koko lapsuusiän käytössä, mutta näkö...
  2. L

    Munasolujen keräys

    Te joille on tehty ivf, niin millaisia ohjeita saitte punktiota varten? Tarkoitan nyt sitä, että pitääkö olla syömättä jne. Mulla on (ehkä) keskiviikkona punktio, joten sitä varten kyselen.
  3. L

    vALIO TOI LAIHDUTTAVAN MAITOTUOTTEEN!

    Valiolta painonhallintaa tukeva maito 05.09.2005 Valio on kehittänyt maitojuoman, joka auttaa painonhallinnassa ja tukee laihdutusta yhdessä terveellisen ruokavalion ja liikunnan kanssa. Valio ProFeel maitojuoman koostumuksessa yhdistetään tietämys maitovalmisteiden kalsiumin vaikutuksesta...
  4. L

    Mita ihmettä teen?

    Moi! Olen 17v, rv29, ja juuri eronnut miehestäni jonka kanssa seurustelin yli 4vuotta. Erota oli pakko koska meillä oli aivan eri arvot elämässä, hänen mielestä elämä on ainoastaan juhlimista ja vastuun välttämistä, humalassa hän oli täysin eri ihminen, sai mut tosi ahdistuneeksi ja haukkui sekä...
  5. L

    brion race-rattaat

    Onko kellään kokemusta kyseisistä rattaista? Kuulisin mielelläni ovatko hyvät. Olen ostamassa kyseisiä rattaita tällä viikolla. Ja tietääkö joku mikä niiden hinta on?
  6. L

    korvatuhlehdus ja hampaat

    Voiko hampaiden puhkeamisesta aiheutua korvatulehdus? Aloin tuossa miettimään, että aina ovat olleet meillä samoihin aikoihin, hampaan puhkeamiset, nuha+rohinat ja antibioottikuuri korvatulehduksen takia. Nyt on taas tulossa hampaita, kun selvästi vaivaavat ja ikenet pullottavat, tuleekohan...

Yhteistyössä