Hakutulokset

  1. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kuinkahan pitkiä ne jonot sitten oikein on 🤔 Ja kuinka pihalla mä mahdan olla kustannuksista 🙈 Siis kertokaa nyt mulle kuinka paljon yks hoitorundi oikein maksaa ja mitä siihen käytännössä kuuluu 🙄 Sorry tyhmyyteni..
  2. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kustannuksia siitäkin tulisi hirvittävästi, jos pitäisi ulkomaille matkustaa ja lisäksi tää perkuleen korona-aika! Olin yhteyksissä klinikkaan heti eilen ja ilmoitin, että haluamme anonyymin luovuttajan. Hoitaja sanoi, että olikin jo varmuuden vuoksi asettanut meidät jonoon❤️ Ensi viikolla...
  3. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Meille tuli paha paha mutka matkaan 😢 Eilen tuli soitto hoitajalta, että luovuttaja (ystäväni) täytyy hylätä! Hän ei tietenkään syytä kertonut, mutta ystäväni kertoi, että amh oli liian alhainen 1.1 kun klinikalla sen vaadittais olevan vähintään 1.3. Kuitenkin ultrassa oli todettu hyvä määrä...
  4. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ihanaa lukea kaikkien kuulumisia täällä ☺️ Me ollaan vielä niin alkutekijöissä ja aika pihalla kaikesta 😜 Keskiviikkona meillä on lahjasoluneuvonta ja jos näytetään vihreetä valoo ja saadaan puoltava lausunto jatkoon ( ja miksei saatais ☺️) niin sitten lääkärikäynti! Luovuttaja jo kävi...
  5. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Wautsi, toivotaan että tärppää 😍
  6. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Moiii! Miten teillä hoidot onnistui? Raskauduitko?
  7. R

    Maksatteko hoidot säästöillä?

    Eihän luottotiedot voi vaikuttaa hoitoihin, jos aikoo säästöillä maksaa 🙄
  8. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heippatirallaa! Olen uusi täällä ☺️ Meillä on lahjasolutaival alkuvaiheessa. Ystäväni on lupautunut luovuttamaan meille munasolujaan ja kävi ensikäynnillä tällä viikolla. Jouluviikolla hänellä on psykologin aika. Sitten meidät kutsutaan psykologille ja lääkärille. Kuinka monta psykologikäyntiä...

Yhteistyössä